Wat fijn, Yo!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een mattie van Bin Laden, hij zou mijn homies nooit aanvallen weetje.
Ah, stuur hem effe een briefje danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef Skaai het volgende:
Ik ben een mattie van Bin Laden, hij zou mijn homies nooit aanvallen weetje.
Ze doen steeds wat anders toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Mja, afwachten maar hewat kan je anders doen... niet nooit meer met de trein en metro gaan lijkt me..
Niet op de spitsuren gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Mja, afwachten maar hewat kan je anders doen... niet nooit meer met de trein en metro gaan lijkt me..
Nog 9 minutenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef BVO het volgende:
Ey maar nu ben ik echt weg, anders mis ik 6pack straks weer..
Fietspaden?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze doen steeds wat anders toch?
Vliegtuig --> trein --. metro's/bussen... ben benieuwd wat het hier wordt..
De postbode vertikt het om te werken in grotten en mijn MMS en SMSjes komen nooit aan.quote:
Ja... is gelijk een economische klap.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
De Rotterdamse haven!
Fietspaden én stoepen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Airelle het volgende:
Fietspaden geeft te weinig slachtoffers...zullen ze nooit doen.
Ja... soft-targets.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef Skaai het volgende:
Als ze echt doelgericht zijn gooien ze een station plat ofzo. Gevuld, dat wel.
Kut, daar staat mijn school naastquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:19 schreef BVO het volgende:
De Rotterdamse haven!
Je kan altijd MsNuUuUuuHHhhquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
De postbode vertikt het om te werken in grotten en mijn MMS en SMSjes komen nooit aan.
Ik stuur 'm wel een mailtje.
He wat vervelend, maar ja het is voor mn veiligheid he?quote:
of madurodamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |