Ben je in ieder geval ergens aan te herkennenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef jessie het volgende:
Ja nog ff luchtbel lolololol zet ik me strooie hoedje ook nog op
Mijn ouders hebben een rasechte picknickmand. Nu ga ik die meenemen ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:42 schreef Luchtbel het volgende:
Een mand Ireth geen doosjes een mand en alles moet in zakdoeken en servetten gewikkeld zijn
Ik dacht altijd dat je veel ouder wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Ireth het volgende:
Voor het geval mensen niet weten wie wij zijn of waar we aan te herkennen zijn :p
[afbeelding]
25/26?quote:
LOLquote:
het is niet echt een zwembaddingesachtig iets hoor, er zit een soort van waterloop van hoog naar laag. Begint als een fonteintje en eindigt (na een tijdje gelopen te hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
O leuk dan pak ik ook de badpakjes, zwemluiers enz in. Oef dit gaan de meiden leuk vinden
Ik ga dus al erg rap richting de 31 toequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef Joene het volgende:
[..]
LOLsorry ik kom niet
, maar onder je andere account kwam je -> ouder over en had nooit een foto gezien / bekeken , nu zag ik ineens deze foto en dacht ik Jeeh! wat is die jong
oja ik heb net even stiekem in je profiel gekeken , begrijp nu de zoen
naja dan heb ik je weer blij gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga dus al erg rap richting de 31 toe*aandelen oil of olaz heeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |