Zojuist op NL. 2. Iemand die het goed kan vertalen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:50 schreef Shirley het volgende:
OMG Net verklaring op Al Jazeera, Nederland werd in het bijzonder genoemd. Damn...
Hmm, ik las geloof ik al ergens hier dat er geen Joodse mensen meer in de bussen zouden zitten omdat ze zouden weten dat er een aanslag zou komen. Maar dat valt dus ook wel mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mossad kreeg vlak voor de aanslagen van Scotland Yard te horen dat er aanslagen aan zaten te komen oid. Zij hebben direct Netanyahu geevacueerd die momenteel in Londen is.
Volgens mij ging het meer over de landen met een grote moslimgemeenschappen... en hoe de argwaan tegen moslims hierdoor toeneemt.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:53 schreef Aurelium het volgende:
Wtf... kom ik thuis van mn werk.. is het weer eens zo ver
Waar is Jack Bouwer als je em nodig hebt
Nederland 2. Is die bron goed genoeg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Faceoff het volgende:
[..]
optyfen met die ongein.
Of noem er een bron bij....
al meer bekend over de schipholtunnel? of is dat ook een erg slechte smakeloze grap ?
Ik denk ook niet dat iemand er raar van zou staan te kijken als dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef _ThundeR_ het volgende:
Net deelde een man op Al Jazeera mee dat het in andere landen ook had kunnen gebeuren, en in het bijzonder Nederland. De man was een verslaggever voor Arabische mensen buiten het midden-oosten.
Er was zonet op NL2 echt een fragment van Al Jazeera, maar ik zat er maar met een half oog naar te kijken. Dus of Nederland wel of niet werd genoemd kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Faceoff het volgende:
[..]
optyfen met die ongein.
Of noem er een bron bij....
al meer bekend over de schipholtunnel? of is dat ook een erg slechte smakeloze grap ?
Dat vuurtje was uit volgens BNRquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef Faceoff het volgende:
Hoodredacteur van een grote Arabische krant die opmerkte dat zulke aanslagen ook zomaar in Nederland plaats zouden kunnen vinden.quote:
Hij bedoelt Jack Bauer, een speciaal agent die in een tv serie amerika red.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie is Jack Bouwer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |