Ik weet het niet precies..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman en ik zijn ook van plan om te gaan.... maar we hebben nog geen kaarten. Straks maar even bestellen of kopen bij de GWK. Gaat het snel met de verkoop van de kaarten eigenlijk?
geen idee, maar hopelijk nog niet zo goed, aangezien wij vandaag niet meer kaarten kunnen halen. Morgen pas....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef BeRightBack het volgende:
Weet iemand hoe de kaartverkoop verloopt?
hoezo kun je niet bestellen via internet dan ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee, maar hopelijk nog niet zo goed, aangezien wij vandaag niet meer kaarten kunnen halen. Morgen pas....
ja, al ben je morgen vroeg erbij dan heb je zeker wel een kaartje want ik weet niet hoe snel het gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee, maar hopelijk nog niet zo goed, aangezien wij vandaag niet meer kaarten kunnen halen. Morgen pas....
ga je via internet bestellen of gewoon op het postkantoor halen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:14 schreef NJ het volgende:
Ik wil voor m'n vader twee kaarten bestellen, een paar goede zitplaatsen, weet iemand welke rang ik dan moet nemen?
Gewoon één?
Hebbes,quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:18 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
ga je via internet bestellen of gewoon op het postkantoor halen?
Volgens mij gewoon rang 1 op internet..
Nou, volgens mij valt dat wel mee hoor je kunt ze toch gewoon zien..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef 123RiK het volgende:
rang 2 heb je volgens mij ook de kans om in bijvoorbeeld "An" te komen, en dan ben je flink genaaid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |