Ik denk het ook niet, maar er zullen er op z'n minst 70 in passen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.
past makkelijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Zoveel passen er niet in zo'n dubbeldekker volgens mij.
Dan kun je er wel van uit gaan ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
op nos.nl: De politiek en de politie houden serieus rekening met terreuraanslagen.
dat ze dat al zeggen....
Realistisch gezien is het ook bijna onmogelijk om een bus op te blazen zonder doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze hadden het net wel over mensen onder witte lakens op verschillende plaatsen in Londen.
op tv...bbc, zeggen ze dat ook al...intervieuws met hoge politiefunctionarissen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
op nos.nl: De politiek en de politie houden serieus rekening met terreuraanslagen.
dat ze dat al zeggen....
maar wel misschien madridquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben terug van mijn werk, zo snel mogelijk naar hier gegaan.
Totnutoe zijn het toch niet aanslagen van de omvang als 9/11
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef MrJones het volgende:
Veiligheidsincidenten buiten Londen. Wat een chaos.
Wat verwacht jij dan? dat een stroomstoring 3 bussen laat ontploffen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dat ze dat al zeggen....
zelfde toerist had het over een dichte bus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef the_disheaver het volgende:
Volgens een amerikaanse toerist was het een toerist bus > dus met open dak?
In de chaos ontstaat er vaak veel miscommunicatie (iemand zegt 90 gewonden en een ander hoort 90 doden en vertelt dat dan ook weer op tv etc). Dus het is afwachten hoe en wat er nou precies is gebeurd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef Monidique het volgende:
Let wel, ten tijden van 9/11 waren er ook elf vliegtuigen gekaapt en ontplofte zo'n beetje elke landmark.
Het bericht over de aanslag is iig statisch op de FP.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is expres zodat Fok ook in de lucht kan blijven
Hier kan je toch reageren?
Het mobiele netwerk kan ook wel afgesloten zijn omdat mobieltjes de laatste tijd vaker als ontstekers gebruikt worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
netwerk ligt niet helemaal plat. Ik ben nog gewoon aan het bellen met t-mobile
Bron?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:14 schreef MrJones het volgende:
Veiligheidsincidenten buiten Londen. Wat een chaos.
Wat voor zinnigs kan hij dan nu doen in Londen? Behalve de politie en veiligheidsdiensten nog meer werk bezorgen dan ze nu al hebben?quote:
Ik weet niet of dat nu zo heel erg slim is. Maar hij komt met een verklaring, hoo rik net.quote:
Niet gespecificeerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?
Ze zullen misschien al niet meer opstijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
Dat ze het vliegverkeer nog niet stilgelegd hebben.
Zeg maar gerust de halve moslim community, bij de aanslagen in madrid en new york liep de halve community met vlaggen en al feesten over de straat. Dat doe je toch nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef StephanL het volgende:
Al Queda zit gespannen en misschien wel lachend voor de tv.
nou en? zo'n top is ook belangrijk, en waarom mag de minister van binnenlandse zaken de taken niet waarnemen?quote:
die doden bevestigd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef AmyLee het volgende:
2 doden 90 gewonden veel zijn er slecht aan toe *zucht* de teller gaat lopen komende dagen/weken
hij kan moeilijk bij de G8 top weglopen, bovendien lopen politici bij dit soort ongelukken/aanslagen alleen maar de hulpverleners in de weg...quote:
Iedereen is verdacht, iemand die het woord aanslag of bom fluistert wordt appart genomen, dat soort dingen. Hoogste staat van paraatheid, iedereen op zijn hoede, dus zie je op eens meer verdachten. Zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij veiligheidsincidenten?
inderdaad ja, laat Blair maar lekker in Scottiequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat voor zinnigs kan hij dan nu doen in Londen? Behalve de politie en veiligheidsdiensten nog meer werk bezorgen dan ze nu al hebben?
Geef het tijd zoalshetis, je maakt je zorgen maar dat doen ze allemaal, probeer het later nog eens, nu vreet je je alleen maar op.quote:
Het gaat om het idee. Een leider moet zijn land bijstaan en aanvoeren in zware tijden. Dat betekent niet dat ie een heel eind verderop koffie moet leuten met andere mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat voor zinnigs kan hij dan nu doen in Londen? Behalve de politie en veiligheidsdiensten nog meer werk bezorgen dan ze nu al hebben?
Die hele G8 zou wat mij betreft dood kunnen vallen bij zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nu zo heel erg slim is. Maar hij komt met een verklaring, hoo rik net.
Dit zijn eerste berichten, schattingen dat gaat nog wel oplopen hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Van de FP:
Volgens de NOS meldt een Britse arts bij het metrostation Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden gevallen zijn. Bij dit station vond ook de eerste explosie plaats, omstreeks 08.50 uur.
Ik wil niet bot doen, maar als het Al Qaeda-aanslagen zijn, dan vallen er meestal wel meer gewonden.
Gelukkig wel ja, deze gecombineerde aanslagen zijn sowieso verschrikkelijk. Elke onschuldige die gedood wordt of gewond raakt is er een teveel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef MrJones het volgende:
Wees blij T1andonly
de schade die nu veroorzaakt word is vele malen hoger, angst, chaos, financiele markten krijgen een duw, voor een "geslaagde" (excuses voor het woord) aanslag zijn er niet altijd veel doden nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Van de FP:
Volgens de NOS meldt een Britse arts bij het metrostation Aldgate dat er daar minstens 90 gewonden gevallen zijn. Bij dit station vond ook de eerste explosie plaats, omstreeks 08.50 uur.
Ik wil niet bot doen, maar als het Al Qaeda-aanslagen zijn, dan vallen er meestal wel meer gewonden.
Het is toch "zijn" volk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaatquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef yvonne het volgende:
Het bericht over de aanslag is iig statisch op de FP.
We doen er alles aan en zijn nog steeds up.
truukje om zoveel mogelijk mensen de bus in te krijgen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Mikkie het volgende:
Van de FP:
Neej.... Het is een wraakactie van de Franse geheimde dienst.. net als de Rainbow Warrior weetjenog?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef erikh het volgende:
Damn gaat weer lekker zo. Als ik de autoriteiten in Frankrijk was zou ik ook de metro's en bussen in parijs onderzoeken. Ik vind het persoonlijk wel opvallend dat London gisteren de olympische spelen toegewezen heeft gekregen en dat er vandaag aanslagen zijn.
Maar misschien zie ik wel spoken hoor
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Gia het volgende:
Zijn wel steeds hoofdsteden. Eerst Madrid, nu Londen. Wie woont er nog lekker in Amsterdam?
Ik denk dat zelfs balkie terug gekomen zou zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het is toch "zijn" volk?
Het is toch "zijn" land?
volgens mij juist niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef -Schorpioen- het volgende:
Londen had de Olympische spelen vooral gekregen vanwege hun goede openbaar vervoer...dat vertelde een vriend van me tenminste.
In zone 1 rijden geen bussen meer dus dat mislukt dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
truukje om zoveel mogelijk mensen de bus in te krijgen?
Of in Rotterdam. Wat denk je van zo'n overvol metrostation als station Beurs in de spits... Moet je toch niet aan denken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
de vraag is wanneer we in amsterdam dit soort praktijken mee gaan maken. ben blij dat justitie in nederland zo lekker stevig is dat ze vermeende terroristen niet kunnen vasthouden of veroordelen met shitloads aan bewijs.
Dit zijn dus in ieder geval de feiten waar we vanuit kunnen gaan.\quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef kLowJow het volgende:
Bevestigd door politie:6 explosies, eentje in een bus
Veel gewonden
Mensen worden aangeraden te blijven waar ze zijn
Meer informatie volgt zo snel mogelijk
Ja, Parijs of Berlijn natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Veel mensen zitten op hun werk, ik heb net wat emails verstuurd en al wat replies gekregen. Werkt op het moment beter als telefoon...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Logician het volgende:
ik heb gelukkig net de vader van mijn oudste te pakken kunnen krijgen die daar woont
Precies ja, dat vind ik altijd zo asociaal, vette aanslagen, paar doden, komen die beursmensjes zo van me aandelen, wat doe jequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat![]()
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
RTL5 heeft het over het trieste feit dat er nu heel veel geld valt te verdienen op de beursen.
nee nu niet meer neequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
In zone 1 rijden geen bussen meer dus dat mislukt dan.
*gniffel*quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Seraphin het volgende:
[..]
Neej.... Het is een wraakactie van de Franse geheimde dienst.. net als de Rainbow Warrior weetjenog?
Benieuwd of ze de beurs gaan stilleggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
RTL5 heeft het over het trieste feit dat er nu heel veel geld valt te verdienen op de beursen.
tja als je 911 gaat bellen in Engeland kom je niet ver hoor. Denk dat 999 beter gaat helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Jojogirl het volgende:
Politiecommisaries op de Beeb:
Waarschijnlijk 6 explosies, waarvan 1 op bus, rest gelinkt aan de tube.
Oproep:
Blijf waar je bent
Bel geen 911, tenzij het om een levensbedreigende situatie gaat
Ben Bot...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs balkie terug gekomen zou zijn...
past zeker, zeker als je weet dat de bussen gebruikt werden als alternatief vervoer op het downgooien van de underground. die bussen zaten tjokvol.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
past makkelijk
nederlandse bus passen 50 man in, maal 2 kom je snel aan de 100.
In Londen is hij alleen maar het zoveelste extra veiligheidsrisico. En ene land besturen kan je met alle moderne communicatiemiddelen ook wel van een paar honderd kilometer afstand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Een leider moet zijn land bijstaan en aanvoeren in zware tijden. Dat betekent niet dat ie een heel eind verderop koffie moet leuten met andere mensen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Logician het volgende:
ik heb gelukkig net de vader van mijn oudste te pakken kunnen krijgen die daar woont
heb jij zicht op het aantal pageviews van nu.nl of telegraaf? ik wil wedden dat nu.nl of telegraaf een beter serverpark hebben dan fok wat om de haverklap eruit ligt. aantal pageviews met sites als nu.nl of telegraaf is in gevallen als dit weinig met elkaar te vergelijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat![]()
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
Ja klopt, een vriend van me daar kwam net al op msn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Veel mensen zitten op hun werk, ik heb net wat emails verstuurd en al wat replies gekregen. Werkt op het moment beter als telefoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |