Dat kamer krijgen gaat lukken maar wil dan wel gelijk in een goede buurt, ben al veel verhuisd namelijk in mijn leven.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:47 schreef Frenkie het volgende:
Ik zou eerst maar eens proberen een kamer te krijgen. En dan gaan kijken naar de wijk.
Overigens volgens mij kan je overal wel wonen..
IBB is de afkorting van??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef thabit het volgende:
IBB is natuurlijk wel DE studentenwijk om te wonen. Kanaleneiland zou ik niet heengaan.
Ina Boudier Bakkerlaan. Maar daarvoor moet je wel ingeschreven staan bij de SSHU, heb je dat al gedaan?quote:
Nog niet gedaan, maar heeft dat een beetje effect, ik woon zelf in Arnhem op dit moment, en hoeveel kost het.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef thabit het volgende:
[..]
Ina Boudier Bakkerlaan. Maar daarvoor moet je wel ingeschreven staan bij de SSHU, heb je dat al gedaan?
Zou je misschien ofzo verder kunnen toelichten met buurten? Heel erg bedankt alvast.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef Frenkie het volgende:
Ina Boudier Bakkerlaan
Ik zou iig never nooit op de uithof gaan wonen.
Lekker in de buurt van het centrum. Wittevrouwen, vogelenbuurt, tuindorp, ofzo..
Als je dat nu nog moet doen, moet je wel even wachten voordat je aan de beurt bent. www.sshu.nl als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:59 schreef Iguana84 het volgende:
[..]
Nog niet gedaan, maar heeft dat een beetje effect, ik woon zelf in Arnhem op dit moment, en hoeveel kost het.
Schijf je gewoon in bij de SSH.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef Iguana84 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Laatste vraag: weet misschien iemand van jullie nog een kamer in 1 van de goede wijken?
Daar had ik bijna gewoond. Achteraf ben ik heel blij dat ik op de IBB ben terechtgekomen. Veel studenten zien Warande ook als "opstapje" om later naar Utrecht te verhuizen. Tenminste, op IBB hebben we behoorlijk veel hospitanten gehad die toen op de Warande woonden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:11 schreef thaleia het volgende:
Warande Zeist schijnt leuk te zijn ja, met veel groen.
Mja, je maakt er iig een hoop mee...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:14 schreef Xennia het volgende:
Leuk ... Lombok
Of in Amersfoort. Dan ben je er in 14 minuten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:48 schreef CosmoNut het volgende:
Je kan ook in nieuwegein gaan wonen... (daar woon ik) met de tram ben je van het verste puntje van ngein in utrecht binnen een half uur...
Probeer het hier eens: Ik zoek/heb een kamer deel 3 (centraal topic)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:33 schreef Iguana84 het volgende:
Laatste vraag: weet misschien iemand van jullie nog een kamer in 1 van de goede wijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |