Airelle doet het met timbob.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er nog leuke SC-roddels en rellen geweest deze week?.
Oeh! Wie?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
En de roddels over de mogelijke opvolger van static
Oh dan heb ik ook wel een roddel in die strekkingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Airelle doet het met timbob.
Bupatih voost met stagiaires.
MissB heeft een verhouding met een collega.
Niks van waar, maar daar trekken Beaverhausen en ik ons niks van aan.![]()
[zeer] oud nieuws....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef LeBeau het volgende:
Airelle doet het met timbob.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef LeBeau het volgende:
Oh, en iets over Tania en ik op een hotelkamer, waar ook niks van klopt.
Dan moet je bij Beev zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oeh! Wie?
En wel jammer dat 'ie nu echt niet meer terugkomt. Het was toch de SHOpa, zeg maar.
lijkt me vrij onschuldig toch, jullie samen op een hotelkamer??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef LeBeau het volgende:
Oh, en iets over Tania en ik op een hotelkamer, waar ook niks van klopt.
Vertel! Vertel!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh dan heb ik ook wel een roddel in die strekking
Waarom horen we dan niks meer van je?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:20 schreef Hind. het volgende:
Ik ben veeeeel te druk met het zingen enzo.![]()
Tania zei ook nog dat we niet alleen waren, dus misschien deden we wel iets anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
lijkt me vrij onschuldig toch, jullie samen op een hotelkamer??
enige spelletje dat daar gespeeld zal worden is eh........ Kolonisten???
in dat geval, geef me een belletje, kom ik meedoen!!
Mijn CD is af, mijn video wordt eind van de maand opgenomen en mijn eerste single komt half augustus uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom horen we dan niks meer van je?.
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:22 schreef Hind. het volgende:
[..]
Mijn CD is af, mijn video wordt eind van de maand opgenomen en mijn eerste single komt half augustus uit.
Ik wacht gewoon rustig af en kijk of ons vermoeden waarheid wordt.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon rustig af en kijk of ons vermoeden waarheid wordt..
Het enige wat ik kan zeggen over de nieuwe mod is dat er binnenkort een komt. En die roddel ga ik niet vertellen ik vind em zelf al raar genoegquote:
oh de rendez-vous heeft al plaatsgevonden?!?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:21 schreef LeBeau het volgende:
Tania zei ook nog dat we niet alleen waren, dus misschien deden we wel iets anders.
Vier op een rij ofzo.
MB!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wie zitten er nog meer achter dat masteridee?
Ach ja, het kost tijd om een waardige opvolger te zoeken. Good luck with that.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
Het enige wat ik kan zeggen over de nieuwe mod is dat er binnenkort een komt. En die roddel ga ik niet vertellen ik vind em zelf al raar genoeg
Hij is al bekend dus?! Of ik lees het verkeerd?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan zeggen over de nieuwe mod is dat er binnenkort een komt. En die roddel ga ik niet vertellen ik vind em zelf al raar genoeg
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef Duiveltja het volgende:
En die roddel ga ik niet vertellen ik vind em zelf al raar genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |