Wist niet dat jij op pubers viel? Geen idee eigenlijk, was op de verjaardag van de toenmalige nog vriendin van mij die nu ruzie met mij maakt omdat ik haar (geheime) vriendje als bedpartner voor haar neus heb weggesluist, ghehequote:
ik ben nog puberquote:Op zondag 10 juli 2005 19:09 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wist niet dat jij op pubers viel? Geen idee eigenlijk, was op de verjaardag van de toenmalige nog vriendin van mij die nu ruzie met mij maakt omdat ik haar (geheime) vriendje als bedpartner voor haar neus heb weggesluist, ghehe![]()
je hebt net een banaan opquote:Op zondag 10 juli 2005 19:17 schreef creno het volgende:
voedertijd
dat was het voorgerechtquote:
can i droolquote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
out of a fucked up world comes a perfect girl
ik had een geweldige combi: chinees eten met kipnuggetsquote:Op zondag 10 juli 2005 19:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
can i drool
hahah heb zelf ook friet gehad vandaag
maar blijft gewoon erg lekker om te horen
A gaat mee, als ooggetuigequote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom gaat A mee morgen
(aangezien je offline bent geschoten supersnel)
Katja Schuurman = niet perfect, verre van zelfs
en je hebt mij niet uitgenodigdquote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik had een geweldige combi: chinees eten met kipnuggets![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 19:51 schreef creno het volgende:
ik krijg het echt heen en weer van msn..... dan doet ie het even, en huppa springt ie weer weg !
msn gaat ten onder aan zijn eigen succes !
Het duurde zo lang dat ik in ademnood wasquote:Op zondag 10 juli 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eerst leven inblazen en vervolgens een film gaan kijken..
whaaaaaaaaaaaaat!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef Camoth het volgende:
Meneer is zojuist op de motor weer terug naar huis gekeerd. Was weer gezelligMorgen afrijden voor me rijbewijs, spannend
![]()
POMPOMS!![]()
Cheerleader smily!![]()
Jij = een lieverd,quote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaaaaat!
succes! naja gewoon goed jezelf zijn, weg met dat "goed geluk", je kan rijden . (punt!)
dat jij morgen slaagt heeft niks met geluk te maken, je kan gewoon goed rijden
uhuh
Motorrijbewijs?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij = een lieverd,en ik hoop dat je ook een gelijkerd bent
![]()
Dan nogquote:Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nee, helaas nog geen motor. Saaie auto rijbewijs, maar wie weet daarna![]()
Wie zegt er dat het me morgen gaat lukken dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan nogBijna 24 en nog geen rijbewijs
Ik. En ik heb altijd gelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Camoth het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het me morgen gaat lukken dan?![]()
nah zo dacht ik zelf nadat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was:quote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jij = een lieverd,en ik hoop dat je ook een gelijkerd bent
![]()
LOLquote:Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..] maar je instructeur laat je heus niet afrijden als je het niet kan, dus je weet eigenlijk al dat je slaagt
Zeg, moet jij ondertussen niet al lam onder een tafel liggen of op z'n minst een tong in je oor hebben?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
LOL![]()
en waarom is het slagingspercentage dan geen 100%
de mensen kłnnen wel rijden, maar voor velen is de druk te groot.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
LOL![]()
en waarom is het slagingspercentage dan geen 100%
heeft ie een oor-fetish?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg, moet jij ondertussen niet al lam onder een tafel liggen of op z'n minst een tong in je oor hebben?
ik? lam?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg, moet jij ondertussen niet al lam onder een tafel liggen of op z'n minst een tong in je oor hebben?
zozo, je hebt er een hele studie van gemaakt!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef petre86 het volgende:
de mensen kłnnen wel rijden, maar voor velen is de druk te groot.
en met name de wat hoger opgeleiden zakken over het algemeen eerder, omdat ze een situatie wel overzien, maar ze van allerlij scenario's bedenken over wat er zou kunnen gaan gebeuren en dan te druk zijn, te zenuwachtig en dan slordig gaan worden en fouten maken.
maar een TTT ( tussentijdse toets) is wel een goed meetinstrument
duss
Ow ja, macht der gewoontequote:
lam gods dat wegneemt de zonden der wereldquote:
now your talking!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
Ow ja, macht der gewoonte.
Sorry, ik was vergeten wie ik voor me had. Doe dan maar de vetpan aanzetten.
Alleen maar kaas souffleetjes voor zover ik weet.quote:
zonden? moi?quote:
ze gaan nu toch ook de boel opbreken in meerdere praktijk examens?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zozo, je hebt er een hele studie van gemaakt!
Wil jij niet voor het CBR werken en het effe uitleggen aan de directie?!
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen maar kaas soufleetjes voor zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |