Aaaw, je bent een schatquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar:
Een Bupa, een Bupa, een woord, een woord.!!!
Ik ga net zo lang zoeken en prutsen tot ik je kan helpen!
Lekker voor jequote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:53 schreef PeRi het volgende:
Mn layout. Ass.
Voor jou wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaw, je bent een schat
Maar het is een heel album dat ik over wil zetten, dus doe maar niet zoveel moeite hoor
Kan je weer eerder neuken ??quote:
vaak geld een simlock voor een netwerk. en dan maakt het denkik niet uit of het prepaid of abbo is..*quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dit:
Als ik een prepaid telefoon van Telfort koop, kan ik er dan ook een sim van een Telfort abonnement in gooien?
Nee, jij loog gewoon tegen mij dat het niet konquote:
Wat een taal zegquote:
Ja. Als hij geen simlock heeft kan je hem gewoon zo vervangen, en anders laat je hem gewoon simlock-vrij maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:11 schreef PeRi het volgende:
Weet iemand dit:
Als ik een prepaid telefoon van Telfort koop, kan ik er dan ook een sim van een Telfort abonnement in gooien?
Ja, ik weet het ook niet helemaal zeker. Ik vraag nog even doorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:13 schreef timbob het volgende:
[..]
vaak geld een simlock voor een netwerk. en dan maakt het denkik niet uit of het prepaid of abbo is..*
DENK IK
* resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Hoe duur is dat simlock vrij laten maken en waar doe ik datquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja. Als hij geen simlock heeft kan je hem gewoon zo vervangen, en anders laat je hem gewoon simlock-vrij maken.
En hij houdt er geeneens rekening mee dat jullie er vanavond toch veel te dronken voor zullen zijn.quote:
Daar doelt ie toch op ?quote:
Ik bedoelde eigenlijk: We gaan toch eerst zuipen en daarná pas neukenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En hij houdt er geeneens rekening mee dat jullie er vanavond toch veel te dronken voor zullen zijn.
Uhm, volgens mij is m'n moeders oude telefoon simlock-vrij gemaakt op de Haagse markt, maar precies weet ik het niet meer. Het is volgens mij in ieder geval zo dat een simlock uniek is voor elke telefoon. De simkaart en telefoon zijn als het ware aan elkaar gebonden, dus met een andere telefoon (zelfde netwerk of niet) werkt het dan volgens mij niet. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe duur is dat simlock vrij laten maken en waar doe ik dat
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk: We gaan toch eerst zuipen en daarná pas neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |