en sowieso hoef je niet bang te zijn voor 32-bit virussen op een 64-bit systeem.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef Omkron het volgende:
Virusscanner heb je toch niet nodig als je weet wat je doet..
Bij mij installeert hij echt niet alle drivers. Sterker nog de drivers van nvida voor mijn moederbord werken niet eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:24 schreef MmadviewW het volgende:
vooral relaxed, dat hij alles meteen installed uit zichzelf (videokaart drivers, maibord drivers: alles)
is dat zoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
en sowieso hoef je niet bang te zijn voor 32-bit virussen op een 64-bit systeem.
volgens mij zijn die immuun daar tegen.
ik heb me vergist. en ik weet al waarom je tóch een AV nodig hebt voor x64.quote:
Je hebt er wel degelijk programma's voor hoor, zoals Virtual iso (http://download.braindonors.net/vISO/1.2/Trial/VirtualISO_Trial.exe) Antivirus kan je Avast nemen (ben ik zelf nog niet zo tevreden overquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:06 schreef Da_DvD het volgende:
Stabiliteit is zeker hoog, beter dan XP32 naar mijn idee. Heb je exotische randapparatuur, dan heb je grote kans dat het vinden van drivers een probleem is. Andere problemen: er zijn nog geen goede 64bits Virtual Drive programma's (Daemon Tools/Alcohol 120% etc) en ook AntiVirus en Firewalls zijn zijn er (voor zover ik weet) niet in 64-bit. (muv de nVidia Firewall)
Och, op 32bit werkt het prima, 't is alleen een beetje zonde imoquote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef whoops het volgende:
Toch jammer, koop je een 64bit processor, doet je favoriete OS er niets mee...
quote:Op zondag 10 juli 2005 05:02 schreef Da_DvD het volgende:
Bedankt Gloeidoos, dat ISO progje had ik nou net nodig
Oh jawel hoor, FreeBSD heeft al geruime tijd deftige support voor AMD64. Draait hier als een zonnetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:00 schreef whoops het volgende:
Toch jammer, koop je een 64bit processor, doet je favoriete OS er niets mee...
Heb jij die ooit aan de praat gekregen? Ik ben te lui om in een DOS box te gaan zitten klotenquote:Op zondag 10 juli 2005 10:40 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]Er is er trouwens nog een http://www.winimage.com/misc/filedisk64.htm , die is wel gratis.
Ik kijk binnenkort wel als ik hem nodig heb. Gaat vast lukkenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:06 schreef Da_DvD het volgende:
[..]
Heb jij die ooit aan de praat gekregen? Ik ben te lui om in een DOS box te gaan zitten kloten
Dat komt dan waarschijnlijk omdat jouw favoriete OS ietwat verder doorontwikkeld is dan het favoriete OS van de TS...quote:Op zondag 10 juli 2005 16:03 schreef Enlightenment het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, FreeBSD heeft al geruime tijd deftige support voor AMD64. Draait hier als een zonnetje.
Kennelijkquote:Op zondag 10 juli 2005 20:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat jouw favoriete OS ietwat verder doorontwikkeld is dan het favoriete OS van de TS...
Is dit nog een beta of gewoon een OS dat het voor een bepaalde tijd doet? En is er ook nog een Nederlandstalige versie als trial?quote:
Op bureaublad --> eigenschappen -> instellingen -> geavanceerd -> dan de tab met 6800 gt -> color correction -> bij profiel/profile voor advanced mode kiezen. Dan werkt het hopelijk weerquote:Op maandag 25 juli 2005 21:47 schreef MmadviewW het volgende:
ik heb sinds ik win x64 geinstalleerd heb , probelemen met alle videobeelden: Spellen etc doen het perfect.
blabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |