Die was briljant.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik gezien
Ik heb er een hele hoop gezien. Een van de leukste vond ik toch Valerio die ging eten in de collegezaal
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het idee was goed als je die [...] had weggelaten
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die was briljant.. Dat die pizzakoerier de collegezaal in kwam lopen.
![]()
.
[slijmmodus]quote:
Hij zat daar gewoon met 5 van die bakken ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
En die complete rijsttafel, met satestokjes![]()
Idd, ik zou me echt kapot schamenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zat daar gewoon met 5 van die bakken ofzo..
Wel respect als je dan gewoon door kan blijven gaan hoor..
en zo komt alles goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[slijmmodus]
Voor jou wel liefje
[/slijmmodus]
quote:
Ja, ik sluit me er bij aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd, ik zou me echt kapot schamen![]()
Hoi Airelle
En meteen doei, ik ga naar boven anders ben ik niet op tijd voor 6Pack![]()
Je moet je al een kwartier van tevoren voor de tv installeren natuurlijk, van 6pack wil je uiteraard geen minuut missen.quote:
Ik heb boven (waar mijn slaapkamer is dus) alleen maar 1, 2 en 3.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet je al een kwartier van tevoren voor de tv installeren natuurlijk, van 6pack wil je uiteraard geen minuut missen..
Veel succes dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb boven (waar mijn slaapkamer is dus) alleen maar 1, 2 en 3.
Moet dus nog even beneden blijven.
Maar kan het eigenlijk niet doen.. morgen vroeg... eerste dag van mijn nieuwe baantje.
Ja, WELKE lijst is dat???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nederland is trouwens nu aan de beurt, volgens de Al Qaida lijst..
Oh, nou doeiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Mar goed; happy happy, joy joy..
Ik ben er van tussen..
.
Ze hadden vandaag weer een brief gestuurd ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, WELKE lijst is dat???
Ik hoor het al meer mensen zeggen, maar ik dacht me te herinneren dat Bin Laden ooit had gezegd dat Nederland geen target is omdat hier 'vrienden' zitten oid...
Heel vaag, maar ik dacht het echt
quote:Wij blijven de regeringen van Denemarken en Italië waarschuwen alsmede alle andere Kruisvaarders-regeringen dat zij op dezelfde wijze gestraft zullen worden indien zij hun troepen niet uit Irak en Afghanistan terugtrekken. Hij die waarschuwt is vrijgesteld.
Ohquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag weer een brief gestuurd ofzo.
Eerst Nederland, dan Denemarken en Italië. Ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |