kon je niet gewoon een multiboot maken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef Omkron het volgende:
Pfff.. gister een poging gedaan.. om xp64 te installen.. maar kreeg mijn LAN (onboard) drivers niet geinstalled... na 40 minuten maar weer de 32b versie erop geknald..
Waarom zou je, wat heb je aan een installatie waarbij je netwerkkaart niet werkt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef Devilnl het volgende:
[..]
kon je niet gewoon een multiboot maken?
tnxquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:59 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Op bureaublad --> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> dan de tab met 6800 gt -> color correction -> bij profiel/profile voor advanced mode kiezen. Dan werkt het hopelijk weer![]()
Battlefield 1942 het zelfde probleemquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:59 schreef Gloeidoos het volgende:
Nieuwste patches enzo al?
Ik had in ieder geval problemen vandaag met worms world party, hij gaat echt supersloom. Volgens mij is de reden dat Windows het hele spel emuleert en dat het daarom niet zo snel gaat.
Niet helemaal waar. 64-bit processoren hebben beveiliging tegen buffer overflows, wat een grote oorzaak is van virusverspreidingen. MAAR: het is niet het enige en het valt te omzeilen. De marketing van AMD heeft het fabeltje de wereld in geholpen. Zij zijn teruggefloten door de reclame code commissie.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik heb me vergist. en ik weet al waarom je tóch een AV nodig hebt voor x64.
Windows x64 en de x64 processoren van AMD en Intel hebben 32-bit extensies.
dat betekent dat 32-bit applicaties, dus ook virussen, uitgevoerd kunnen worden.
als Windows en de CPU 100% 64-bit waren, dan zou je nu geen AV nodig hebben.
dat komt wel, als de volgende Windows uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |