Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelfquote:
Ik ben óók jou lotgenoot tijdens de introquote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelf![]()
![]()
@ Vanilla: Jij bent dus een lotgenoot komende introductie?
Joepie, nog een lotgenoot gevonden!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben óók jou lotgenoot tijdens de intro
ik participeer althans aan de feestjes 's avonds
waaa je moet gewoon zorgen dat je naar élk feestje kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Joepie, nog een lotgenoot gevonden!![]()
Niet dat wij elkaar zullen zien dan aangezien ik niet naar alle feestjes kan, maar goed, t gaat om het idee![]()
Mooi man! Ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef Dorset het volgende:
Yep, ik heb de thesis ook binnen, ook met een 7! Wel vond ik die beoordelingen van die presentatie nogal vreemd, maar goed, dat telde toch bijna niet mee.
Prettige vakantie!
Njaa lotgenoot... Lijkt me wel erg gezellig die introductie! Ik heb heeeel stiekem al het programma gezien en enkele mentorpapas en -mamas gesproken dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
@ Vanilla: Jij bent dus een lotgenoot komende introductie? Ik heb er nog niet echt veel zin in, maar goed, komt nog wel...
Welke studie ga je doen trouwens??
En die wil ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef WooZ het volgende:
En nóg steeds heb ik een kamer in de aanbieding
Hoe kom ik dan aan Jordyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
anders maak er ff Mr._T-Rex - Informatica van in het lijstje, iedereen staat er met username
Wil ik wel, maar ben waarschijnlijk dan nog afhankelijk van het OV (terwijl OV-kaart dan nog niet geldig isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
waaa je moet gewoon zorgen dat je naar élk feestje kan![]()
Ja maar slaapplekken in Nijmegen worden geregeld door de intro commissie van elke studiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar ben waarschijnlijk dan nog afhankelijk van het OV (terwijl OV-kaart dan nog niet geldig is)...
Laatste trein naar Breda (woon in Oosterhout, dus moet op Breda uitstappen) vertrekt rond 23.15u geloof ik al, dus echt veel feestjes zitten er (nog) niet in![]()
En terug naar huis lopen/fietsen is net iets te ver...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |