Zo'n 11 uur slaap is ook best gaan hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:14 schreef MAX_crazy het volgende:
zooooo.... maar 6 uurtjes geslapen vandaag maar overleef het vast wel. Was gister in iedergeval beren gezellig in de koog. Stelletje mietjesblijven ze in cel 4...
ja wtf.. ik bel zo op "ja we zitten te monopolyen"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zo'n 11 uur slaap is ook best gaan hoor.
En het was ook bere gezellig in Cel 4, beetje te monopolyen.
Heel leuk ja!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zo'n 11 uur slaap is ook best gaan hoor.
En het was ook bere gezellig in Cel 4, beetje te monopolyen.
Vergeet je dat ene niet? Al zal dat niet in een tas passen denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:57 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik moet nog even een tas inpakken enzo.... Ach, het is toch maar proefkamperen
Dat ene andere past zeker wel in een tas hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Vergeet je dat ene niet? Al zal dat niet in een tas passen denk ik.
bonne chance, ik ga me alvast voorbereiden op het zien van Ruben zonder brilquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie lenzen indoen gaat nú van start.
Jammerlijk gefaald, ik heb hier geen zin inquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Operatie lenzen indoen gaat nú van start.
Joram en ik helpen wel evenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jammerlijk gefaald, ik heb hier geen zin in.
aaah, zo leer je het nooit. Mietje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jammerlijk gefaald, ik heb hier geen zin in.
Jij hebt makkelijk praten, met je skills, ik probeer het later nog wel eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
aaah, zo leer je het nooit. Mietje.
Hallo! Ik heb het ook moeten leren!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, met je skills, ik probeer het later nog wel eens.
?quote:
op z'n engels: Ten Fourquote:
Vorig jaar was ik toen vrij maar werd ik wel gebeld of ik 'even' wilde helpen. Dat werd dus van 18:00 tot 01:00 op m'n vrije dag..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
?
Btw Ruben:
Island samba 2205
july 23 - 17:00 - 02.00
ROOG hardsoul
ERICK E sneakers
VICTOR CORAL rush, chemistry
BART VAN LIEFLAND global kitchen
JORAM spexjam
MISS CHIANTY
hosted by:
MC GEE uk
LIVE PERCUSSION
arrive before 20.00 and get 1 free caipirinha cocktail!
INFO: www.islandsamba.nl
Help jij daar nou bij? Of werk je helemaal niet meer bij Paal 17?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |