Kan ik niet zeggen, die film is echt een "acquired taste". Ik vond 'm gewoon okay, maar sommigen vinden het niets en anderen doen er lyrisch over.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:56 schreef EricusMaximus het volgende:
Las laatst een stukje over vital, is hij de moeite waard of niet echt bijzonder?
Dat dacht ik al op te maken uit het stukje over de film.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, die film is echt een "acquired taste". Ik vond 'm gewoon okay, maar sommigen vinden het niets en anderen doen er lyrisch over.
Nee, maar de vertaalde titel (frans) van de door jou genoemde film heeft behoorlijk wat weg van de vertaalde titel ( engels) van de gezochte film.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:00 schreef Sokolsky het volgende:
Xich lo?
Ander woord voor Velo ( andere taal ook)quote:
In het engels, chinese stad.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:10 schreef Sokolsky het volgende:
Fahrrad Tokyo?
Ik weet het niet en ga Fahrenheit 451 kijken.
Ik nietquote:Op zondag 10 juli 2005 08:03 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de trailer ervan gezien
staat op mijn dvd van quitting:
beijing bicycle
maar ik zou intre t punt geven
Ach, 'k heb toch geen tijd om een nieuwe vraag te stellenquote:Op zondag 10 juli 2005 11:11 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik niet![]()
dolle_hond +1
sorry, intre
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:20 schreef Khalein het volgende:
Melinda and Melinda
Husbands and Wives
Deconstructing Harry
Annie Hall
The Purple Rose of Cairo
The Curse of the Jade Scorpion
Small Time Crooks
Radio Days
Stardust Memories
Mighty Aphrodite
Whoppaquote:Op zondag 10 juli 2005 13:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Boat trip?
SaintOfKillers +1quote:Op zondag 10 juli 2005 13:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terence Stamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |