Kinderfoto's tellen niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een fotowtje sturen![]()
Word aan gewerktquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je via via al aan aan foto's gekomen was.
je gaat toch niet zomaar vreemd hoop ik jongeman!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef error het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een fotowtje sturen![]()
nee, een fotow van 2 jaar oud ongeveer. Toen je nog bi wasquote:
ik zou niet durven!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
je gaat toch niet zomaar vreemd hoop ik jongeman!!![]()
ahhhhhhhhhquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef error het volgende:
[..]
ik zou niet durven!
Mijn vriendje is veel te groot en te liev!![]()
Klopt, wees er zuinig opquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef error het volgende:
[..]
ik zou niet durven!
Mijn vriendje is veel te groot en te liev!![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahhhhhhhhh![]()
de ene is groot de ander klein
wat lief zeg
nou fok lijkt nog een kweekvijver voor trouwerijenquote:
Schattigquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vraag is wat?
deze?
[afbeelding]
zodra jij toegeeft dat bi's niet bestaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef het nou maar gewoon toe.
Ok ik ben een hetero die ook graag met jongens neukt of zo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef error het volgende:
[..]
zodra jij toegeeft dat bi's niet bestaan
ja, morgen heb ik het ws drukker op het werk, dan zal het langzamer gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Camoth het volgende:
Shjow, wat vliegen we rapido door dit topic zeg![]()
vrouwen en homo's kletsen nou eenmaal graagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Camoth het volgende:
Shjow, wat vliegen we rapido door dit topic zeg![]()
je zei neuk!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ok ik ben een hetero die ook graag met jongens neukt of zo?
Of een homo die niet snapt dat je vrouwen links moet laten liggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als je nu homo bent die ook graag met meisjes neukt(e)quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en zit daar dan ook een tijdsvertraging in of houdt dat in dat je nu, op dit moment....quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik doe en ik doe wat ik zeg.
Geef het maar een naampje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[..]
en als je nu homo bent die ook graag met meisjes neukt(e)
Die neukt meisjes met piemelsquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef creno het volgende:
[..]
en als je nu homo bent die ook graag met meisjes neukt(e)
Caz, de nieuwe tuinpoot.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je doet eng homo-achtig
Past niet bij je Caz
oh sorry. yoyoyooyoyoyoyoyyoo wazzupquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je doet eng homo-achtig
Past niet bij je Caz
[serieus]quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef het maar een naampje.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:50 schreef Cazman het volgende:
oh sorry. yoyoyooyoyoyoyoyyoo wazzup [afbeelding]
Als we 30 zijn gaan we uit elkaar en nemen we beide een vrouw.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:50 schreef error het volgende:
[..]
[serieus]
Heb je terwijl je een vriendje hebt dan ook nog behoefte aan een vrouw, of niet?
maw is het of/of of en/en?
[/serieus]
Sorry, ik kon het even niet laten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
SAJ---> [afbeelding] [afbeelding] <------ Caz
Lekker hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De vraag is wat?
deze?
[afbeelding]
Vrouwen worden ook lelijk, rimpelig en uitgezaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als we 30 zijn gaan we uit elkaar en nemen we beide een vrouw.
Een relatie hebben met een jongen is alleen leuk als je jong bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |