Voeg me toe op msn en ik stuur hemquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hopeloze klus. Zoeken naar een hooiberg in een speld.
Hoezo jij dan zo laat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk ook weer
Mogen wij die ook zien?quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had 'm al lang, was alleen benieuwd naar de reacties
Ik ga misschien de tent opzetten zodat ie vast kan drogen voor als we op vakantie gaanquote:
En dat duurt de hele dag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga misschien de tent opzetten zodat ie vast kan drogen voor als we op vakantie gaan
Voor wat hoort wat menquote:
Ik begin 's avonds, dus overdag ben ik er waarschijnlijk welquote:
Moet hij weer gaan zoekenquote:
Hoop je danquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik begin 's avonds, dus overdag ben ik er waarschijnlijk wel
Hij heeft em binnenquote:
No problem, dit is toch wel een van de must-haves, samen met dé IJsmeis picsquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:15 schreef AMD64 het volgende:
Wow. Mooie slipje. Bednkt
Bij mij, en bij AMD nu ookquote:
Meer dan 60 menquote:
idd. De geilste van fok!quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
No problem, dit is toch wel een van de must-haves, samen met dé IJsmeis pics
Je begint te brabbelenquote:
Dat zal heus welquote:
Heb je ze op straat neergestort dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:18 schreef JDude het volgende:
Ik heb net met m'n huisgenoot hekken lopen versjouwen waardoor de straat nu afgesloten is
Túúrlijkquote:
Welk topic?quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Túúrlijk, trouwens dat topic dat je net dicht hebt gegooit (3 uur) is echt té grappig voor woorden
![]()
Geen commentaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 03:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Túúrlijk, trouwens dat topic dat je net dicht hebt gegooit (3 uur) is echt té grappig voor woorden
![]()
Proberen in een veel te klein bakje te pissen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:22 schreef AMD64 het volgende:
Wat doe ik eigenlijk nog online?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:23 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Gezocht: Elektrotechnische verslagen (werkstuk)
quote:Doe je eigen huiswerk lui stuk stront. Door mensen zoals jij is onze economie nu naar de kloten en regent het vaker. Verder is het ook jouw schuld dat oude omaatjes niet meer over straat durven als het donker wordt.
De overloopster!quote:Op donderdag 7 juli 2005 03:25 schreef JDude het volgende:
Trouwens he...
Ik heb binnenkort een date met DD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |