ow dat moet je zo lukken in Nijmegenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Minimaal 16 m2, liefst zo dicht mogelijk bij 't Centrum, alleen niet boven een kroeg ofzo. That's it. En betaalbaar uiteraard
quote:[quote]Op zondag 10 juli 2005 23:36 schreef Kauki het volgende:
Hmmmzzz....
Dus dit zijn de figuren die ik de komende jaren misschien tegen ga komen...![]()
Mik, sla je slagquote:Opleiding: VWO afgerond, na de vakantie Pedagogiek aan de RU
1,5 jaar huur, tot een max van ¤5000,-quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef thaleia het volgende:
Is Wibeco niet dat bedrijf waarbij je je kamerhuur twee jaar vooruit moet betalen? Moet je dus wel wat spaarcentjes hebben, of je ouders lief aankijken. Een vriend van me had geregeld dat zijn oma het bedrag voorschoot, en betaalde dus maandelijks huur aan zijn oma
Zoveel spaarcentjes heb ik niet. Ik haal net de 1.000 euro als ik geluk hebquote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef thaleia het volgende:
Is Wibeco niet dat bedrijf waarbij je je kamerhuur twee jaar vooruit moet betalen? Moet je dus wel wat spaarcentjes hebben, of je ouders lief aankijken. Een vriend van me had geregeld dat zijn oma het bedrag voorschoot, en betaalde dus maandelijks huur aan zijn oma
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
yozd - economie
kopstoot - Nederlands Recht + ?
WooZ - geneeskunde
Mark - bedrijfswetenschappen
-moi- -: bedrijfswetenschappen
Jordy - Informatica
Fliepke - informatiekunde
lexie - informatiekunde
Mikkie - pedagogiek
gutnre - pedagogiek
lenin - politicologie
Dat is echt belachelijk! Slaat helemaal nergens op maar ja door de krappe markt krijg je deze debiele methoden!quote:
Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelfquote:
Ik ben óók jou lotgenoot tijdens de introquote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelf![]()
![]()
@ Vanilla: Jij bent dus een lotgenoot komende introductie?
Joepie, nog een lotgenoot gevonden!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben óók jou lotgenoot tijdens de intro
ik participeer althans aan de feestjes 's avonds
waaa je moet gewoon zorgen dat je naar élk feestje kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Joepie, nog een lotgenoot gevonden!![]()
Niet dat wij elkaar zullen zien dan aangezien ik niet naar alle feestjes kan, maar goed, t gaat om het idee![]()
Mooi man! Ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef Dorset het volgende:
Yep, ik heb de thesis ook binnen, ook met een 7! Wel vond ik die beoordelingen van die presentatie nogal vreemd, maar goed, dat telde toch bijna niet mee.
Prettige vakantie!
Njaa lotgenoot... Lijkt me wel erg gezellig die introductie! Ik heb heeeel stiekem al het programma gezien en enkele mentorpapas en -mamas gesproken dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
@ Vanilla: Jij bent dus een lotgenoot komende introductie? Ik heb er nog niet echt veel zin in, maar goed, komt nog wel...
Welke studie ga je doen trouwens??
En die wil ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef WooZ het volgende:
En nóg steeds heb ik een kamer in de aanbieding
Hoe kom ik dan aan Jordyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
anders maak er ff Mr._T-Rex - Informatica van in het lijstje, iedereen staat er met username
Wil ik wel, maar ben waarschijnlijk dan nog afhankelijk van het OV (terwijl OV-kaart dan nog niet geldig isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
waaa je moet gewoon zorgen dat je naar élk feestje kan![]()
Ja maar slaapplekken in Nijmegen worden geregeld door de intro commissie van elke studiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar ben waarschijnlijk dan nog afhankelijk van het OV (terwijl OV-kaart dan nog niet geldig is)...
Laatste trein naar Breda (woon in Oosterhout, dus moet op Breda uitstappen) vertrekt rond 23.15u geloof ik al, dus echt veel feestjes zitten er (nog) niet in![]()
En terug naar huis lopen/fietsen is net iets te ver...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:48 schreef Gutnre het volgende:
Ik vond het kamp hartstikke leuk... gewoon een leuk kamp uitzoeken...
En daar leer je elkaar ook wel beter kennen ofzo, als je meedoet aan intro zou ik ook kamp doen. Nijmegen op eigen houtje kan ook later wel toch?
maar ik neem aan dat je het niet voor het kiezen hebt wat het thema van het kamp betreft?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:38 schreef WooZ het volgende:
Het ligt een beetje aan het soort kamp of het leuk is of niet. Ik was op sprookjeskamp, nou een groter KUT kamp was er niet maar we hebben ons zeker wel vermaakt, gewoon keihard geouwehoerd, maar dat ligt meer een btje aan jezelf dus wat je ervan maakt
waren studenten die om 0.00 al gingen pitten, en vervolgens moesten wij zachtjes doen, nou mooi niet dus, lekker om 6.00 naar bed, goed wat pils op, maken die vuile mensen v/d leiding (scheikunde lui) ons al om 7.30 wakker![]()
Heb mensen gesproken die op Hawaii-kamp waren, en die mochten slapen zolang als ze wilden, en iedereen bleef dus tot minimaal 12.00 in bed liggen![]()
Maar der zijn tig-kampen, en als je een leuke groep hebt komt dat echt wel goed.
Ik? tweedejaars pedagogiek...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:05 schreef vanilla het volgende:
Ja dat is waar, maar het gaat erom dat ik me vermaak en als dat meestal niet het geval is op zon kamp (waar is zowieso al geen grote fan van ben) kan ik beter thuis blijven.
Eerstejaars pedagogiek toch? Daar ken ik ook een paar heel gezellige mensen![]()
Jawel dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:41 schreef vanilla het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je het niet voor het kiezen hebt wat het thema van het kamp betreft?
precies, nu tweedejaars pedagogiek volkquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik? tweedejaars pedagogiek...
En als je er geen zin in hebt en er een supersuper hekel aan hebt enz. moet je niet gaan, lijkt me nogal logisch... Je kunt het ook zien als een kans nieuwe ervaringen op te doen![]()
Ik zou als ik jou was kijken of je een leuke groep hebt. Heb je een leuke groep, kiezen ze ws ook wel een leuk kamp en met leuke mensen wordt het vanzelf leuk toch?
Slaapplaats is niet het probleem, maar ik moet tot 1 september 's morgens naar de huisarts om bloed te prikken... Dus ik moet wel terug naar Oosterhout, tenzij ik een definitieve kamer zou vinden en dus ook een huisarts in Nijmegen....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maar slaapplekken in Nijmegen worden geregeld door de intro commissie van elke studie
ik zou het echt niet meer wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
Slaapplaats is niet het probleem, maar ik moet tot 1 september 's morgens naar de huisarts om bloed te prikken... Dus ik moet wel terug naar Oosterhout, tenzij ik een definitieve kamer zou vinden en dus ook een huisarts in Nijmegen....![]()
PS. Vanilla: hoeveel cijfers heeft jouw studentnummer? Op dat foldertje van de introductie staat een er eentje van 6, terwijl ik dacht dat t op al mijn inschrijfformulieren enzo 7 cijfers bevatte![]()
Ik probeer wel gewoon dat nummer dat op dat foldertje staat... Als het nou fout is en ze gaan moeilijk doen, zwaai ik wel met t foldertje, zeg dat t mijn schuld niet is en klaag ze aan voor emotionele schade die ik door hen geleden heb in de periode dat ze moeilijk doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:53 schreef vanilla het volgende:
[..]
ik zou het echt niet meer weten![]()
begint je studentennummer niet met het startjaar van je studie (05 dus) en hebben ze de 0 gewoon weggelaten? is het enige dat ik kan bedenken ...
dat zal vast helpenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ik probeer wel gewoon dat nummer dat op dat foldertje staat... Als het nou fout is en ze gaan moeilijk doen, zwaai ik wel met t foldertje, zeg dat t mijn schuld niet is en klaag ze aan voor emotionele schade die ik door hen geleden heb in de periode dat ze moeilijk doen![]()
Volgens de site heb ik mezelf aangemeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef lenin het volgende:
[..]
dat zal vast helpenprobeer ook eens een s ervoor te zetten dat wil ook nog wel eens helpen in Nijmegen
meestal doen ze bij de intro niet zo moeilijk. althands dit jaar niet dus komt vast wel goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:07 schreef Kauki het volgende:
[..]
Volgens de site heb ik mezelf aangemeld.![]()
Voor de zekerheid neem ik gewoon dat foldertje mee naar het inschrijven/ophalen van introductiekaart.
Ik begin er spontaan zin in te krijgen, al is het maar omdat ik hoop dat ze moeilijk gaan doen zodat ik met dat foldertje kan gaan zwaaien![]()
![]()
![]()
Dacht inderdaad ergens in het midden een cijfer te missen, maar goed...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef Gutnre het volgende:
Mijne heeft ook 7 cijfers... volgens mij alle studentnrs.
Ik wil er ook graag bij..Studeer Biomedische Wetenschappenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef MutZ het volgende:
Heb jullie OP aangepast... Tevreden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |