Zeker wel. Ik probeer toch wel zoveel mogelijk op een server te komen waarbij de ping niet boven de 20 uit komt.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Stel je voor een ping die boven de 50 is![]()
Als het onder de 100 loopt merk je niets.
Ging bij mij vanzelf, maar duurde wel een tijdje hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb 1200 punten , hoe unlock ik hem dan
Mjah, ik heb een R9700 non pro, maar zelfs bij een verse installatie van elk spel issie gewoon traag aan het worden. Het draait wel, maar niet zo soepel als ik het wil. Aan de andere kant wil ik er gewoon niet al teveel in steken, en het moet AGP draaien...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een GeForce 6600GT, overclockt tot de max en nog steeds loopt het shit.
Zelfs met textures op Medium.
Zelfs een ping tot 150 probeer ik vaak wel. Dan zakt die vaak terug tot een ping of 125 en dan loopt het best goed hoor. Alleen de eerste minuut even ietsjes gehaper.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Stel je voor een ping die boven de 50 is![]()
Als het onder de 100 loopt merk je niets.
Ik had de AT unlockt, daar heb ik nu wel spijt van.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Prosac het volgende:
Welk wapen kan ik het beste unlocken? Elite, Medic of AT?
Welk wapen ??? De SMG of de Eryx/SMAW ?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een bagger wapen zeg. Van de anti tank.
Maar verder wat een bizar spel.
Ja idd die heb ik heleaas ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een bagger wapen zeg. Van de anti tank.
No Shit Sherlockquote:Op maandag 11 juli 2005 09:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
De servers die er nog zijn die gepatched zijn kom je inderdaad nog wel op.
Dat ding met 12 kogels, waar je nog geen deuk in een pakje boter schiet als je verderquote:Op maandag 11 juli 2005 11:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Welk wapen ??? De SMG of de Eryx/SMAW ?
Eh ja? Alleen de server browser niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ga dit spel pas kopen als het een keer goed stabiel loopt, of doet dat het al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |