Nou ja, het vele shoppen misschien?quote:
Wat is het ook een schat hè.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Babet heeft er zelfs rietjes in gedaan
Oké.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow nou da's wel weer fijn....![]()
en ik tel nu 4 glazen, dus ik zou zeggen: neem er zelf ook 1![]()
Ja hey, het was uitverkoop.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
Ben je een vrouw ofzo?
'Blommen' doen het altijd goed, he?
Bij een kater verdien je minder medelijden.quote:
Oh in dat geval ben ik echt ziekquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij een kater verdien je minder medelijden.
hé!! denk ff aan m'n image ja.... ik ben géén schat.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Wat is het ook een schat hè.
jij bent stiekem wel 'n beetje 'n valse nicht he...??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:06 schreef LeBeau het volgende:
Bij een kater verdien je minder medelijden.
Wees dat dan wel iets overtuigender.quote:
ik ben gewoon to the point.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent stiekem wel 'n beetje 'n valse nicht he...??
moet ik ff onthouden voor de fok! verkiezingen.....
Kweenie of je dit gemist hebt?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn er nog leuke SC-roddels en rellen geweest deze week?.
Ja, daar heb ik wel iets van gelezen ja. Toch jammer. Is het nu echt definitief?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef Duiveltja het volgende:
Kweenie of je dit gemist hebt?
Static stopt op SHO.
En de roddels over de mogelijke opvolger van staticquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kweenie of je dit gemist hebt?
Static stopt op SHO.
Ja dit keer is het helaas echt definitiefquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel iets van gelezen ja. Toch jammer. Is het nu echt definitief?
wat echt niemand iets kan schelen, behalve Sven en Bobje.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
En de roddels over de mogelijke opvolger van static
Dat hoort natuurlijk in SHO.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En de roddels over de mogelijke opvolger van static
Iddquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat echt niemand iets kan schelen, behalve Sven en Bobje.....
Sluit MissBliss niet uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat echt niemand iets kan schelen, behalve Sven en Bobje.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |