Good!quote:
Hoeft ook niet uitverkocht te rakenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Good!![]()
Kan ook nog makkelijk, tis nog niet uitverkocht![]()
hmm, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 11 juli 2005 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet uitverkocht te raken, kunnen we lekker rustig (vrij) vooraan staan.
![]()
*gaat vanaf vandaag maar eens wat cds beluisteren.... om mee te kunnen zingen op 28 oktober....
AT is waarschijnlijk Arena Tribune ?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik snap het niet, als ik 2 kaarten aanklik voor de 2e rang, dan krijg ik als vak AT maar die staat helemaal niet op dat kaartje en aangezien het alfabet op dat kaartje van rechts naar links loopt lijkt dat dan een vak ergens achter het podium te zijn. En als ik dan 3e rang aanklik, dan krijg ik vak AG. Waar is nou AT dan??
Ik vind die baard van hem op die foto uit de openingspost trouwens wel een beetje![]()
Ooooh, dat ik daar zelf niet opgekomen was, hihi. Nou, dan mag je je verrekijker wel meenemen, het lijkt me dat je het in vak AG beter ziet dan daar helemaal achterin. Vreemd dat AT 2e rang is en AG 3e.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:13 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik snap het niet, als ik 2 kaarten aanklik voor de 2e rang, dan krijg ik als vak AT maar die staat helemaal niet op dat kaartje en aangezien het alfabet op dat kaartje van rechts naar links loopt lijkt dat dan een vak ergens achter het podium te zijn. En als ik dan 3e rang aanklik, dan krijg ik vak AG. Waar is nou AT dan??
Ik vind die baard van hem op die foto uit de openingspost trouwens wel een beetje![]()
Op de AT zit je recht voor het podium, ik denk dat daar het verschil in zit.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ooooh, dat ik daar zelf niet opgekomen was, hihi. Nou, dan mag je je verrekijker wel meenemen, het lijkt me dat je het in vak AG beter ziet dan daar helemaal achterin. Vreemd dat AT 2e rang is en AG 3e.
Ik heb hem al een keert of 5, 6 gezien, en de laatste keer in de Heineken Music Hall vond ik er geen klap aan, alle nummers klonken zo langdradig en zijn laatste plaat kan me ook al niet bekoren (ik hou niet van blues), maar het schijnt dat hij nu een nieuwe band heeft en dat veel nummers weer heel andere arrangementen hebben gekregen en dat er bijvoorbeeld ook een violist meespeelt. Dat klinkt toch wel erg interessant dus ik zit nu toch te overwegen om weer te gaan.
Ik vind het wel een hoop geld trouwens en zijn concerten zijn vaak ook tamelijk aan de korte kant. Kortom, ik twijfel nog even verder.
En bedankt he?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de AT zit je recht voor het podium, ik denk dat daar het verschil in zit.
Ik heb hem ooit in een grijs verleden één keer live gezien, en dat is me toen behoorlijk tegen gevallen.
You're welcomequote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En bedankt he?Wij moeten nog..... we shall see en bereiden ons op het ergste voor.
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:16 schreef cafca het volgende:
[..]
You're welcome
Maar hij schijnt sinds die tijd (lees: jaren 80) wel weer een stuk beter geworden te zijn, dus veel plezier![]()
En bovendien is het wel een artiest die je één keer live gezien moet hebben
Kijk dat geeft de burger moed!!quote:Op maandag 11 juli 2005 15:11 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik heb hem vanaf 1991 diverse keren gezien (ongeveer elke twee jaar) en ik heb er altijd erg van genoten, tot de laatste keer in de HMH.
ja, daarom juistquote:
Dan maar hopen op Hurricanequote:maar het schijnt dat hij nu een nieuwe band heeft en dat veel nummers weer heel andere arrangementen hebben gekregen en dat er bijvoorbeeld ook een violist meespeelt. Dat klinkt toch wel erg interessant dus ik zit nu toch te overwegen om weer te gaan.
quote:Op maandag 11 juli 2005 17:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
ja, daarom juist![]()
![]()
[..]
Dan maar hopen op Hurricane
Hurricanequote:Op maandag 11 juli 2005 13:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ooooh, dat ik daar zelf niet opgekomen was, hihi. Nou, dan mag je je verrekijker wel meenemen, het lijkt me dat je het in vak AG beter ziet dan daar helemaal achterin. Vreemd dat AT 2e rang is en AG 3e.
Ik heb hem al een keert of 5, 6 gezien, en de laatste keer in de Heineken Music Hall vond ik er geen klap aan, alle nummers klonken zo langdradig en zijn laatste plaat kan me ook al niet bekoren (ik hou niet van blues), maar het schijnt dat hij nu een nieuwe band heeft en dat veel nummers weer heel andere arrangementen hebben gekregen en dat er bijvoorbeeld ook een violist meespeelt.
quote:BOB DYLAN IN DE SCHIJNWERPERS
Bob Dylan gaat door met zijn bootleg series. Op 29 augustus komt alweer Vol. 7 uit. Het gaat om 2 cd's met 26 niet eerder uitgebrachte nummers, opgenomen tussen 1959 en 1966 incl. privé-opnamen en live-nummers zowel van tv als van festivals. Plus een boekje van 60 pagina’s met linernotes van Al Kooper en Andrew Loog Oldham.
In de Engelse bladen Uncut en Mojo ook veel aandacht voor Dylan.
Bij de nieuwe Mojo zit een gratis cd met Dylan covers, waaronder speciaal voor deze cd opgenomen versies van o.a. Ben Weaver (Ballad of a thin man) en Roger McGuinn (Up to me).
In het honderdste nummer van Uncut staat een top 100 van Dylan-songs Bijgesloten in een cd waarop Highway 61 Revisited in zijn geheel gecoverd wordt door de Drive-By Truckers, Marc Caroll, Paul Westerberg, Richmond Fontaine, Willard Grant Conspiracy, American Music Club, Dave Alvin, The Handsome Family en Songdog.
Willard Grant Conspiracy schijnt het nummer Ballad of a Thin Man te doen. Dat is wel lichtelijk hilarisch als je het postuur kent van Robert Fisher, de zanger van WGC.quote:In het honderdste nummer van Uncut staat een top 100 van Dylan-songs Bijgesloten in een cd waarop Highway 61 Revisited in zijn geheel gecoverd wordt door de Drive-By Truckers, Marc Caroll, Paul Westerberg, Richmond Fontaine, Willard Grant Conspiracy, American Music Club, Dave Alvin, The Handsome Family en Songdog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |