Excusesquote:
Bij mij op school hadden de mensen met NT helemaal geen biologie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:14 schreef zijle het volgende:
NG:-----------------------NT:
wi b1--------------------wi b1,2
na 1----------------------na 1,2
sk 1----------------------sk 1,2
bi 1,2---------------------bi 1
als ik het goed heb
dus je gaat zonder havo kennis bij wiskunde biologie natuurkunde en scheikundequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef MaRySe het volgende:
Maar dat was niet alleen mijn vraag
Ik heb nu dus economie & maatschappij gedaan op havo.
Nu ga ik vwo doen en waarschijnlijk met natuur & gezondheid. + wiskunde B2 + economie 1 + 2
Hoe anders is natuur & techniek? (Want het was te moeilijk voor mij omdat er natuurkunde 2 + scheikunde 2 inzit)
En.. Wat kan ik zo een beetje verwachten van natuurkunde en scheikunde.. ?
Ik neem aan VWO5quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef Kang-He het volgende:
Ik neem dan wel aan dat je naar 4VWO gaat of iets dergelijks? Enig idee wat je wil gaan doen ná het behalen van je VWO?
Wiskunde B2 en Natuurkunde 2 zijn niet relaxed in verhouding met WiB1 en Na1. Dus ik zou N&G doen. Al helemaal als je van een maatschappij profiel van de HAVO komt.
ik neem aan dat je bij e&m, wiskunde a1&2 hebt gedaan?quote:
nope, bio1 is niet verplicht bij N&T. Ik had het overigens wel gedaan en ik heb er nu niets aan verderquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:14 schreef zijle het volgende:
NG:-----------------------NT:
wi b1--------------------wi b1,2
na 1----------------------na 1,2
sk 1----------------------sk 1,2
bi 1,2---------------------bi 1
als ik het goed heb
klopt helemaal maar met een E&M havo achtergrond dat gaan doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:27 schreef Kikstar het volgende:
sk1,2 scheelt amper van sk1 op 6vwo .. na1,2 heeft wel grote verschillen met na1. Verder wi b12 heeft alleen meetkunde, iets wat wi b1 niet heeft
Nee ik ga naar 5vwo..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:07 schreef MoChe het volgende:
ik vrees dat je dan helemaal in de 4e terecht komt als je WisB12 op vwo gaat doen...want met EM van HAVO naar VWO met WisB12 lukt niet zomaar denk ik
Veel succes....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:07 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga het doen. Ik ga het halen.
Dat ik ooit economie heb gedaan sluit toch niet uit dat ik dan geen natuur profiel kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |