Als je het nummer hoort zul je het wel herkennen, denk ik. Bekendste gedeelte was het 'pa da dap da doom da da / pa da dap da doom da da da' waarmee het nummer opende.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:09 schreef bartrid het volgende:
Nooooit van gehoord
hoewel dat i'm gonna get you me wel vaag bekend voorkomt.
oh die ken ik natuurlijk welquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:20 schreef Grobbel het volgende:
Art Brut.
Dat klonk nog veel gedateerder dan ik in mijn ergste dromen had kunnen vrezen.quote:
Dat denk ik ook; NA = Never Alone. En daar houdt mijn 2 bros. kennis wel mee op...quote:Op zondag 10 juli 2005 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
2 brothers on the 4th floor
Dreams en Fly (Through The Starry Night) deden het bij mij naast NAquote:Op zondag 10 juli 2005 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat denk ik ook; NA = Never Alone. En daar houdt mijn 2 bros. kennis wel mee op...
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
2 brothers on the 4th floor
quote:Er een ritme dat een speel fantastische elastische band, ik droomde dat bogeyman op M. Spock suiker was een stromende sok het aan ' emsok daalde die ik ik een moo koesprong over de maan enkel een vlucht van het gezoemgezoem heb gedroomd zag van het fantasiegezoem dat ik ik een ruimtevaarder heb gedroomd ontmoette hij me aan zijn schip nam, weet u hij mijn haar weg knipt knipt knipt
quote:Op zondag 10 juli 2005 11:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
offtopicweer eens jehova's getuigen aan de deur...
ff harde metal opzoeken![]()
QOTSA - Everybody Knows That you're insane bleek voldoende voor desinteresse van hun kant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |