Heerlijk voorspelbaar weer. Zoals al die moslims die ooit hierover gevraagd zijn. Ze keuren het allemaal af van die mohammed heeft gedaan, maar altijd moet er even aangehaald worden dat Theo het eigenlijk aan zichzelf te danken heeft.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik haat hem niet, ik haat zijn daad. Hoewel wijlen Theo van G. ook niet echt vrijuit ging ( lees: zijn uitspraken waren niet fris en zekers wel laxerend)
Alleen juridisch gesproken is (nog) hij een verdachte. Op elke andere wijze is gewoon een moordende moslim.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:37 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Taalkundig én statistisch is hij inderdaad nog steeds verdachte, maar dat is, zoals je zelf al zegt, puur een formaliteit. In de praktijk ís hij gewoon de dader, geen discussie mogelijk.
Net zoals ze de aanslagen afkeuren: Er zaten ook onschuldigen (lees: andere moslims) tussen, dus het mag niet van de Koran. Ergo: kaffirs afslachten mag, zolang je maar geen collateral damage aanricht onder de islamitische bevolking.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef dewd het volgende:
[..]
Heerlijk voorspelbaar weer. Zoals al die moslims die ooit hierover gevraagd zijn. Ze keuren het allemaal af van die mohammed heeft gedaan, maar altijd moet er even aangehaald worden dat Theo het eigenlijk aan zichzelf te danken heeft.![]()
Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef lionsguy18 het volgende:
Opvallend dat BSB alle mogelijke onzin mag uitkramen maar posts van anderen zondermeer weggehaald worden.
Daar noem je nou net twee dingen die er geen fuck mee te maken hebben: taalkundig is hij een moordenaar en statistisch gezien zal hij ook wel in die categorie vallen: hoeveel mensen zouden er zijn die, vluchtend van de crimescene, op agenten aan het schieten zijn, gezien zijn door getuigen terwijl ze op het slachtoffer aan het schieten waren en vervolgens toch onschuldig blekenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:14 schreef BansheeBoy het volgende:
...is hij taalkundig en statistisch gezien nog steeds verdachte.
Eigenlijk is het wel goed zo. Hij laat tenminste aan iedereen het echte gezicht zien van de islam. Ik verdenk hem er soms zelfs van eigenlijk een blanke Nazi van 18 te zijn die de boel wil opruien. Maar wat hij ook is: Hij zorgt er, samen met vele virtuele vrinden, voor dat steeds meer mensen in NL een hekel krijgen aan de islam en dat is alleen maar toe te juichen. Dus:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
BSB mag al jaren polariserend gelul uitkramen zonder maatregelen.
Maar ach, laat 'm maar lekker z'n onzin spuien. Zo worden steeds meer mensen doordrongen van het feit dat de hetze niet echt een hetze is, maar gestoeld op feiten.
Uhm, ja, niet omdat hij het zegt, maar omdat hij gezien werd door een getuige terwijl hij aan het schieten was.... En omdat hij vervolgens op politieagentjes ging schieten...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:24 schreef BansheeBoy het volgende:
...maar als hij zegt dat hij wel degelijk de moordenaar is van wijlen Theo van G. geloven hem wel ineens met zijn allen ?![]()
Als jij met je hand op de start/stophendel van de gaskamer aangehouden wordt, terwijl er nog 3 kuchende joden uit komen kruipen en er een derde jood bij staat die zegt dat jij de hendel net over haalde wel. Ja.quote:...Als ik nu roep dat ik verantwoordelijk ben voor de paar miljoen overleden Joden dankzij de Holocaust, is het dan ook per definitie waar alleen maar omdat ik het zeg?
Zeur niet zo, joh, jij woont toch in de VS? Bemoei je dan niet met hoe Nederland zijn zaken regelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:39 schreef StefanP het volgende:
Boycotten. Wat nou boycotten, alsof je nog rechten hebt Mohammedje B. Nul komma niks rechten heb je. Smeerlap. Drie jaar lang een uitkering trekken om je in alle rust voor te bereiden op zo'n moord, nadat je hier jarenlang op onze kosten naar school bent gegaan en van onze gastvrijheid gebruik hebt gemaakt.. Het gore lef. Je lacht omdat je weet dat je hier niet gestraft wordt, omdat je toch niets gemaakt wordt in dit slappe land. Want echt straffen mag natuurlijk niet, dat is weer oneerlijk, mensonwaardig en zielig.
Ik weet fantastische straffen voor die schoft, oh mag ik hem alsjeblieft hebben? Om te beginnen pakken we die koran van 'm af, en die theedoeken die ie draagt. Voortaan mag ie naakt zijn, da's geloof ik lekker vernederend voor moslims. En die koran, die krijgt ie nooit meer terug, alhoewel hij wel dagelijks te zien krijgt hoe een exemplaar versch-censuur- -censuur- -censuur-
De rest zal ik maar niet plaatsen want dat mag toch niet. Omdat we nog altijd te netjes zijn. En dat is nou precies de reden dat dit soort honden ons uitlacht. Het wordt eens tijd dat we ze behandelen zoals zij ons behandelen. Geloof me, als je hem maar genoeg vernedert -en vooral zijn geloof- dan is het binnen de kortste keren afgelopen met dat stoere gedoe van hem en wordt ie passend gestraft voor zo'n schofterige daad.
Flauwekul en uitermate laf en onsmakelijk, jij bent geen haar beter als figuren die de terroristen goedpraten met dit soort gewauwel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:42 schreef Kaalhei het volgende:
Net zoals ze de aanslagen afkeuren: Er zaten ook onschuldigen (lees: andere moslims) tussen, dus het mag niet van de Koran. Ergo: kaffirs afslachten mag, zolang je maar geen collateral damage aanricht onder de islamitische bevolking.
Bovenstaand fragment vind je in alle nieuwsberichten terug, alleen op AT5 tekst werd dit -gruwelijke- gegeven iets verder toegelicht:quote:De rechtbank hoorde islamoloog R. Peters, die bij B. gevonden geschriften en beeldmateriaal heeft geanalyseerd. Uit die collectie blijkt dat B. is geobsedeerd door dood, geweld en verminking en dat hij in relatief kort tijdsbestek is veranderd in een zeer radicale moslim, die vindt dat ongelovigen slechts de dood verdienen. De rechtbank vroeg zich hardop was waardoor B. zo is veranderd. ‘Het enige dat ik daarop kan zeggen, is dat ik elke dag tot mijn Heer bidt’, zo reageerde B., op een van de spaarzame momenten dat hij sprak. ‘Dat hij mij behoedt dat ik anders denk dan dat ik nu denk.’
Mijn theorie: Mohammed B is geen geitenneuker maar een necrofiel met zeer zieke en zwarte fantasietjesquote:Mohammed B is geobsedeerd door dood, geweld en verminking. Dat is op te maken uit de documenten en beelddragers die bij hem in beslag zijn genomen.
Bij doorzoeking van B.'s woning stuitten de politie op teksten die oproepen ongelovigen te doden en CD-roms met gruwelijke beelden van mutilaties, amputaties, liquidaties en sex met dode vrouwen.
Ik maak gebruik van mijn recht: vrijheid van meningsuiting. Ik doe het met respect voor mijn mede discussanten. Dat mijn mening dan een tikkeltje afwijkt hoeft geen probleem te zijn (in Nederland)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wen er maar aan.
BSB mag al jaren polariserend gelul uitkramen zonder maatregelen.
Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen spreekbuis ben voor welke groep dan ook, dus als ik een "foute" uitspraak doe (dat kan, ik ben immers een mens) moet alleen ik daar op worden aangekeken, en niet alle Moslimsquote:Maar ach, laat 'm maar lekker z'n onzin spuien. Zo worden steeds meer mensen doordrongen van het feit dat de hetze niet echt een hetze is, maar gestoeld op feiten.
Waarschijnlijk mag je alleen van de koran een dood wijf neuken als eigen vrouw aan de klats is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Of kan iemand mij uitleggen wat dit met de Jihad of radicalisme te maken heeft?![]()
Ik vermoed dat Kaalhei ook aan het radicaliseren is...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Flauwekul en uitermate laf en onsmakelijk, jij bent geen haar beter als figuren die de terroristen goedpraten met dit soort gewauwel.
Ik moet even een nuance aanbrengen: als Theo van G. de rare, hitsigmakende, trolllerige uitspraken niet had gemaakt zou hij nu nog leven. Dat kan ik je garanderen, dat het zijn schuld is of niet is irrelevant. Moord is zelden goed te praten, het heft in eigen handen nemen (in een rechtstaat) ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef dewd het volgende:
[..]
Heerlijk voorspelbaar weer. Zoals al die moslims die ooit hierover gevraagd zijn. Ze keuren het allemaal af van die mohammed heeft gedaan, maar altijd moet er even aangehaald worden dat Theo het eigenlijk aan zichzelf te danken heeft.![]()
Behalve wanneer het opzettelijk kwetsend is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik maak gebruik van mijn recht: vrijheid van meningsuiting. Ik doe het met respect voor mijn mede discussanten. Dat mijn mening dan een tikkeltje afwijkt hoeft geen probleem te zijn (in Nederland)
[..]
Och, je beroept je toch vaak op 'de moslims' als je geen spreekbuis voor hen wenst te zijn, gedraag je dan ook zo.quote:Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen spreekbuis ben voor welke groep dan ook, dus als ik een "foute" uitspraak doe (dat kan, ik ben immers een mens) moet alleen ik daar op worden aangekeken, en niet alle Moslims²
BSB, Je hebt nog niet (inhoudelijk) gereageerd op mijn post van net, en bent blijkbaar toch aanwezig. Een reactie van jouw kant op de door mij aangevoerde argumenten zou e.e.a. duidelijk kunnen stellen voor mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik moet even een nuance aanbrengen: als Theo van G. de rare, hitsigmakende, trolllerige uitspraken niet had gemaakt zou hij nu nog leven. Dat kan ik je garanderen, dat het zijn schuld is of niet is irrelevant. Moord is zelden goed te praten, het heft in eigen handen nemen (in een rechtstaat) ook²
Je verwoordt het perfect, nog beter dan ik. Dit is precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:37 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
[..]
Taalkundig én statistisch is hij inderdaad nog steeds verdachte, maar dat is, zoals je zelf al zegt, puur een formaliteit. In de praktijk ís hij gewoon de dader, geen discussie mogelijk.
Ik kom niet voor hem op. Ik vind alleen dat we de verdachte moeten respecteren tot dat hij daadwerkelijk veroordeelt is. Dat het Mohammed B. betreft is puur toeval, het had ook Northern S. kunnen zijn of A. Kkerslootquote:Ik vind het dus erg vreemd dat jij de theoretische mogelijkheid dat hij de dader niet zou zijn als excuus gebruikt om nog voor hem op te komen.
Mee eens, dit bediscusseer ik ook niet, tevens trek ik dit ook niet in twijfelquote:Ongeacht zijn al dan niet religieuze redenen daarvoor, wist hij heel erg goed dat de regels van onze samenleving dat niet toestaan. Hij vond dus blijkbaar dat hij boven de samenleving en diens regels stond. Hij wil er niet bij horen.
Ook mee eensquote:Nu kun je me veel vertellen over de koran, en de mogelijke interpretaties, maar je maakt mij niet wijs dat dergelijk gedrag in een islamitische samenleving wél toegestaan word. Iemand die in een islamitische maatschappij leeft, heeft ook regels om zich aan te houden.
Ik weiger me te verlagen tot zijn niveau. Ik respecteer elk mens, ik verafschuw enkel de daden. Ik vind het alleen jammer dat veel mensen niet oprecht kunnen discusseren hier op Fok!. Als ik zeg:"Ik haat Mohammed B." dan vertalen velen het naar:"Hij is een leugenaar, M.B. is zijn held."quote:En voor iemand die geen respect voor zijn medemens heeft moet iedereen zijn neus ophalen, ook jij, als moslim, Bansheeboy.
van Gogh is volgens mij een paar keer aangeklaagd voor zijn opmerkingen, maar nooit veroordeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Theo van G. de rare, hitsigmakende, trolllerige uitspraken niet had gemaakt zou hij nu nog leven.
Klopt, dat zijn feiten. Een ander feit is dat wijlen Theo-tje niet normaal kon praten, desalnietemin mag dit nooit reden zijn voor moordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
van Gogh is volgens mij een paar keer aangeklaagd voor zijn opmerkingen, maar nooit veroordeeld.
Zo vrolijk was hij denk ik niet. En geiten at hij hoogstens op, entertainment met geiten is uit den bozequote:Dat een vrolijke geiteneuker daar niet tegen kan is pech: in Marokko schijn je geen last van van Goghjes te hebben![]()
Iedereen verdient ook respect, uitzonderingen daargelaten. Mohammed B. heeft bewezen dat hij geen respect verdient. Hij verdient geen respect van mensen van welke religie dan ook. Of jij jezelf nu schaart onder de nederlanders, marokkanen, christenen of moslims, hij heeft bewezen dat hij jouw respect niet verdient.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik weiger me te verlagen tot zijn niveau. Ik respecteer elk mens, ik verafschuw enkel de daden. Ik vind het alleen jammer dat veel mensen niet oprecht kunnen discusseren hier op Fok!. Als ik zeg:"Ik haat Mohammed B." dan vertalen velen het naar:"Hij is een leugenaar, M.B. is zijn held."²
Die getuige is natuurlijk enorm rechtvaardig en oprecht. Als dezelfde getuige van Marokkaanse afkomst was en een Nederlandse jongen zag die Abou Jahjah vermoordde zou hij waarschijnlijk veel minder oprecht zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhm, ja, niet omdat hij het zegt, maar omdat hij gezien werd door een getuige terwijl hij aan het schieten was.... En omdat hij vervolgens op politieagentjes ging schieten...
[..]
Dat ligt er sterk aan door welk wapen ze worden afgevuurd. De 9mm kogel is een kleine kogel, en word daarom veel gebruikt in handwapens. Er is een bepaalde limiet aan de afvuursnelheid en kinetische energie die je een voorwerp mee kan geven. Een roeiboot met een 200pk buitenboordmotor zal ook gewoon doormidden gescheurt worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:29 schreef Cro_magnon het volgende:
Vreemd vind ik wel dat 9mm kogels tegen gehouden worden door rugleuning platen en zij knoppen van een autostoel.
Mja heb er niet echt veel verstand van maar ik had altijd het idee dat 9mm kogels bij wijze van spreken"dwars door een motorblok"gaan.
Respect voor een moordenaar? Je bent gek.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom niet voor hem op. Ik vind alleen dat we de verdachte moeten respecteren tot dat hij daadwerkelijk veroordeelt is. Dat het Mohammed B. betreft is puur toeval, het had ook Northern S. kunnen zijn of A. Kkersloot
Deskundigen gaven volgens mij ook aan dat B in ieder geval niet getraind was in het daadwerkelijk schieten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:36 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
Back ontopic: Al rennende je patroonhouder verwisselen is niet zo heel erg lastig, de reden dat de meeste agenten het niet voor elkaar krijgen ligt denk ik meer aan de gemiddelde wapentraining van oom agent dan aan het moeilijkheidsgraad.
Anders had hij van Gogh inderdaad ook wel met 1 kogel neergehaald.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Deskundigen gaven volgens mij ook aan dat B in ieder geval niet getraind was in het daadwerkelijk schieten.
Wat lul je nou dom kerel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die getuige is natuurlijk enorm rechtvaardig en oprecht. Als dezelfde getuige van Marokkaanse afkomst was en een Nederlandse jongen zag die Abou Jahjah vermoordde zou hij waarschijnlijk veel minder oprecht zijn
Dat heb je echt mis waarde user. Het is fijn eindelijk eens in discussie te gaan met een persoon die oprecht discusseert, maar dat even terzijde. Ik ben een tegenstander van de daden van Mohammed B. Zijn gruweldaad is op geen enkele manier goed te praten. Maar dat ik vind dat ook gelden voor de trollerige uitspraken van wijlen Theo van G., daarmee zeg ik niet dat het zijn eigen schuld is, maar ik weet zeker dat deze uitspraken de reden zijn geworden voor het vervallen van zijn bestaansrechtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:31 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
En eerlijkheid gebied me te zeggen dat de argumenten waarmij jij jezelf positioneert, je doen overkomen als een voorstander van M.B. in plaats van een tegenstander.
Ik zit hier helaas tussen een publiek dat niet meer rationeel kan denken en discusseren. Hun liefde voor Theo en hun haat voor de Islam is duidelijk te proeven in de uitspraken van vele herders en gebruikers op dit forum, helaas. Maar ik doe hier niet aan mee, ik hou van een goed onderbouwd discours waarbij onderbuikgevoelens/haat en liefde geen rol mogen spelenquote:Het mag dan zijn dat je dat niet bent, maar begrijp wel dat je hier tussen een publiek zit dat zijn daden én zijn persoonlijkheid massaal verafschuwt. Je kunt dus verwachten dat je weerstand oproept wanneer je een andere mening verkondigt. Het was een gruwelijke daad, die niet goed te praten is, en alleen gruwelijke mensen zijn tot een gruwelijke daad in staat.
Ik ben het er niet helemaal mee eens noch ben ik een voorstander van de figuur Mohammed B.quote:Men verwacht dat elk normaal denkend mens het hiermee eens is. En iemand het daarmee niet eens is, is per definitie een voorstander, omdat het feit dat hij een gruwelijk persoon is, min of meer vastligt adhv zijn daden.
Hier zit wat inquote:Jij zou, als moslim, zijn persoon niet mogen respecteren. Want in een geloof als het jouwe, waar respect misschien nog wel veel vaker en doordringender naar voren komt dan bij sommige andere religies, heeft hij dat respect verloren toen hij zijn daad beging. Elke moslim, jood, christen of katholieke, verliest respect bij een dergelijke daad tegen zijn medemens.
Hij is en blijft een mens, op grond daarvan heb ik respect voor hem. Voor de rest vind ik het maar een naar mannetje: vanwege zijn daden.quote:In welk opzicht vind jij nog dat hij respect verdient?
Hij heeft toch niet gezegd dat hij haar zou vermoorden?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:45 schreef Loedertje het volgende:
Namen van mensen die niets hebben gedaan Dirman.
Vreemd trouwens dat hij ervanuitging dat hij doodgeschoten zou worden terwijl hij ook zei "daarna is Hirschi aan de beurt?"
Als hij , volgens zijn eigen scenario, was doodgeschoten, had hij toch never nog een moord kunnen plegen?
Vreemd dat je dat nooit over Theo van Gogh zei....., eigenlijk helemaal niet vreemd, maar toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is en blijft een mens, op grond daarvan heb ik respect voor hem. Voor de rest vind ik het maar een naar mannetje: vanwege zijn daden.²
Zo wek je natuurlijk wel de indruk dat er andere klaar staan 'de strijd' te continueren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:45 schreef Loedertje het volgende:
Als hij , volgens zijn eigen scenario, was doodgeschoten, had hij toch never nog een moord kunnen plegen?
Ik heb in heel bewoordingen gezegd dat wijlen Theo van G. een naar mannetje was, en wel meerdere malen, ik heb hem zelfs een keer "waterhoen" genoemd, dat moet toch genoeg zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:51 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Vreemd dat je dat nooit over Theo van Gogh zei....., eigenlijk helemaal niet vreemd, maar toch.
Door te zeggen dat iemands bestaansrecht is vervallen beweer je wel degelijk dat iemand terecht is gestorven. Iemand zonder bestaansrecht hoort immers niet te leven. Ik stel voor dat je wat zorgvuldiger omspringt met je uitgebreide schrijfstijl.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat ik vind dat ook gelden voor de trollerige uitspraken van wijlen Theo van G., daarmee zeg ik niet dat het zijn eigen schuld is, maar ik weet zeker dat deze uitspraken de reden zijn geworden voor het vervallen van zijn bestaansrecht
BSB, wanneer je je op zo'n manier gaat uitdrukken ga je duidelijk een stap te ver. Het lijkt me overigens sowieso overbodig elk argument in de discussie te vergezellen van jouw persoonlijke mening over TvG en zijn rol in de samenleving.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
maar ik weet zeker dat deze uitspraken de reden zijn geworden voor het vervallen van zijn bestaansrecht
Dat is uiteraard niet wat ik bedoel. Maar bedankt voor je opbouwende kritiekquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Door te zeggen dat iemands bestaansrecht is vervallen beweer je wel degelijk dat iemand terecht is gestorven. Iemand zonder bestaansrecht hoort immers niet te leven.
Ik zal het in de gaten houdenquote:Ik stel voor dat je wat zorgvuldiger omspringt met je uitgebreide schrijfstijl.
Wellicht leuk voor die jongen die vorig jaar (?) een docent dood schoot. In dit geval stel ik gewoon levenslang voor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:55 schreef Yildiz het volgende:
daar 2 maanden voor geven, doet ie het niet, zijn priveleges ontnemen.
Of ben ik nu te hard?
Het ging hem er uiteraard om om duidelijk aan heel de wereld te tonen wat er gebeurt als je kritiek hebt op moslims. Fortuijn is al afgeslacht, van Gogh ook en Wilders en Hirsi Ali worden constant bedreigd en moeten hun werk bijna vanuit een kooi doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:45 schreef Helemaal-Niemand het volgende:
On a side note: Als het M.B. puur om de moord ging uit religieuze perspectieven, dan had hij er ook voor kunnen kiezen om hem stiekem in een steegje of zijn eigen huis om te brengen.
Het ging hem dus voor een groot deel ook om de media aandacht, waarbij hij toch ergens beseft moet hebben dat dit enorme slechte 'reclame' moet zijn voor moslims en hun denkwijze. Want echte gelovigen doden niet. Hij had in deze daad dus ook lak en disrespect voor het geloof zelf.
Althans, me dunkt dat het overgrote deel van de islamieten er zo over denkt.
Kerel, het heeft weinig met haat van de islam te maken. Persoonlijk moet ik niks hebben van welke godsdienst dan ook, maar dat terzijde (ja, ook Christenen zijn mafkezen, zie de EO jongerendag, heel stadion in trance... Of rij voor de gein door Uddel: geen TV want dat mag niet van God, behalve als het in de kelder is).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit hier helaas tussen een publiek dat niet meer rationeel kan denken en discusseren. Hun liefde voor Theo en hun haat voor de Islam is duidelijk te proeven in de uitspraken van vele herders en gebruikers op dit forum, helaas.
Tegen een godsdienstwaanzinnige kun je weinig doen. Zij geloven in sprookjesboeken en zijn overtuigd door *hun waarheid* die zij menen te lezen.quote:
Kleine nuance hier, beste vriend: Zijn bestaansrecht is nooit vervallen, het is hem ontnomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb je echt mis waarde user. Het is fijn eindelijk eens in discussie te gaan met een persoon die oprecht discusseert, maar dat even terzijde. Ik ben een tegenstander van de daden van Mohammed B. Zijn gruweldaad is op geen enkele manier goed te praten. Maar dat ik vind dat ook gelden voor de trollerige uitspraken van wijlen Theo van G., daarmee zeg ik niet dat het zijn eigen schuld is, maar ik weet zeker dat deze uitspraken de reden zijn geworden voor het vervallen van zijn bestaansrecht
Ja, zat, en gek genoeg kan ik wel met moslim vrienden daarover op een gezonde manier in discussie gaan zonder dat iemand zich beledigd of bedreigd voelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |