Waarschijnlijk gewoon bij een groothandel, maargoed eens afwachten of iemand een beter idee heeft, anders eens naar de hanos of de sligro kijken of die het verkopenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:18 schreef thaleia het volgende:
Vraag eens bij de Bolsfabriek waar die het vandaan halen
Ik las op een site dat je lichaam er niets mee kan, en direct richtin de uitgang stuurt dus;)quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij kun je normaal bladgoud gebruiken.
Dat is zo ontzettend dun dat je er volgens mij niks van merkt als je het eet.
Bovendien lijkt het me niet schadelijk omdat het een edelmetaal is een daarom waarschijnlijk chemisch neutraal (of werkt het als catalysator voor een of andere schadelijke reactie? )
Barbaar! beetje goldstrike weg gooien?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef Haarbalpasta het volgende:
anders koop je gewoon een fles goldstrike en een zeefje![]()
http://www.amazon.com/exe(...)2025%26link_code=xm2quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef tonks het volgende:
is dit niet vreselijk duur?
ik zei niks over weggooienquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Barbaar! beetje goldstrike weg gooien?![]()
Er is een speciaal spul, voor levensmiddelengebruik, dat is vloeibaar (droogt op). Ik heb het in een ver verleden wel eens gebruikt voor marsepein en taaitai.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij kun je normaal bladgoud gebruiken.
Dat is zo ontzettend dun dat je er volgens mij niks van merkt als je het eet.
Bovendien lijkt het me niet schadelijk omdat het een edelmetaal is een daarom waarschijnlijk chemisch neutraal (of werkt het als catalysator voor een of andere schadelijke reactie? )
Lukas Klamer=Makro, ik kan in elk geval met mn Makropas ook daar naar binnen en de folders zijn hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:47 schreef Dwaashaas het volgende:
Mijn broer is kok en heeft het eens gehaald bij de Lucas Klamer, das die Duitse (toch?) groothandel. Heeft ie lekkere desserts mee gemaakt. Maar volgens mij was dat inderdaad ook vloeibaar...
nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Voegt dat blad goud eigenlijk nog iets aan smaak of zo toe? Behalve dat het er erg mooi uit ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |