abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28632822
Ik lees hier teveel eisen. Dat was de vraag niet.
pi_28633906
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Botje96 het volgende:
Spontaan, een beetje gek, speels, humor, intelligent, zorgzaam, eigenzinnig, beetje rebels.
Wat versta jij onder rebels?
pi_28635220
Een stronteigenwijze drol (Is dat een pleonasme?), iemand die mijn grapjes grappig vindt of er geen moeite mee heeft om te doen alsof, iemand die me niet saai vindt wanneer ik stil ben, een vrouw die zo slim is dat ze me iedere dag iets nieuws kan leren, iemand die niet beledigd is wanneer ik per ongeluk iets verkeerds zeg. En verlegenheid is ook charmant.

Brieven onder nr. 60336.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 20:37:04 #104
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_28635529
Intelligentie, onafhankelijkheid (geen aandachthoer dus), humor, beetje (erg) gek, sterke wil.

Kortom, een psycho-bitch!

Ik ben nogal moeilijk, dus ze moet me aan kunnen
pi_28636363
Lief, intelligent (erg belangrijk), grappig, "beschaafd" / netjes, rustig maar af en toe ook flink gek
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:02:58 #106
82136 Xennia
gekroond
pi_28636375
Intelligent, humor de sarcastische variant, moeilijk te doorgronden, dominante trekjes om mij van tegengas te voorzien, open geest, zelfstandig en onafhankelijk, enigszins arrogant
  vrijdag 8 juli 2005 @ 21:07:13 #107
96937 Myriam7
En amor..
pi_28636500
Hij moet lief en zorgzaam zijn, hoewel ik heel goed in staat ben om voor mezelf te zorgen. Hij moet me aan het lachen kunnen maken als ik het nodig heb, dus humor is belangrijk.
Géén arrogant iemand. Wél iemand die redelijk assertief is. Niet al te chaotisch. En zelfstandig moet hij zijn. Gewoon iemand die me in mn waarde laat, en me niet wil veranderen. Iemand die me genoeg ruimte geeft.
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_28638203
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef Marietje_34 het volgende:
hij moet humor hebben, voor zichzelf kunnen zorgen, zeker over zichzelf zijn (oftewel: niet teveel complexen graag ), intelligent zijn, zorgzaam, van dieren houden, sociaal zijn en een beetje dominant zijn (of eigenlijk: dat ie mij niet dwars over zich heen laat lopen)
Idd, beetje gelijkwaardigheid is wel fijn. Daarnaast vind ik een gezonde portie ambitie en eerlijkheid ook erg belangrijk. Gelukkig heb ik iemand die daar aan voldoet
pi_28639493
Eerlijk, rustig, intelligent, vooral niet arrogant of bitcherig
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_28640143
Een mooie, intelligente en ontwikkelde dame met klasse, die een doel heeft en daar volledig voor gaat...

Het liefst ook voor een deel arrogant.. Klasse met stijl !
pi_28641747
eerlijkheid , vertrouwelijk, gevoel voor humor, dominant, geruststellend, oprecht, geen racist, goed met dieren en mensen om kunnen gaan, behulpzaam, iemand die goed met je kan praten of overleggen, geborgenheid , geen macho, niet arrogant, tegen zijn verlies kunnen, voetbal niet zien als iets waar het om leven en dood gaat enz. enz.

Zo'n iemand zou je eigenlijk moeten klonen

4
pi_28642161
Ik val op de wat dominantere man die intelligent is, over veel dingen kan meepraten en een eigen mening heeft. Liefst een sociaal type dat veel en graag lacht en ook lief en meelevend kan zijn.

Ik val niet op zachtaardige types of types die voor je door het stof gaan *ril*

Qua uiterlijk moet een man in ieder geval LANG zijn, minimaal 1.85 omdat ik zelf ook lang ben. Lange mannen zijn lekker Liefst niet schrielie want ik wil wel iets hebben om vast te houden

Echter denk ik dat ik intelligentie het allerbelangrijkst vind.
#geen
pi_28642274
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef DuchessX het volgende:
Ik val op de wat dominantere man die intelligent is, over veel dingen kan meepraten en een eigen mening heeft. Liefst een sociaal type dat veel en graag lacht en ook lief en meelevend kan zijn.

Qua uiterlijk moet een man in ieder geval LANG zijn, minimaal 1.85 omdat ik zelf ook lang ben. Lange mannen zijn lekker Liefst niet schrielie want ik wil wel iets hebben om vast te houden

Meld
pi_28642311
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_28642325
Bij het lezen van zo'n topic is het me wel altijd direct weer duidelijk waarom ik zo aantrekkelijk ben.

@Brunette: word Lesbisch.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28642374
Ze moet wel om wat aandacht vragen, en dat ook terug kunnen geven Dit mis ik in veel vrouwen. Ze vragen veel, ok dat kan en dat kan ik bijna altijd wel geven, maar je krijgt het haast nooit terug, of niet op de manier waarop ik zou willen. Verder moet ze ook wel grappig zijn, beetje iniatief tonen en verder heb ik niet echt 'eisen'.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:12:28 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28642437
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef heiden6 het volgende:
Bij het lezen van zo'n topic is het me wel altijd direct weer duidelijk waarom ik zo aantrekkelijk ben.
Leg eens uit?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_28642474
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Meld
Duh
#geen
pi_28642479
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leg eens uit?

quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:03 schreef DuchessX het volgende:

Een flink aantal van dat soort reacties, en je ego rijst de pan uit.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:19:04 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28642612

Duidelijk!
pi_28642784
Ik val op leuke lieve meisjes/vrouwen...
Rest pas ik me wel op aan .

En "leuk" kijk ik meer naar de whole package. De combinatie van karaktereigenschappen moet me aanstaan .
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:34:56 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28643100
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Xennia het volgende:
Intelligent, humor de sarcastische variant, moeilijk te doorgronden, dominante trekjes om mij van tegengas te voorzien, open geest, zelfstandig en onafhankelijk, enigszins arrogant
Dito, en daarbij het liefst ook te vertrouwen...
Maar op de een of andere manier gaat dat negen van de tien keer niet samen bij dit soort 'droommannen' .

Edit: en het oog wil natuurlijk ook nog best veel...
pi_28643194
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 00:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dito, en daarbij het liefst ook te vertrouwen...
Maar op de een of andere manier gaat dat negen van de tien keer niet samen bij dit soort 'droommannen' .

Edit: en het oog wil natuurlijk ook nog best veel...
Daar zit wel wat in.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:42:00 #124
91306 GF
Kingwood
pi_28643291
Met een beetje arrogantie is niks mis. Ben ik zelf ook wel. Dat heb ik veel liever dan een meid die constant loopt te mekkeren: 'ik ben te dik/mager, en ik ben zo lelijk..' Tenzij ze echt het formaat van een koe heeft, is dat gewoon een afknapper en zeer irritant.
Unspoken words were understood
pi_28643335
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Xennia het volgende:
Idem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')