Slechte dag tot nu toe met een +3 na 4 holesquote:Op zondag 17 juli 2005 15:22 schreef Coelho het volgende:
Maarten terug naar -3 for the tournament na de 4e.
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef Leatherface het volgende:
Woods nu 4 slagen voor. Die gaat het weer winnen, als die geen fouten maakt.
Nee, lijkt me niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:07 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Wat jammer weer dat Studio Sport helemaal niets over dit toernooi voor de komende uitzending aankondigt. Hebben ze soms geen uitzendrechten?
Vreemd, hoe kun je nu als land pretenderen dat dit de snelst groeiende sport is, en vervolgens alles op dat gebied negeren? Ik word gek van die Tour de France.quote:
Ik snap dat ook niet. Maar ja, voor golf schakel ik altijd gewoon in op de BBC.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Vreemd, hoe kun je nu als land pretenderen dat dit de snelst groeiende sport is, en vervolgens alles op dat gebied negeren? Ik word gek van die Tour de France.
Uiteraard, wat dat betreft blijft het een uitkomstquote:Op zondag 17 juli 2005 20:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar ja, voor golf schakel ik altijd gewoon in op de BBC.
Toch een duur rondje van Lafeberquote:Op zondag 17 juli 2005 20:58 schreef golfer het volgende:
Woods voert zijn toch al niet onaanzienlijke banksaldo met deze overwinning weer verder op met
€ 1.047.362.
Lafeber pakt met zijn gedeelde 41e plek toch nog even € 21.786 mee.
Z'n uitstraling op de baan is fabuleus.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:51 schreef Leatherface het volgende:
Woods is echt een goede ambassadeur voor de golfsport.
Groot kampioen, is sportief. Heeft uitstraling. Ik denk dat hij erg veel nieuwe fans heeft aangetrokken die voorheen weinig met golf hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |