In zone 1 rijden geen bussen meer dus dat mislukt dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Re het volgende:
[..]
truukje om zoveel mogelijk mensen de bus in te krijgen?
Of in Rotterdam. Wat denk je van zo'n overvol metrostation als station Beurs in de spits... Moet je toch niet aan denken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
de vraag is wanneer we in amsterdam dit soort praktijken mee gaan maken. ben blij dat justitie in nederland zo lekker stevig is dat ze vermeende terroristen niet kunnen vasthouden of veroordelen met shitloads aan bewijs.
Dit zijn dus in ieder geval de feiten waar we vanuit kunnen gaan.\quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef kLowJow het volgende:
Bevestigd door politie:6 explosies, eentje in een bus
Veel gewonden
Mensen worden aangeraden te blijven waar ze zijn
Meer informatie volgt zo snel mogelijk
Ja, Parijs of Berlijn natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Veel mensen zitten op hun werk, ik heb net wat emails verstuurd en al wat replies gekregen. Werkt op het moment beter als telefoon...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Logician het volgende:
ik heb gelukkig net de vader van mijn oudste te pakken kunnen krijgen die daar woont
Precies ja, dat vind ik altijd zo asociaal, vette aanslagen, paar doden, komen die beursmensjes zo van me aandelen, wat doe jequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat![]()
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
RTL5 heeft het over het trieste feit dat er nu heel veel geld valt te verdienen op de beursen.
nee nu niet meer neequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
In zone 1 rijden geen bussen meer dus dat mislukt dan.
*gniffel*quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Seraphin het volgende:
[..]
Neej.... Het is een wraakactie van de Franse geheimde dienst.. net als de Rainbow Warrior weetjenog?
Benieuwd of ze de beurs gaan stilleggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
RTL5 heeft het over het trieste feit dat er nu heel veel geld valt te verdienen op de beursen.
tja als je 911 gaat bellen in Engeland kom je niet ver hoor. Denk dat 999 beter gaat helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Jojogirl het volgende:
Politiecommisaries op de Beeb:
Waarschijnlijk 6 explosies, waarvan 1 op bus, rest gelinkt aan de tube.
Oproep:
Blijf waar je bent
Bel geen 911, tenzij het om een levensbedreigende situatie gaat
Ben Bot...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs balkie terug gekomen zou zijn...
past zeker, zeker als je weet dat de bussen gebruikt werden als alternatief vervoer op het downgooien van de underground. die bussen zaten tjokvol.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
past makkelijk
nederlandse bus passen 50 man in, maal 2 kom je snel aan de 100.
In Londen is hij alleen maar het zoveelste extra veiligheidsrisico. En ene land besturen kan je met alle moderne communicatiemiddelen ook wel van een paar honderd kilometer afstand.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Een leider moet zijn land bijstaan en aanvoeren in zware tijden. Dat betekent niet dat ie een heel eind verderop koffie moet leuten met andere mensen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Logician het volgende:
ik heb gelukkig net de vader van mijn oudste te pakken kunnen krijgen die daar woont
heb jij zicht op het aantal pageviews van nu.nl of telegraaf? ik wil wedden dat nu.nl of telegraaf een beter serverpark hebben dan fok wat om de haverklap eruit ligt. aantal pageviews met sites als nu.nl of telegraaf is in gevallen als dit weinig met elkaar te vergelijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat![]()
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
Ja klopt, een vriend van me daar kwam net al op msn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Veel mensen zitten op hun werk, ik heb net wat emails verstuurd en al wat replies gekregen. Werkt op het moment beter als telefoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |