Tuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Musique concrète?
Natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2005 18:52 schreef bartrid het volgende:
Renee de Haan?
quote:When the law break in
How you gonna go?
Shot down on the pavement
Or waiting on death row
Yep, punt is ook al gegevenquote:Op zondag 10 juli 2005 19:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft iemand mijn vraag nog gedaan?
Ik denk dat GLO 'm wel beantwoordt als ie uit de gevangenis komt of terug van vakantie isquote:Op zondag 10 juli 2005 19:05 schreef peaceman het volgende:
iemand al een idee bij mijn openstaande vraag?
Is ie dan op vakantie? Hij was ineens verdwenen zo leek het.... Bukgeit hebben we ook al in geen weken gezien..... Newbie is zelfs al lang niet geweest.... Waar gaat dat heen met deze trivia-wereld....?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat GLO 'm wel beantwoordt als ie uit de gevangenis komt of terug van vakantie is
fluister het antwoord maar in mijn oor dan...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:07 schreef bartrid het volgende:
welke is dat? Beantwoord eerst die van mij maar, dan mag jij door
Daar heeft belsen me volgens mij een keer op gewezen in het muziekassociatiespelquote:Op zondag 10 juli 2005 19:17 schreef bartrid het volgende:
Zeer bekende Engelse punk band. Dit nummer heeft een van de bekendste basslines die ooit nog gesampled is door Beats International op Dub be good to me en komt van hun bekendste album.
Guns of Brixton dus...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:24 schreef bartrid het volgende:
misschien dat dit stukje je op weg helpt:
You can crush us
You can bruise us
But you'll have to answer to
ooh,
Denk ook aan wapens en een wijk in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |