quote:Dem, je had me door
Op maandag 22 oktober 2001 01:09 schreef ElizabethR het volgende:En je weet heel goed dat ik die zin heel anders bedoelde. Je bent heus wel slim.
quote:Tsjee, ik vroeg me alleen af of iemand die zich bewust laat ombouwen tot het andere geslacht, of die persoon dan een echte man of vrouw wordt. Mijn idee is dat een lichaam meer zaken bevat die een persoon man of vrouw maken, chromosomen, hersenen, hormonen, lichaamsvormen (binnen en buiten het lichaam). Bij een operatie wordt dat ook niet allemaal opgelost. Alleen het uiterlijk van het lichaam wordt aangepast aan de vormen van de andere sexe. Ik heb niet gezegd dat een vrouw (die vanwege kanker eea moet missen uit haar lichaam) opeens een man schijnt te zijn. Vrouw blijft vrouw van geboorte, man blijft man van geboorte, mijn mening tot nu toe (zoals Phileine die mening schijnt te delen dat iemand die geopereerd is niet per definitie bij het andere geslacht hoort
Op maandag 22 oktober 2001 00:22 schreef phileine het volgende:.. Huiz, een vriendin van mij heeft vanwege kanker haar baarmoeder en eierstokken moeten laten verwijderen. Is zij in jouw defenitie nu nog een vrouw? ..
Ik wil Kelly best een vrouw noemen als ze dat op prijs stelt, alleen heb ik mijn twijfels of ze volledig vrouw is, haar lichaam bevat mi nog voldoende mannelijke eigenschappen (hoe sneu dat voor haar ook is). Mijn mening over transsexuelen, homo's, lesbiennes, of andere andersvoelenden heeft geen invloed hierop. En bovendien heeft het niks te maken met het verwijderen van lichaamsdelen vanwege ziekte.
Als ik een been moet missen, als ik blind zou zijn, als ik doof zou zijn, als ik niet kon praten, dan zou ik een invalide genoemd worden. Als ik een donkere huidskleur zou hebben, dan zou ik een buitenlander zijn. Als ik besneden zou zijn, dan zou ik joods zijn. Allemaal namen voor bepaalde groepen mensen. Net als transsexueel een naam is voor een bepaalde groep mensen. Als ik mijn benen afzaag ben ik niet opeens een vis. Als ik mezelf zwartverf, dan ben ik nog steeds geen buitenlander. Als ik mijn pik bijpunt, dan ben ik nog steeds niet joods. Als Kelly haar lichaam laat veranderen, dan is ze ook niet opeens vrouw. Dan kan dat volgens een wijziging op het stadhuis wel zo heten en volgens de huisarts zou ze vrouw genoemd kunnen worden, maar het is nog steeds geen vrouw. Ik vind bijvoorbeeld Aziatische vrouwen erg mooi, maar een geel geschilderde vrouw is voor mij nog steeds niet Aziatisch.
Meningen kunnen verschillen, ik zat hier geen grapjes over te maken. Ik had een bepaalde mening en heb er een vraag over gesteld. Mocht iemand mij het technisch of wetenschappelijk bewijs kunnen laten zien dat een transsexueel wel voor 100% van het andere geslacht is, dan zal ik dat best geloven.
Maar goed, ik zal me van deze discussie af houden, zoveel interesse heb ik niet in transsexuelen. Tjonge Danny, je veroorzaakt wel weer wat battles hier ![]()
Waar ging het nog maar weer om? Mona? Oh ja, de columns van Mona. Sterker nog, de irritatielevel van Mona's columns...
quote:Amen...
Op maandag 22 oktober 2001 01:14 schreef huiz het heel veel woorden die ik eigenlijk zelf had willen tikken:
(Michael Jackson is ook niet ineens een blanke, noch is Hans van Wiligenburg een neger
)
quote:High Five, Danny!!!
Op maandag 22 oktober 2001 01:16 schreef Danny het volgende:[..]
Amen...
(Michael Jackson is ook niet ineens een blanke, noch is Hans van Wiligenburg een neger
)
quote:100% kun je vergeten, net zo goed als dat je kunt vergeten dat men kan bewijzen dat jij 100% vrouw bent. Zoek maar een en ander op, artikelen en wetenschappelijk gepubliceerde studies genoeg te vinden.
Op maandag 22 oktober 2001 01:14 schreef huiz het volgende:
Een heel verhaal en...
Mocht iemand mij het technisch of wetenschappelijk bewijs kunnen laten zien dat een transsexueel wel voor 100% van het andere geslacht is, dan zal ik dat best geloven.
quote:Mona
Waar ging het nog maar weer om? Mona? Oh ja, de columns van Mona. Sterker nog, de irritatielevel van Mona's columns...
quote:(dit is geschreven door Alexandra)
Voor Renee, voor jou meis.Ze zat opgesloten in Rene
kon er niet mee leven
transformeerde in een jaar of twee
werd voor altijd ipv voor even Renee
Ze was mooi, kwetsbaar en alleen
aan de start van haar nieuwe leven
klopte in wanhoop op vele deuren
die allen dicht en gesloten bleven
Ze zat opgesloten in haar nieuwe bestaan
wilde niet langer leven
na drie weken vond men haar
dood en zo alleen
.....voor altijd ipv voor even.
Lekkuh Puh. Go On Danny.
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 14:46 schreef Danny het volgende:FOK! is voor de LOL, niet om aan iedereen te laten zien hoe intelligent en begaafd je wel niet bent. Hier mag iedereen gewoon posten, intelligent of niet.
Dussuh...
quote:Zoals gezegd (lezen is nog altijd moeilijk natuurlijk, maar als je probeert elk woord eerst te spellen zou 't je moeten lukken) staat 't op mediawatchers.
Op maandag 22 oktober 2001 02:55 schreef Hagelslag het volgende:
Niet de irritatielevels van Mona zijn hier aan de orde, maar de irritatielevels van Danny. Ik vraag me af wat hij doet met de Weekend, of hoe dat blad ook heet. Dat iemand zulke bagger uberhaupt leest doet mij twijfelen aan iemands verstandelijke vermogens.
quote:Tjonge jonge wat ben jij een bekromen kinderachtig kereltje. Ik ken je alleen van uiterst zielige posts op het BB3 forum, al dan niet offtopic discussies voeren die allang gevoerd zijn. Ik had van een "oppergoeroe" wel ff iets anders verwacht, bah.
Op maandag 22 oktober 2001 01:16 schreef Danny het volgende:[..]
Amen...
)
quote:Teiltje ?
Op maandag 22 oktober 2001 09:47 schreef hoihepiet het volgende:[..]
Tjonge jonge wat ben jij een bekromen kinderachtig kereltje. Ik ken je alleen van uiterst zielige posts op het BB3 forum, al dan niet offtopic discussies voeren die allang gevoerd zijn. Ik had van een "oppergoeroe" wel ff iets anders verwacht, bah.
quote:Tja kotsicoontjes vond ik nu net iets te ver gaan eigelijk maar toch vriendelijk aangeboden.
Op maandag 22 oktober 2001 09:53 schreef Danny het volgende:[..]
Teiltje ?
En wanneer was jij zo onbekrompen dat je een transseksueel je bed in sleurde ?
Ik begrijp nu ineens waar al je opmerkingen vandaan kwamen, je was bang dat als je Kelly wel met respect had behandeld dat je gelijk met haar (of een willekeurige andere transsexueel) naar bed moest. nou Danny wees maar niet bang, dat hoeft helemaal niet.
quote:Ermm, het was om aan te geven hoe hypocriet de mensen hier zijn. Iedereen vindt 't een vrouw, maar ondertussen wordt er als het dan op sex aankomt opeens WEL onderscheid gemaakt.
Op maandag 22 oktober 2001 10:16 schreef hoihepiet het volgende:[..]
Tja kotsicoontjes vond ik nu net iets te ver gaan eigelijk maar toch vriendelijk aangeboden.
Ik begrijp nu ineens waar al je opmerkingen vandaan kwamen, je was bang dat als je Kelly wel met respect had behandeld dat je gelijk met haar (of een willekeurige andere transsexueel) naar bed moest. nou Danny wees maar niet bang, dat hoeft helemaal niet.
quote:ehm... denk je dat joden besneden geboren worden ofzo?
Op maandag 22 oktober 2001 01:14 schreef huiz het volgende:[..]
Als ik besneden zou zijn, dan zou ik joods zijn.
...
Als ik mijn pik bijpunt, dan ben ik nog steeds niet joods.
Los daarvan slaat het joden-voorbeeld helemaal nergens op, je hebt 't over uiterlijk onderscheidende kenmerken en dan haal je een geloof aan.
Van een oppergoeroe had ik ook iets meer respect en minder vooroordelen verwacht. Mensen die op een dergelijke manier over dit onderwerp praten vind ik erg triest. Alle anderen die jou zijn voorgegaan (zoekt en vindt tig topics hierover, wel bijblijven hoor) en jou dus ook. Jammer, heel jammer.
quote:Ik heb respect voor m'n vrouwlijke zusjes zonder dat ik daar sex mee heb of zou willen hebben (moet d'r niet aan denken), ben ik nu hypocriet?
Op maandag 22 oktober 2001 10:30 schreef Danny het volgende:[..]
Ermm, het was om aan te geven hoe hypocriet de mensen hier zijn. Iedereen vindt 't een vrouw, maar ondertussen wordt er als het dan op sex aankomt opeens WEL onderscheid gemaakt.
Maar geeft niet hoor. Als je daar niet eerlijk over durft te zijn omdat je dan weer door de andere hypocrieten uitgekotst wordt moet je dat helemaal zelf weten.
As for myself: see my sig...
Heb jij of zou je sex willen hebben met je moeder, je oma of je tantes. Ik mag aannemen dat dit ook vrouwen zijn.
quote:Danny, met je sig ben ik het helemaal eens, maar het vereist wel dat jij je zo voordoet als je werkelijk bent.
Op maandag 22 oktober 2001 10:30 schreef Danny het volgende:As for myself: see my sig...
Op maandag 22 oktober 2001 09:53 schreef Danny het volgende:[..]
En wanneer was jij zo onbekrompen dat je een transseksueel je bed in sleurde ?
quote:voel ik hier onderhuidse jaloezie
Op maandag 22 oktober 2001 09:01 schreef Danny het volgende:[..]
Zoals gezegd (lezen is nog altijd moeilijk natuurlijk, maar als je probeert elk woord eerst te spellen zou 't je moeten lukken) staat 't op mediawatchers.
Decadente discussie dit. Maak het iets universeler, Fokkers. Bijvoorbeeld die twee vingertjes van Danny, kunnen die er niet worden afgehaald en boven op zijn hoofd worden genaaid?
quote:En dan op jou lijken ?
Op maandag 22 oktober 2001 12:21 schreef doordevil het volgende:
Zijn wij niet allemaal in de eerste plaats "mens". Denk eens aan de mensen in de derde wereld, die čn in een verkeerd lichaam zitten čen in een verkeerd land zijn geboren . Kan je je duizend keer vrouw voelen maar je loopt in Iran echt je leven lang met een leverworst tussen je benen, of je wilt of niet.Decadente discussie dit. Maak het iets universeler, Fokkers. Bijvoorbeeld die twee vingertjes van Danny, kunnen die er niet worden afgehaald en boven op zijn hoofd worden genaaid?
quote:Gelukkig zijn er mensen die gewoon hun mening durven te geven? Ja, dat dachten Hitler, Stalin en Taliban aanhangers ook
Op maandag 22 oktober 2001 12:32 schreef Danny het volgende:[..]
Wat een drukte om niks zeg. Ik hoop trouwens dat iedereen zich zijn/haar woorden hier goed in de oren knoopt bij de volgende grappen/roddelronde in het cafe, want o wat kunnen wij ons allemaal politiek correct gedragen naar buiten toe.
Erg schijnheilig, maar gelukkig zijn er ook nog mensen die gewoon hun mening durven te geven. Een man is een man, een vrouw is een vrouw. Geen operatie zal daar wat mij betreft ooit iets aan veranderen.
Denk ff na voor je iets zegt. Ooit van 'kwetsen' gehoord? Tsss
quote:Lame excuse
Op maandag 22 oktober 2001 09:01 schreef Danny het volgende:
[..]Zoals gezegd (lezen is nog altijd moeilijk natuurlijk, maar als je probeert elk woord eerst te spellen zou 't je moeten lukken) staat 't op mediawatchers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |