Dylan hád ook z'n zondagspak aan... Totdat hij het onder scheetquote:Op zondag 10 juli 2005 08:54 schreef renzell het volgende:Julius uit z'n nestje vissen en in z'n zondagspak hijsen....![]()
Wanneer de volgende picknick in Breda of Rotterdam is zijn wij er ook bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:30 schreef Sugar het volgende:
Wie gaan er mee?
Op naar de volgende dan maar he.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef snakelady het volgende:
En wij zijn weer terug, was echt supergezellig.
Ga dadelijk ff foto's plaatsen.
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef LadyS het volgende:
En de primeur van vandaag:
Amber deed haar 1e stapje los vandaag![]()
Ben ik vergeten te vragen, als er een foto weg moet dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef m@x het volgende:
(zijn er mensen die niet willen dat hun foto geplaatst wordt?)
Nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 10 juli 2005 14:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wanneer de volgende picknick in Breda of Rotterdam is zijn wij er ook bij
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef LadyS het volgende:
En de primeur van vandaag:
Amber deed haar 1e stapje los vandaag![]()
Sugar was getuige
omdat dat nog niet afgesproken is denk ik.quote:
Oke sorry was te vroeg maar binenkort wel in R`Dam of breda kunnen jullie Sanne ook eindelijk eens in levende lijven zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
omdat dat nog niet afgesproken is denk ik.
Open een topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef edje34 het volgende:
Oke sorry was te vroeg maar binenkort wel in R`Dam of breda kunnen jullie Sanne ook eindelijk eens in levende lijven zien.
Ik moest werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:16 schreef jessie het volgende:
Githa waarom kom jij ook niet met Jordy bedenk ik me nu!!!!
Wat voor topic moet dat zijn dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Open een topic zou ik zeggen.
Dat is niet aan regeltjes gebonden.
Topictitel: OUD-meeting Rotterdamquote:
Of de spanningen?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:09 schreef Oxymoron het volgende:
Op de terugreis werd ik misselijk en toen ik thuiskwam moest ik overgeven; waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gegeten vandaag
Alles goed nu??quote:Op zondag 10 juli 2005 18:09 schreef Oxymoron het volgende:
Op de terugreis werd ik misselijk en toen ik thuiskwam moest ik overgeven; waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gegeten vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |