Zo, heb die andere ook ff voor je gedaan. Je kan nu weer verder met andere missies (De missie bij The Truth kun je nu doen).quote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Lyssa het volgende:
ik moet t alweer vragen omdat het me gewoon alweer niet lukt en ik zo graag verder wil met de missies, zou weer iemand even de race voor mij kunnen doen?komen hierna nog meer races van CV trouwens? iig zo vlak erna? of krijg je tussendoor ook even wat anders?
SaveGame
Daar kom je met Woozie's missies, dat je hem moet beschermen een stukje, eettentjes zijn handig voor als je weinig leven over hebt (al gebruik ik ze nooit).quote:Op maandag 11 juli 2005 23:11 schreef coz het volgende:
[..]
Is dat nodig om te zien dat er 5 a 6 stalletjes in een steeg staan dan ?
volgens mij ben ik zo stom geweest om alleen de snip en crop op te slaan
beetje slingeren enzo, gewoon vol gas, en schuin op de schans aankomenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:25 schreef BIGGI het volgende:
Iemand nog een tip voor de barrel rol bij de 1ste driving school.. ik maak telkens die barrel wel maar nadat ik geland ben draait m'n auto nog een halve / hele rol en heb ik 100% damage
Als ik langzamer ga rijden lukt me die rol niet meer..
grote garagequote:Op maandag 11 juli 2005 23:31 schreef kokos het volgende:
Hoeveel voertuigen passen er in de grote garage van je vliegveld?
ja?quote:Op maandag 11 juli 2005 23:37 schreef kokos het volgende:
Die hele grote aan de overkant, die deuren rollen heel lang zaam open. Past makkelijk een vliegtuig in
de 2 dekker krijg je als je alles @ vliegschool zilver haaltquote:Op maandag 11 juli 2005 23:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja?
onwijs cool!
weet iemand trouwens waar ik een 2dekker kan vinden? dan ga ik die daar parkeren
en n nevada ook
die grote nevada is overigens wel hét vliegtuig om mee parachute te springen, vind ik dan
swank air ofzo
vank off hotel
[afbeelding]
Waar staat die danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
de 2 dekker krijg je als je alles @ vliegschool zilver haalt
voor parachute springen is de AT 400 veel gekker
nee, das dat stuntvliegtuigje, ik doel op dat soort van sproeivliegtuigjequote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
Zware auto's lukken standaard niet nee, met de Hunter gaat het wat beter. Als je het goed wil doen, moet je de liftkracht van een heli iets aanpassen (vraag me niet hoe dat moet, ik weet het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:50 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Net ff de savegame van Sjoe538 ff gebruikt, maar ik kan niet eens echt andere auto's optillen, moet je es kijken hoeveel moeite ie met deze heeft!
als ik me kabel liet zakken, helemaal uit, en ik pakte dan n geparkeerde op, kon ik em wel ophijsen, maar vliegen ging niet echt fatsoenlijk meer, jammer
AT400 bovenop een klein dorpje dumpen is leuk, alleen jammer dat ie zo snel alweer verdwijntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:51 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
oh die, die zag ik pas toen ik lol aan het trappen was. waar precies weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee, das dat stuntvliegtuigje, ik doel op dat soort van sproeivliegtuigje
deze:
[afbeelding]
gevonden @ http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=carspecs&name=cropduster
ff zoeken
kan idd ook erg plesant zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
AT400 bovenop een klein dorpje dumpen is leuk, alleen jammer dat ie zo snel alweer verdwijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |