Het is collegejaar en geen schooljaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:58 schreef MoChe het volgende:
ey! komend schooljaar ga ik dus naar leiden om politicologie te gaan studeren en ben al aangenomen maar zit nog met een vraag wat betreft de studieboek voor volgend jaar. Want hoe weet ik welke boeken ik nodig heb, waar en wanneer ik ze moet bestellen en hoeveel ze ongeveer gaan kosten...
krijg je dit door van de uni zelf of moet je daaar zelf achter aan gaan?
quote:[b]Op vrijdag 8 juli 2005 00:58r. Want hoe weet ik welke boeken ik nodig heb,
staat in de studiegids die je half augustus opgestuurd krijgt. Vaak is dit bij Kooyk*r in Leiden of bij een andere boekhandelquote:waar en wanneer ik ze moet bestellen
prijzen van boeken zijn soms heel pittig: reken maar per jaar op iets van 300 a 400 Equote:en hoeveel ze ongeveer gaan kosten...
Je moet er zelf achteraan! Vanaf nu moet je alles zelf regelen, het is de uni weet je!quote:krijg je dit door van de uni zelf of moet je daaar zelf achter aan gaan?
Misschien een idee om de (electronische) studiegids te raadplegen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:35 schreef Pracissor het volgende:
Weet iemand of de boeken uit het jaar 2004/2005 verschillen van die van 2005/2006?
bvd
Sorry to ask, maar zou je me een linkje kunnen geven. Ik ben niet zo thuis op de site van Leidenuniv, kan het zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien een idee om de (electronische) studiegids te raadplegen?![]()
http://www.studiegids.leidenuniv.nl/index.php3?m=26&c=27&garb=0.5942108489520399quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry to ask, maar zou je me een linkje kunnen geven. Ik ben niet zo thuis op de site van Leidenuniv, kan het zo snel niet vinden.
Dank u, dank u.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
http://www.studiegids.leidenuniv.nl/index.php3?m=26&c=27&garb=0.5942108489520399
![]()
Welke boeken heb je in de aanbieding? Ben nu derde jaars commerciële economie, maar al oriënterend op een eventueel vervolg. Daarbij valt mijn interesse vooral op politicologie. Nu heb ik me voorgenomen om eens wat boeken op 'niveau' door te nemen om te zien of het me daadwerkelijk bevalt. Wat heeft jou trouwens doen stoppen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef Sloggi het volgende:
Als iemand nog boeken voor politicologie nodig heeft, ik ben gestopt en je mag ze van me overkopen voor een zacht prijsje. Ik studeerde het in Nijmegen, maar er zijn vast boeken die hetzelfde zijn als je ergens anders studeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |