Ja hoor, ik heb je ff gemailed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:09 schreef CosmoNut het volgende:
Kan iemand een missie voor me uitspelen
Het gaat om freefall...
(als je t doet moet je ff naar me mailen --> jere24athotmailpuntcom
als het moet wil ik hem wel proberen voor je .....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef MrTimbo.B het volgende:
echt een top spel dit![]()
maareh ik blijf nu hangen bij de missie "MONSTER" de eerste missie op las venturas. ik kom steeds anderhalf minuut tekort![]()
heeft iemand tips?
alvast bedankt
De camera stuur je gewoon met de muis, das veel beter juist dan in vice city, want nu kun je de camera dus gewoon al de bocht om sturen voordat je er zelf bent, waardoor je verkeer van opzij dus veel eerder kan zien aankomenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:52 schreef ooge het volgende:
camera draait heel langzaam terug achter de auto, daardoor zie je niet wat er voor je zit in bochten![]()
Dat is wel handig zo, alleen rijdt ik met één hand op WSAD en één hand op de muis veel slechter dan één op WSAD en één zonder doel op de pijltjestoetsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De camera stuur je gewoon met de muis, das veel beter juist dan in vice city, want nu kun je de camera dus gewoon al de bocht om sturen voordat je er zelf bent, waardoor je verkeer van opzij dus veel eerder kan zien aankomen
Die camera moet gewoon automatisch omhoog bewegen als je een heuvel oprijdt en sneller meedraaien. Die hele muis zou ik dan niet eens missen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:36 schreef Merovingian het volgende:
De camera stuur je gewoon met de muis, das veel beter juist dan in vice city, want nu kun je de camera dus gewoon al de bocht om sturen voordat je er zelf bent, waardoor je verkeer van opzij dus veel eerder kan zien aankomen
Ik heb hem de tweede keer gehaald met redelijk wat tijd over. Via het "de korste weg tussen 2 punten is vaak een rechte lijn" principequote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:43 schreef MrTimbo.B het volgende:
maareh ik blijf nu hangen bij de missie "MONSTER" de eerste missie op las venturas. ik kom steeds anderhalf minuut tekort![]()
heeft iemand tips?
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat zou willen. Door de besturing van de camera aan de gebruiker over te laten, heeft iedereen precies wat hij wilquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die camera moet gewoon automatisch omhoog bewegen als je een heuvel oprijdt en sneller meedraaien. Die hele muis zou ik dan niet eens missen.
wat een ongelofelijke kutmissie is dat.. ik kom maar niet door dat cirkeltje heen, moet je vliegen of boven het vliegtuig eruit springen of wat? ding 'springt' ineens naar links dus kom ik er niet doorheen.. omkeren en erachteraan helpt geen fuck sinds dat ding te snel voor me is.. damnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:09 schreef CosmoNut het volgende:
Kan iemand een missie voor me uitspelen
Het gaat om freefall...
(als je t doet moet je ff naar me mailen --> jere24athotmailpuntcom
Juist, gewoon recht over die heuvels knallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb hem de tweede keer gehaald met redelijk wat tijd over. Via het "de korste weg tussen 2 punten is vaak een rechte lijn" principe![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:50 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Net ff de savegame van Sjoe538 ff gebruikt, maar ik kan niet eens echt andere auto's optillen, moet je es kijken hoeveel moeite ie met deze heeft!
als ik me kabel liet zakken, helemaal uit, en ik pakte dan n geparkeerde op, kon ik em wel ophijsen, maar vliegen ging niet echt fatsoenlijk meer, jammer
je moet door de corona heenvliegen, dan komt er een cutscene waarin CJ zelf uit het vliegtuig springt het andere vliegtuig in. Je moet er dus niet zelf uitspringen! En je moet zorgen dat je voordat het andere vliegtuig in beeld komt, veel hoger vliegt, dan moet je namelijk omlaag, en dat gaat sneller. Dan zou je precies uit moeten komen... Mij was het zo iig in 1x gelukt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:36 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
wat een ongelofelijke kutmissie is dat.. ik kom maar niet door dat cirkeltje heen, moet je vliegen of boven het vliegtuig eruit springen of wat? ding 'springt' ineens naar links dus kom ik er niet doorheen.. omkeren en erachteraan helpt geen fuck sinds dat ding te snel voor me is.. damn
Ik heb het al meer dan 20 keer gedaan en ik word er een beetje moe van lol.. maar ik wil de rest van de missie in het vliegtuig zelf doen.. damnit.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:51 schreef Merovingian het volgende:
[..]
je moet door de corona heenvliegen, dan komt er een cutscene waarin CJ zelf uit het vliegtuig springt het andere vliegtuig in. Je moet er dus niet zelf uitspringen! En je moet zorgen dat je voordat het andere vliegtuig in beeld komt, veel hoger vliegt, dan moet je namelijk omlaag, en dat gaat sneller. Dan zou je precies uit moeten komen... Mij was het zo iig in 1x gelukt.
op de terugweg ook sneakenquote:rhymes
je hebt er maar 3 nodig .. en tipquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Eikelpiercing het volgende:
Pff... nu moet ik hoods overnemen in Los Santos, voor ik aan de laatste missie kan beginnen, en heb nu 32 procent van de territories. Maar het probleem is niet dat het niet lukt, maar dat ik nooit 4 Ballas members kan vinden om een gang war te starten???
Wat moet ik doen, wat moet ik doen?
Headshots met silenced pistolquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:43 schreef kokos het volgende:
Gewoon knallen ? Ik ben nog nooit overhoop geschoten. Je moet ook in burst schieten of op je knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |