hey daar was ik ook bij!!! Pinpop 97 denk ik!! CHECK!quote:Op zondag 27 april 2008 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
sinds ik ze een jaar of tien geleden op pinkpop zag ben ik toch wel een beetje fan van ze. vooral van de live optredens, ze weten er een goede show van te maken. een brandende till, met dildo's over het publiek spuiten, geweldig
Kortom, dat gaat nog wel ff duren.quote:Bei einem Knorkator-Konzert in Berlin hatte ein RA-Member die Möglichkeit, mit Rammstein-Gitarrist Paul Landers über das neue Album zu plaudern.
"Wir wollten das Album erst ziemlich hart machen, das klang dann aber wie jede andere Metalband. Also es klang nicht schlecht, aber wir wollen uns schon ein wenig "abheben". Man soll merken das es sich um Rammstein handelt. Und es soll ja auch nicht "gezwungen" klingen", liess Paul sein Gegenüber wissen.
Die Band sammelt nun wieder neue Ideen. Aber auch hier soll die härtere Schiene gefahren werden. Pauls ursprünglich genannter Releasetermin (Ende 2008) wird somit nicht eingehalten werden können. Wir halten euch auf dem laufenden...
dat jaar moet het waarschijnlijk geweest zijn ja. ik stond daar ook ergens vooraan, toen was er toch zo'n soort "pier" van het podium het publiek in? daar stond ik naast. of was dat weer een ander jaar?quote:Op zondag 27 april 2008 08:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hey daar was ik ook bij!!! Pinpop 97 denk ik!! CHECK!
ik had wel eens wat van ze gehoord maar een maat van me was er helemaal gek van...
dus wij vooraan staan... kreeg ik me een partij een show voor me kiezen zeg!!
onvergetelijk!!! Tijdens dat nummer Rammstein ook t hele nummer lang brandend op t podium staan!!
dat vergeet ik nooit meer was zooo vet.. stond er 10 meter bij vandaan ofzo!!![]()
daarvoor kwam de show van Marilyn Manson.... ook al zo bizar toen...
stonden eropeens hele lange gasten in jarretels op t podium WTF!!
( en toen liep Limb Bizkit ook nog een rondje over t veld en heb ik een blowtje gerookt met Fred Durst)
you can touch me now!!!!
Ach dat mag wel Mooi nummerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
MEIN HERZ BRENNT!!!!!
tududu, tududu!!!
MEIN HERZ BRENNT!!!!!
tududu, tududu!!!
sorry liet me even gaan
dit blijft beterquote:
Das gesicht..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |