Als het lekker was is weggooien zonde. Dus ik zou voor de oven gaan!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef DeltaHF het volgende:
Flikker die zooi weg en bel een pizzaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou voor de oven gaan. Met de magnetron wordt het misschien te gaar.
Hoezo zonde?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als het lekker was is weggooien zonde. Dus ik zou voor de oven gaan!
nee in de magnetron gaart de binnenkant te lang na voordat de buitenkant goed is. Je kunt de magneteron wel gebruiken maar dan moet je tussen door roeren zodat het gelijk matig warm wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik had juist andersom gedacht... namelijk dat het in de oven te gaar zou worden!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd, zelfde als met mensen die zich in een restaurant overeten omdat er immers voor betaald is. Je betaald voor het genot, niet het fysieke voer, en als je dan tegen je zin gaat eten ben je niet efficient bezig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:11 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Hoezo zonde?
Ik had vanochtend vlees uit de vriezer gehaald voor vanavond en ik zou er nog wat bij kopen vanmiddag.
Nou heb ik heel de middag tot zojuist lekker op het terras zitten bieren en gewoon geen zin meer om te koken.
Dus heb ik een frietje gehaald en flikker ik dat vlees wel weg. Watnou zonde? Ik heb toch EN een gezellige middag gehad EN lekker gegeten. Wat kan mij die paar euro schelen als ik dat vlees wegmieterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ps: als je valt of staat met het wegflikkeren van eten omdat je er "gewoon geen zin in hebt" dan doe je ergens iets fout IMO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop