stinkie aan het latin dansenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wil ook zo graag weer dansen!Heb jaren gedanst, zo leuk! Maar mijn huidige vriendje heeft nog geen les gehad en om nou weer bij brons te beginnen zie ik eigenlijk niet zitten. Dat heb ik al 2 keer gedaan. Ook met een nieuw vriendje toen. Wat leuk dat jij ook een 'danser' bent!
Ik ga zo maar 'Shall we dance' met Richard Gere kijken. Toevallig vanavond gehuurd...
Die partner van Rudolph was echt zo goed. Woow, echt mooi.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:37 schreef Fling het volgende:
Irene ging heel goed, Koert-Jan stukker minder. Die kok doet het ook wel leuk!
Ik vond Rudolph zelf niet zo geweldig, het was zijn partner die de show maaktequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die partner van Rudolph was echt zo goed. Woow, echt mooi.
Das snel...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:35 schreef Danceway het volgende:
Ik heb de uitzending Dancing with the Stars van 20 augustus op DVD.
Wie o wie?
Moest ik ook aan denken jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Nouk het volgende:
Oh god, Jim als Hans Klok.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]! Lach niet!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in Januari aan een spoedcursus beginnen!Nu beginnen heeft niet heel veel zin ivm huizen opknappen enzo. Zin in!
oefenen voor de bruiloft?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]! Lach niet!
Hoogstwaarschijnlijk gaan we in Januari aan een spoedcursus beginnen!Nu beginnen heeft niet heel veel zin ivm huizen opknappen enzo. Zin in!
Uhuh... die ene die er nooit zal komen.quote:
ROTLF! Tja, ik had ook zoiets van: Hebben ze niks beters? Maar tja, alles is door Talpa weggekocht, he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:11 schreef PM-girl het volgende:
Leuk programma, maar o o die Ron Brandsteder? Kan die niet beter aan de zuurstof in een kliniek voor narcisten zitten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |