Onder andere.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Niet wij maar de sukkels van de VS en de CIA.
Nah..lijkt me sterk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:36 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Dat kunnen motieven van Westerse leiders zijn jah, maar een Irakees die lang onder het regime van Saddam heeft geleefd kijkt daar natuurlijk heel anders tegen aan.
Dank.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eigenlijk moet je nu Zembla opzetten... een herhaling dat wel maar passend bij de gebeurtenissen van vandaag.
Nee, het grote gedeelte van Irak dat stond te juichen toen het bevrijdt werd en nu blij is dat het afgelopen is met de slachtpartijen die aangericht werden door Saddam en zijn familieclan, degene die meegestreden hebben om Irak te bevrijden, hebben dat gedaan omdat Saddam niet meer meewerkte met het Westen maar zijn eigen koers wilde varen..quote:
Waar haal je het vandaan dat iedereen zo blij is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Nee, het grote gedeelte van Irak dat stond te juichen toen het bevrijdt werd en nu blij is dat het afgelopen is met de slachtpartijen die aangericht werden door Saddam en zijn familieclan, degene die meegestreden hebben om Irak te bevrijden, hebben dat gedaan omdat Saddam niet meer meewerkte met het Westen maar zijn eigen koers wilde varen..![]()
Bedankt voor de tip! Heel duidelijk is te zien welk gevaar er in dergelijke extreme moslims schuiltquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Eigenlijk moet je nu Zembla opzetten... een herhaling dat wel maar passend bij de gebeurtenissen van vandaag.
Godverdomme. Dat is een mooi beeld. Van een verwarde en boze moslim die ziet hoe het Westen de wereld probeert de domineren...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je bent nog steeds overtuigd van je eigen absolute gelijk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:48 schreef Sanctum het volgende:
jahoor, het is natuurlijk onze schuld, wij willen die zandbak van hun veroveren en moslims uitroeien, wat een domme strekking, die mensen leven in een hele andere wereld en de realiteitszin is ver te zoeken bij deze mensen.---> zie Zembla
Uiteraard. Daarom is verplaatsen in hun denkbeelden en paradigma's uitermate belangrijk in plaats van alleen maar uit ons eigen straatje te denken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:48 schreef Sanctum het volgende:
jahoor, het is natuurlijk onze schuld, wij willen die zandbak van hun veroveren en moslims uitroeien, wat een domme strekking, die mensen leven in een hele andere wereld
Dat denken ze ook van jou.quote:en de realiteitszin is ver te zoeken bij deze mensen.---> zie Zembla
Ik leg enkel verslag van wat ik zie in het programma Zembla, of ik gelijk heb doet niet ter zake dunkt mij!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je bent nog steeds overtuigd van je eigen absolute gelijk?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dergelijke denkbeelden zijn niet te verweven met onze westerse maatschappij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uiteraard. Daarom is verplaatsen in hun denkbeelden en paradigma's uitermate belangrijk in plaats van alleen maar uit ons eigen straatje te denken.
[..]
Dat denken ze ook van jou.
Je verslag is zwaar gekleurd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:51 schreef Sanctum het volgende:
[..]
Ik leg enkel verslag van wat ik zie in het programma Zembla, of ik gelijk heb doet niet ter zake dunkt mij!
Wie heeft het over verweven? Het is alleen wel handig om te weten hoe hun denkpatroon verloopt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef Sanctum het volgende:
[..]
Dergelijke denkbeelden zijn niet te verweven met onze westerse maatschappij.
De olieprijzen zouden sowieso al stijgen vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |