Een discussie waarbij mensen hun mening mogen uitten zonder meteen met de dood bedreigd te moeten worden... Zoals ik, ik kan hier niks zeggen, ben ik gewoon meteen de lul omdat ik niet weet wat ik zeg en blablabla. Alsof iedereen weet wat hij zegt hier. Flikker op.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat zouden we moeten zeggen volgens jou?
??? Toch geen nieuwe bom-explosie mag ik hopen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie nu op BBC World staan 'Explosion on bus at Woburn Place', wordt daarmee dezelfde als Tavistock Square bedoeld of iets anders?
Ik heb geen idee of beide plekken bij elkaar liggen of niet.
Ja...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Mistix het volgende:
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceldquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef MaLo het volgende:
@ Guussie: voor Londen geldt momenteel een negatief reisadvies, je kunt dus kosteloos annuleren (mits je bij een ANVR / SGR reisbureau hebt geboekt)
Yep!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Mistix het volgende:
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
Dan houdt het op inderdaad. In ieder geval een leuk weekend gewenst, voor zover dat nog mogelijk is!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Guusie het volgende:
[..]
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceld
Ik hoop dat het niet erg is rond Thistel Strand charing crossss daar verblijven we.. Gaat nu even oeken waar het is
Net op de radio: Klm geeft reizigers de mogelijkheid om kosteloos het ticket te wijzigen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef Guusie het volgende:
[..]
Geen reisbureau gewoon KLM Ticket gebeuren goedkoopste van goedkoopste, krijg je geen geld terug als je het canceld
Ik hoop dat het niet erg is rond Thistel Strand charing crossss daar verblijven we.. Gaat nu even oeken waar het is
Het is dezelfde bus, kijk maar naar dat bord met plaatsbestemming zeg maar, boven aan de voorkant van de bus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De officiele lezing was toch 1 bus 6 maal metro?
Dit zijn inderdaad 2 verschillende bussen
Wat bazel jij nou kneus? Je moet berichten wel goed citeren voordat je mijn naam roept bij een vrijpartijtje met jouw vrouwtjequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
Ongelofelijk zeg Deadre wat een kneus ben jij. Nog zo een debiel die zichzelf wil opblazen.
Ik hoop echt op een dag dat het moslim geloof tegen zichzelf in opstand komt en zo al het extremisme uitroeit. Maar zolang er van die monoglen zoals Deadre zijn is het helaas een droom.
OVerigens dat gedoe over Nederland de volgende is niet eens zo raar hoor. Na 11 spetember werd er al gemeld door de CIA dat ze een lijstje hadden gevonden over medestanders van de vs die gestraft moesten worden met op 1 Spanje, 2 UK, 3 Ned, 4 Italie
Hm even bellen met mijn oudersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Net op de radio: Klm geeft reizigers de mogelijkheid om kosteloos het ticket te wijzigen.
Jij komt hier nog niet zo lang volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef looskuh het volgende:
Wat totaal achteloos van de Fok-redactie om op de frontpage constant het orignele, foute, bericht aan te vullen met correcties. Dat is toch belachelijk? Hebben jullie geen gevoel voor journalistieke verantwoordelijkheid?
Maak gewoon 1 samenvattend bericht op de frontpage. In plaats van in de eerste twee alinea's te spreken over "een knal" die gehoord is, er "vijf bussen" bij zijn betrokken, en "één levensgevaarlijk gewonde".
Belachelijk. Maak eens een normaal nieuwsbericht.
nos ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef ImTheBase het volgende:
RTL5 (RTLz) --> 40 doden
Zo sta ik ff vandaag in de schijnwerpersquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
ik heb je posts in dit topic eenbeetje gevolgd en je hebt me er van overtuigt dat je een ware multicultureel bent; je stupiditeit is grenzeloos...
Ik vind dat je voor een deel gelijk hebt, al kan ik deze manier van onvrede uiten nooit goedpraten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:11 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Nou nou, ik kom ff kijken en meelullen op het welbekende FOK forum, waar iedereen altijd zo fijn 'discussieerd' tuurlijk, er zitten mensen bij die nog enigzins zinnige shit uitkramen, maar voor de rest alleen maar gejank, deathcounters en nog meer gejank. Ga eens met z'n allen nadenken WAAROM dit soort aanslagen voorkomen en niet meteen gaan roepen dat extremisten gestoord zijn en niets anders dan ons bloed willen zien. Want het is lang goed gegaan met de Arabieren.
Denken jullie serieus dat ze dit alleen doen om ons te pesten? Om al die rijke Westerse computer nerdjes tegen elkaar te kunnen laten roepen dat zij misschien ook wel een keer de lul zijn??? Ik denk het niet jongens, die mensen hebben tenminste ideaal, dat is hier HELEMAAL NERGENS te vinden...
ZO en nou niet meteen gaan schelden.
Dit is helaas ook waar. Frapant is dat de G8 top een begin moest zijn... zo onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:28 schreef roxxe het volgende:
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |