oeps...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:38 schreef bartrid het volgende:
dat nummer van rammstein heet toch feuer frei?
Niet op de foto's van allmusic.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:30 schreef bartrid het volgende:
Teenage fanclub? dat waren toch mannen met baarden?
hij is inderdaad vaker langsgekomen, maar een paar dagen geleden moet ik hem gemist hebben. Entroducing is een fijn plaatje.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:47 schreef Grobbel het volgende:
En die mag onderhand ook wel in de openingspost, tweede keer in een paar dagen tijd dat ik die goed beantwoord.![]()
En misschien al de vierde of vijfde keer in 3 jaar trivia.
Jason Nevinsquote:Op zondag 10 juli 2005 16:52 schreef bartrid het volgende:
eentje maar?
Eentje maar, inderdaad. Hij zal er wel meer gedaan hebben, maar die is iedereen allang weer vergeten. Of doet er uberhaupt niet echt toe.quote:
Volgens mij speelde hij ook mee in die clip van die Run DMC remix - alleen droeg ie toen een bril.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:01 schreef bartrid het volgende:
altijd gedacht dat dat een neger was. Niet dus.
da's idd al de helft van de naam van de act. nu nog iets met kleuren en zo erbijquote:Op zondag 10 juli 2005 17:35 schreef bartrid het volgende:
strobe?
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:36 schreef bartrid het volgende:
hmm black strobe?
quote:The father of, French composer Pierre Schaeffer, was among the most visionary artists of the postwar era. Through the creation of abstract sound mosaics divorced from conventional musical theory, he pioneered a sonic revolution which continues to resonate across the contemporary cultural landscape, most deeply in the grooves of hip-hop and electronica. Born in 1910, Schaeffer was not a trained musician or composer, but was instead working as a radio engineer when he founded the RTF electronic studio in 1944 to begin his first experiments in what would ultimately be dubbed
. Working with found fragments of sound — both musical and environmental in origin — he assembled his first tape-machine pieces, collages of noise manipulated through changes in pitch, duration, and amplitude; the end result heralded a radical new interpretation of musical form and perception.
Het heeft verder niks met rock of industrial te maken, wel puur dansmuziek met harde snares en hip analoog distortiongefriemel eroverheenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef bartrid het volgende:
de naam Ivan Smagghe komt mij wel bekend voor en een zwaar dansbare rammstein klinkt interessant
zolang het maar heavy is, vind ik het bestquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Het heeft verder niks met rock of industrial te maken, wel puur dansmuziek met harde snares en hip analoog distortiongefriemel eroverheen![]()
nee, een Franse naam.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ontopic: ambient ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |