quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo, hebben we die oorlog tussen de werelden ook weer gezien
ja inderdaad. wel leuk dat er originele teksten nog inzaten!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja twas welalleen dat einde he... maar ja, dat kun je slechts veranderen
Uhm... ik vond hem goed hoor. En nee, ik heb het origineel niet gezien, en nee ook het boek niet gelezen. Ik hou niet van SF boekenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zei toch dat je naar Batman Begins moest gaan
En Batman is zeker verzonnen pas sinds 2000?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
War of the Worlds is oud.
als in... meer dan een eeuw oud. Iedereen kent het boek, of de eerste film, of het hoorspel, iedereen kent het verhaal en het einde al lang en breed, het is de zoveelste remake.
Ehm, sorry to burst your bubble, maar dat is dus niet zo. Niet iedereen kent het boek of de film of het hoorspel of het verhaal of het einde. Science Fiction is nou eenmaal niet ieder z'n 'ding'...quote:Op zondag 10 juli 2005 11:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
War of the Worlds is oud.
als in... meer dan een eeuw oud. Iedereen kent het boek, of de eerste film, of het hoorspel, iedereen kent het verhaal en het einde al lang en breed, het is de zoveelste remake.
H.G. Wellsquote:Op zondag 10 juli 2005 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... ik vond hem goed hoor. En nee, ik heb het origineel niet gezien, en nee ook het boek niet gelezen. Ik hou niet van SF boekenmj te star trek-nerderig
Meisje, ik lees comics, ik leef comics, ik weet meer van Batman af dan jijquote:Op zondag 10 juli 2005 11:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
En Batman is zeker verzonnen pas sinds 2000?
Intellectuele uitverkoop van cultureel erfgoed.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ehm, sorry to burst your bubble, maar dat is dus niet zo. Niet iedereen kent het boek of de film of het hoorspel of het verhaal of het einde. Science Fiction is nou eenmaal niet ieder z'n 'ding'...
dat zeg ik ook niet poofter, Ik bedoel war of the worlds is misschien oud, maar batman is zelf ook niet de jongste. Batman heeft ook al zo'n 5 films en de laatste film komt helemaal niet meer overeen met de 1ste batman film. Die ik nog steeds het beste vind. Tim Burton!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Meisje, ik lees comics, ik leef comics, ik weet meer van Batman af dan jij
Batman Begins is het begin van een nieuwe film-reeks, die de masturbatorische neigingen van Tim Burton is ontvlucht om een product neer te zetten dat meer is dan een zielloos staaltje stijl.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet poofter, Ik bedoel war of the worlds is misschien oud, maar batman is zelf ook niet de jongste. Batman heeft ook al zo'n 5 films en de laatste film komt helemaal niet meer overeen met de 1ste batman film. Die ik nog steeds het beste vind. Tim Burton!!!
Daar heet het "Batman bois plus de Pierrier II"quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Prego het volgende:
ik stoorde me er niet aan.
batman wil ik ook zien maar die draait hier nog niet
Dus Batman wordt in een nieuwe jas gestoken en wordt niet meer dan de standaard actiefilms die de laatste tijd uitkomen. Wel jammer. Eigenlijk zou je de nieuwe Batman wel kunnen vergelijken met James Bond.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Batman Begins is het begin van een nieuwe film-reeks, die de masturbatorische neigingen van Tim Burton is ontvlucht om een product neer te zetten dat meer is dan een zielloos staaltje stijl.
Zoals mensen Batman kennen moeten ze ook War of the Worlds kennen. Het is een onderdeel van onze Westerse cultuur, de globale Pop-cultuur zelfs.
Net als K3 en Busje komt zo en het Pizzalied!quote:Op zondag 10 juli 2005 11:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Batman Begins is het begin van een nieuwe film-reeks, die de masturbatorische neigingen van Tim Burton is ontvlucht om een product neer te zetten dat meer is dan een zielloos staaltje stijl.
Zoals mensen Batman kennen moeten ze ook War of the Worlds kennen. Het is een onderdeel van onze Westerse cultuur, de globale Pop-cultuur zelfs.
in de nieuwste film zit meer diepgang dan in de films van Burton, er is veel meer tijd in het psychologische profiel en karakter van Bruce Wayne gestoken, de film is juist weggeschoven van de ranzige pulp die het eens was.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:49 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dus Batman wordt in een nieuwe jas gestoken en wordt niet meer dan de standaard actiefilms die de laatste tijd uitkomen. Wel jammer. Eigenlijk zou je de nieuwe Batman wel kunnen vergelijken met James Bond.
extreme makeover. Ze probeerden me tot een hortensia te transformeren maar ik verzette me. Nu ben ik verandered in Closetmanquote:
je bent er in ieder geval op vooruit gegaanquote:Op zondag 10 juli 2005 11:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
extreme makeover. Ze probeerden me tot een hortensia te transformeren maar ik verzette me. Nu ben ik verandered in Closetman
Zeker niet. De ouwe Gotham had tenminste nog stijl en karakter. Nu is het een futuristische stad zoals nu. De ouwe batmobiel was gewoon een supermooie wagen en nu is het een soort tank. gelukkig gebruiken ze welweer het oude batmanpak aangezien die nieuwe pakken te gay werden. De 1ste 2 films hadden gewoon veel meer sfeerquote:Op zondag 10 juli 2005 11:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
in de nieuwste film zit meer diepgang dan in de films van Burton, er is veel meer tijd in het psychologische profiel en karakter van Bruce Wayne gestoken, de film is juist weggeschoven van de ranzige pulp die het eens was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |