Surequote:
Haal ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure
10:30, Stratumse Dijk.
Da's zegmaa MIDDEN in de stad(in da's de "gay-straat" van Eindhoven.... voor zover die d'r eentje heeft... ofwel: da's waar al die baggerkroegjes zitten)
Look at it from the bright side.......quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Look at it from the bright side.......
Maar de mijne werkt ook niet overigens
Same herequote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Je lijst met contactpersonen is niet beschikbaar" bla bla bla
Nederlandse bus verongelukt in Frankrijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:25 schreef Prego het volgende:
goeiemorgen
solmar is weer bezig... zie forntpage
Ik haat die lange busreizen zo erg en dan zal je net dit overkomen. Die chauffeurs moeten realiseren dat wanneer ze erg slaap hebben ze gewoon moeten stoppen. Dit is gewoon te gevaarlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nederlandse bus verongelukt in Frankrijk
toch zie ik de eerste wolken weer tevoorschijn komen hier in de veluwequote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, wat is het mooi helder en zonnig! [afbeelding] Echt weer om naar het strand te gaan!
jongen, kom dr uit danquote:
Het is hier anders aan het gietenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, wat is het mooi helder en zonnig! [afbeelding] Echt weer om naar het strand te gaan!
Is die andere helft afkomstig uit Staphorst, dan wel Genemuiden of Urk??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:39 schreef Camoth het volgende:
OPROEP:
Wie wil met mij naar Lowlands?De enige vriendin van mij die het leuk vind om te gaan mag niet van haar andere helft want die heeft geen zin namelijk;
en ik wil WEL. Maar niet in me uppie
![]()
Wie o wie?![]()
Zowaar nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is die andere helft afkomstig uit Staphorst, dan wel Genemuiden of Urk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |