abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:51 #226
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_28589968
Wanneer je in de naam van God, een zelfmoordaanslag pleegt, zegt dat meer over jou, dan over God.
En in plaats van het woordje God, mag je ook Allah, islam, christianity, Pim Fortuyn of Theo van Gogh zetten.

Met andere woorden, het heeft geen enkele zin om nu islam te gaan bashen. Laten we dit on topic houden en het nieuws zoals het binnenkomt, bekijken.
Money talks, Bullshit walks!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:23:53 #227
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28589969
Ik zie nu op BBC World staan 'Explosion on bus at Woburn Place', wordt daarmee dezelfde als Tavistock Square bedoeld of iets anders?
Ik heb geen idee of beide plekken bij elkaar liggen of niet.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_28589971
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Jongens, de agressie hier... en dat alleen maar omdat je achter je schermpje zit. Ik wil best vertellen waar ik woon hoor, maar ik denk niet dat agressie de oplossing is.

Ik probeer hier een discussie te beginnen en niet te schelden, berijp mij goed. Jullie lopen hier heel zielig iedereen met de dood te bedreigen en voor weet ik veel wat uit te schelden. Ondertussen gaat het terreur gewoon verder hoor. Kan jij lekker computeren, kunnen zij 'onschuldige burgers' afslachten.

Kan hier echt gewoon helemaal niet serieus gepraat worden over zoiets, zijn jullie allemaal zo bekrompen dat het drama je meteen naar de keel schiet en er geen zinnig woord meer uitkomt?
Wat zouden we moeten zeggen volgens jou?
pi_28589978
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Dit gebeurt iedere dag in Irak.
VInd je dit niet even een heel ander kaliber? Irak is in oorlog, daar is het al jaren aan de gang. Londen is een wereldstad, waar nu zoveel onschuldige mensen slachtoffer zijn geworden. In Irka misschien ook wel,maar dit is toch heel anders.
Back in business.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:24:35 #230
44253 tha_dus
toch wel..
pi_28589987
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:19 schreef Beautygirl het volgende:
Waarom wordt dit zo groot gemaakt? Het is maar een zelfmoordaanslag hoor

11 september was veel erger.
Waarom worden zoveel mensen boos op die reactie...
Nu lopen WE allemaal moord en brand te schreeuwen..maar elke keer als er in Irak zoveel mensen dood worden geschoten etc. hoor je niemand!! Zo geef je alleen maar toe aan het ZIJ - WIJ verhaal..ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is in londen, maar ook wat er gebeurt is in Irak en andere landen!
Goeie vrienden komen altijd te laat, en gaan altijd te vroeg weg
pi_28589990
quote:

[..]

Ja hoor de Amerikanen zijn in Irak de hele dag bezig met onschuldige mensen op de blazen. Je moet niet alles geloven wat je intelligente Marokkaanse medehangjongeren tegen je zeggen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28589992
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Guusie het volgende:
En ik ga morgen naar londen vakantie vieren een weekend
Cancellen die hap, heel Londen ligt plat en denk maar niet dat je er een leuk weekend tegemoet zult gaan ... tenminste dat lijkt me
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:24:57 #233
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_28589994
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hmm ik mag geen "kutkop, mongool etc" meer zeggen van Dago.. maar als je dit echt meent.... dan ben je niet zo slim.
In plaats van al die lelijke opmerkingen te maken, kun je ook wel gewoon die vraag beantwoorden ja
pi_28590002
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:21 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het is gewoon de waarheid dat in Irak en Afghanistan dagelijks mensen omkomen door de oorlog. In dat opzicht is het westen ook niet echt netjes bezig, maar dat praten we altijd goed, want wij strijden voor de vrijheid. Dat is idd voor een deel waar, maar dat maakt het niet minder erg dat er duizenden onschuldige burgers worden gedood in Afghanistan en Irak.

Het verschil tussen de oorlog daar en de aanslagen in het westen, is dat de aanslagen ook meteen het doel hebben om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken. In de oorlog in Irak en Afghanistan is dat niet het doel. Het doel daar is die mensen te bevrijden van het dicatorschap van Osama en Saddam....
Kijk, die kerel kan het van een afstand bekijken en overziet de situatie, in plaats van dat achterlijke geschreeuw en gegeil op het dodental.
Keep the stupid sentence please
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:25:27 #235
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_28590009
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef tha_dus het volgende:

[..]

Nu lopen WE allemaal moord en brand te schreeuwen..maar elke keer als er in Irak zoveel mensen dood worden geschoten etc. hoor je niemand!! Zo geef je alleen maar toe aan het ZIJ - WIJ verhaal..ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is in londen, maar ook wat er gebeurt is in Irak en andere landen!
Niks aan toe te voegen.
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_28590012
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:10 schreef marchien het volgende:
Die straaljagers hebben misschien iets te maken met de grensbewaking?
Nu op NL2 over de maatregelen in Nederland
Hou toch op met die insinuaties over die straaljagers t is de hele week al druk hier in t noordelijke luchtruim met straaljagers. Zullen wel oefeningen vanuit vliegbassis leeuwarden en/of twente zijn.
pi_28590014
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:20 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

Inderdaad ! Wij westersen zeggen tegen de moslims dat ze zichzelf op de markt moeten opblazen en ze daarvoor in het paradijs komen.
Ongelofelijk zeg Deadre wat een kneus ben jij. Nog zo een debiel die zichzelf wil opblazen.
Ik hoop echt op een dag dat het moslim geloof tegen zichzelf in opstand komt en zo al het extremisme uitroeit. Maar zolang er van die monoglen zoals Deadre zijn is het helaas een droom.

OVerigens dat gedoe over Nederland de volgende is niet eens zo raar hoor. Na 11 spetember werd er al gemeld door de CIA dat ze een lijstje hadden gevonden over medestanders van de vs die gestraft moesten worden met op 1 Spanje, 2 UK, 3 Ned, 4 Italie
barpppppppppppppppppp
pi_28590020
quote:

[..]

pi_28590026
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:23 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Uren van te voren?? En dat meldt een Israelische radiostation...okay je hebt een bron, maar als ze echt uren de tijd hadden, hadden ze wel iets gedaan. Tientallen minuten lijkt me dichter bij de waarheid.
De aanslag in NY was ook van te voren bekend gemaakt.
Echter komen er vaker van dit soort berichten door, en kunnen ze nooit elk bericht serieus nemen, omdat ze niet onnodig paniek gaan veroorzaken.

Hetzelfde zal hier voor gelden.
pi_28590028
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef tha_dus het volgende:

[..]

Nou dan zal ik op de begrafnis van je moeder komen zeggen: "Zeg er gaan elke dag mensen dood hoor!" Kijken of je het dan nog zo normaal vindt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28590032
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:04 schreef Deadre het volgende:

[..]

Je bedoelt ETA, IRA kondigt niets aan.
ik heb je posts in dit topic eenbeetje gevolgd en je hebt me er van overtuigt dat je een ware multicultureel bent; je stupiditeit is grenzeloos...
pi_28590038
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Cancellen die hap, heel Londen ligt plat en denk maar niet dat je er een leuk weekend tegemoet zult gaan ... tenminste dat lijkt me
Het zal natuurlijk niet gaan hoe we het gewild willen hebben maar we cancelen het niet Anders gaan we gewoon bij kletsen met mijn tante die in wimbledon woont ofzo

Beetje jammer Moeten we weer een keer plannen om een keer een leuk weekendje naar iets te gaan.. Toen we in New York zaten ging het brandalarm af..
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:26:51 #243
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28590041
@ Guussie: voor Londen geldt momenteel een negatief reisadvies, je kunt dus kosteloos annuleren (mits je bij een ANVR / SGR reisbureau hebt geboekt)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:13 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28590051
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef HPoi het volgende:
[afbeelding]
(Bus 1)
[afbeelding]
(Bus 2)
De officiele lezing was toch 1 bus 6 maal metro?

Dit zijn inderdaad 2 verschillende bussen
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:29 #245
112743 hannatokkie
wij zijn niet kut!
pi_28590055
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja hoor de Amerikanen zijn in Irak de hele dag bezig met onschuldige mensen op de blazen. Je moet niet alles geloven wat je intelligente Marokkaanse medehangjongeren tegen je zeggen.
daar zijn ook bomaanslagen
Tokkies zijn oke!!!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:53 #246
45530 Mistix
Twenty Something
pi_28590071
ik zat net op aex.nl te kijken en ik zag dat ALLE aandelen in een keer naar beneden zijn gegaan. heeft dit ook wat te maken met de aanslagen in london?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:57 #247
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28590072
Bush heeft al gezegd dat dit maar weer eens bewijst dat de oorlog tegen het terrorisme nog lang niet voorbij is...
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:27:59 #248
44253 tha_dus
toch wel..
pi_28590073
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:26 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nou dan zal ik op de begrafnis van je moeder komen zeggen: "Zeg er gaan elke dag mensen dood hoor!" Kijken of je het dan nog zo normaal vindt.
die opmerking raakt kant noch wal
probeer het nog eens schumifan!
Goeie vrienden komen altijd te laat, en gaan altijd te vroeg weg
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:28:06 #249
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590075
wanneer leren de leiders vd vrije wereld om de oorzaken van terrorisme op te lossen ipv de gevolgen
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_28590078
wie is die muts op ned2?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')