Ik denk het ook niet, maar er zullen er op z'n minst 70 in passen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.
past makkelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.
Dan kun je er wel van uit gaan ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
op nos.nl: De politiek en de politie houden serieus rekening met terreuraanslagen.
dat ze dat al zeggen....
Realistisch gezien is het ook bijna onmogelijk om een bus op te blazen zonder doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze hadden het net wel over mensen onder witte lakens op verschillende plaatsen in Londen.
op tv...bbc, zeggen ze dat ook al...intervieuws met hoge politiefunctionarissen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
op nos.nl: De politiek en de politie houden serieus rekening met terreuraanslagen.
dat ze dat al zeggen....
maar wel misschien madridquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben terug van mijn werk, zo snel mogelijk naar hier gegaan.
Totnutoe zijn het toch niet aanslagen van de omvang als 9/11
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef MrJones het volgende:
Veiligheidsincidenten buiten Londen. Wat een chaos.
Wat verwacht jij dan? dat een stroomstoring 3 bussen laat ontploffen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat ze dat al zeggen....
zelfde toerist had het over een dichte bus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef the_disheaver het volgende:
Volgens een amerikaanse toerist was het een toerist bus > dus met open dak?
In de chaos ontstaat er vaak veel miscommunicatie (iemand zegt 90 gewonden en een ander hoort 90 doden en vertelt dat dan ook weer op tv etc). Dus het is afwachten hoe en wat er nou precies is gebeurd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Let wel, ten tijden van 9/11 waren er ook elf vliegtuigen gekaapt en ontplofte zo'n beetje elke landmark.
Het bericht over de aanslag is iig statisch op de FP.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is expres zodat Fok ook in de lucht kan blijven
Hier kan je toch reageren?
Het mobiele netwerk kan ook wel afgesloten zijn omdat mobieltjes de laatste tijd vaker als ontstekers gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
netwerk ligt niet helemaal plat. Ik ben nog gewoon aan het bellen met t-mobile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |