abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:12:23 #51
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29657562
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:22 schreef Masegate het volgende:
Ik mag hem nog niet kijken van mijn vriendinnetje...
Pas als zij mee kan kijken... en ze is nu op haar werk, dus dat wordt vanavond pas!

Achja... ik zal het vast wel overleven.
Tuurlijk, wat in het vat zit, verzuurd niet
Ik ben nu de veto aan het binnenhalen, dat schijnt ook al weer een drama te worden.

Eigenlijk vind ik de Amerikaanse BB niet echt geweldig, omdat er totaal geen invloed van buitenaf is, en in het huis wordt niet anders gedaan als overgestapt van de een naar de ander.
Maar ik kan het toch niet laten om te kijken, zo leer je namelijk lichaamstaal herkennnen als mensen liegen en bedriegen.
Kan van pas komen in het echte leven
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29657873
Kijk je nu ook een andere dan die je wel tof vind? Want ik heb een paar afleveringen van die Engelse gezien, maar die is sufheid op en top.

Hoe kan het trouwens dat je de veto al binnenhaalt? Die komt toch altijd pas op dinsdag? Jij haalt het via nieuwsgroepen of niet? Waarschijnlijk liggen die torrents dan een beetje achter...
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:27:29 #53
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29662041
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:23 schreef Masegate het volgende:
Kijk je nu ook een andere dan die je wel tof vind? Want ik heb een paar afleveringen van die Engelse gezien, maar die is sufheid op en top.

Hoe kan het trouwens dat je de veto al binnenhaalt? Die komt toch altijd pas op dinsdag? Jij haalt het via nieuwsgroepen of niet? Waarschijnlijk liggen die torrents dan een beetje achter...
Ik vond de Engelse BB pure humor!
Die Craig die maar achter die Anthony aanliep, Anthony die te dom was om te zien dat Craig stapelverliefd op hem was.
Science die nooit iemand een zin liet af maken.
Saskia die overtuigd was dat ze zou gaan winnen, net zo als Makosi.
Derek die van de kouwe kak niet wist hoe die moest lopen.
Kinga met haar fles
Eugene the nerd

Maar die is nu ook afgelopen.
De australische BB heb ik ook gevolgd, maar die is nu ook afgelopen.
Die was trouwens best wel saai op het eind, dus die zal ik niet gaan missen.

Op het moment is de Amerikaanse BB, de enige BB die nog loopt.

Wat ik trouwens heb binnengehaald van die veto, dat zijn de livestreams.
Die zijn te vinden op de nieuwsgroepen.
Die zijn soms lastig te volgen, omdat er zo verschrikkelijk veel gefluisterd wordt door die mensen.
Bij de echte uitzendingen krijg je er dan ondertiteling onder.
Dus de echte uitzendingen maken dan weer een hoop duidelijk.

Nog eventjes, dan hebben we weer een NL BB.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29664154
Ja, nou goed, van al die dingen die je over Engelse BB zegt, weet ik vrij weinig... (behalve dan dat met die fles, dat had ik dan toevallig weer WEL gezien... yuk!) Maar ja, ik had een paar afleveringen gezien en het enige "spannende" dat ze gedaan hadden, was tekeningen maken.

Ben wel benieuwd hoe dat met die NLse BB gaat, want tot nu toe vond ik alleen de aller-aller-eerste leuk. Maar dat was meer omdat het toen ook nieuw was. Nu hoop ik gewoon dat ze er net als in de USA een rare twist ingooien die spanning brengt. En alsjeblieft niet weer dat gemauwel van het ene team in de luxe kant en da andere in de hooischuur... We zullen zien.

Nog een uurtje en dan kan ik de nominaties gaan bekijken!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:23:35 #55
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29694252
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet lezen hoor Masegate, dit is echt een ontzettende spoiler, maar ik moest het even kwijt.


[ Bericht 5% gewijzigd door mazaru op 16-08-2005 17:37:54 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29695906
Ok, kheb het nog niet gelezen, maar ik kan zien dat je ergens niet blij mee bent! Haha...
Met een beetje geluk kan ik het morgen zelf ook zien.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 18:45:19 #57
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29696194
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 18:33 schreef Masegate het volgende:
Ok, kheb het nog niet gelezen, maar ik kan zien dat je ergens niet blij mee bent! Haha...
Met een beetje geluk kan ik het morgen zelf ook zien.
Nou, neem maar een flinke borrel voor je gaat kijken, die heb je nodig.
Ik loop hier stampend mijn prakkie klaar te maken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 15:04:21 #58
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29811671
Wel een minne streek, maar het begin van aflevering 18 is weer leuk, Howie die April ff flink afzeikt
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:24:21 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29815986
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:04 schreef Darklight het volgende:
Wel een minne streek, maar het begin van aflevering 18 is weer leuk, Howie die April ff flink afzeikt
Je had eigenlijk de livestreams moeten zien, ik heb in een deuk gelegen.
BB had flink wat alcohol aan de bewoners gegeven, wat dus altijd resulteerd in hele leuke taferelen.
Dat hele huis heeft bol gestaan van de ruzies.
Ze hebben nog geen fractie van de ruzies uitgezonden, ik denk dat er te veel gevloekt werd voor de uitzending.
Bo heeft zijn hele bed ondergekotst, en daarna lag hij met zijn hoofd in een vuilniszak te braken.
Janelle had voor iedereen een woordje klaar die de moed had om bij haar in de buurt te komen.
April deed niets anders dan janken en bidden.

En Howie was helemaal goed op gang.
De enigste die rustig was, dat was Kaysar, hoewel die ook op een gegeven moment helemaal in een deuk lag.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:18:38 #60
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29820856
Die April ging bidden ja, nadat Howie haar hond en man had afgezeken
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:21:20 #61
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_29822645
Ja, en dan dat argument dat ze er bij gaf
"Hij is niet hier om zichzelf te verdedigen!!"
Volgens mij had ze het over haar hond

"He called my dog ugly!!
That's not fair!!"


Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_29840798
Ok dan! Eindelijk tijd om eens rustig mijn mening over de afgelopen weeek te uiten.
Voor de zekerheid stop ik het maar even in een spoiler, ook al denk ik dat het niemand meer zal uitmaken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, nu is het ff wachten op de aflevering van zaterdag! Jullie hebben hem waarschijnlijk al gezien, dus waarschuw even als een spoiler daarover gaat. Dank je!
pi_29944651
Hebben andere mensen ook grote moeite met het NL format, production values etcetc omdat je de Amerikaanse kent?

Alles is er beter aan... zelfs het hele 3 afleveringen van een 42min per week systeem vind ik beter. Ze hebben dus ene grotere tijdspanne om dingen voor uitzendingen te kiezen wat het al minder saai maakt. Behalve dat, gebeurt er zowieso meer in dat format, omdat iedereen het doel heeft om te winnen en weinig anders, er ontstaan vanzelf spanningen en groepen binnen het huis omdat er iets op het spel staat en de afloop wordt helemaal bepaald door de relaties binnen de groep. Maarbuiten het hele spelelement is er altijd nog wel ruimte voor leuke compilatie filmpjes, grappige momenten of andere verstrooiing.

De challenges, ookal zijn ze corny en campy, ze zien er vaak super leuk en uitgebreid uit, puur voor de show en de feeling van de challenges. Als ik dan terug denk aan "The Battlefield" in BBtB...

Ik heb altijd alle NL BBs gekeken, maar als ik er nu aan denk wat de dagelijkse afleveringen over moeten gaan...
pi_29947080
Ik ben het helemaal met je eens. Ik snap niet waarom ze het hier niet zoals in Amerika maken. Elke simpele ziel heeft toch door dat dat leuker is. Maar heeeej, wie weet komen er nog verrassende dingen in BB5 hier in NL.... Al vind ik de mensen niet bijster bijzonder...
pi_29956681
Het mooie is ook dat de Amerikaanse BB1, die door de uit Nederland geimporteerde Paul Römer werd geproduceerd en PRECIES hetzelfde format had als onze BB1 volledig in de doofpot is gestopt, alsof het hele seizoen nooit bestaan heeft.

Het was zo'n mislukking toen in de zomer van '00. Survivor 1 had net heel Amerika verovert en iedereen lekker gemaakt voor het reality principe, CBS boaste BB als het volgende gigantische succes (promos met beelden van Bart die tussen het vuurwerk als winnaar naar buiten rent ) en na 3 afleveringen keek er al bijna niemand meer.

Alle sites van oude shows staan nog op de CBS site (www.cbs.com/primtetime/bigbrother2/ vervang 2 door 3, etc), behalve die van bb1. Voor BB2 hebben ze de huidige producers (grodner en shapiro) ingehuurd, iets wat op hun huidige format lijkt (alleen nog geen veto) ingevoerd en een geweldige cast... Ik weet een paar mensen die hun BB2 het beste reality seizoen ooit vonden. Zelf heb ik het helaas niet gezien maar ik weet 2 mensen op irc die het nog hebben staan, ga het binnenkort ene keer proberen te dlen.
pi_30328554
En, kijken jullie niet meer? Ik vin het helemaal de verkeerde kant op gaan, maar ik blijf nog maar wel kijken.
Ik vestig mijn hoop op janelle en howie... Oh ja, ivette is ECHT irritant!
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:18:01 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30329067
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef Masegate het volgende:
En, kijken jullie niet meer? Ik vin het helemaal de verkeerde kant op gaan, maar ik blijf nog maar wel kijken.
Ik vestig mijn hoop op janelle en howie... Oh ja, ivette is ECHT irritant!
Ik kijk nog steeds, maar het is huilen met de pet op.
Die vreselijke mensen gaan dit gewoon winnen
Zelfs als Howie of Janelle bij de laatste twee zitten, dan hebben ze nog geen kans, want de donkere kant heeft ook de overhand in de jury.
En het is onmogelijk voor Howie en Janelle om samen over te blijven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:20:32 #68
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30329159
En jaaaaaaaaaa ...
Die Yvette is vreselijk
Maar die anderen doen niet zo veel onder voor haar.
Ik kan die April ook niet uitstaan, en Maggie is ook maar een achterbaks ding.
En dan die idolatie van die "cappie"
Ze bouwen zelfs een altaar voor die midget.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:23:22 #69
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30329250
Ik wil Kaysar weer terug

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30329610
Ik vind eigenlijk dat ze nu es een America's Choice moeten doen voor wie eruit moet... Geheid dat het Yvette, April of Maggie is.
pi_30386363
Hellup! De site voor torrents is nie meer! Wat moet ik nu...? Mazaru heeeeeeeeeeeeelp!!!!!!
  donderdag 8 september 2005 @ 17:41:54 #72
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30392740
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef Masegate het volgende:
Hellup! De site voor torrents is nie meer! Wat moet ik nu...? Mazaru heeeeeeeeeeeeelp!!!!!!
You've got mail
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30737640
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 september 2005 @ 22:37:41 #74
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30742175
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:45 schreef Masegate het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan we nu dus verder met de amerikaanse Survivor!
Die begon al leuk, allemaal kotsende brede mannen, en de vrouwen huppelen gewoon vrolijk tengertjes verder!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30742526
oh, en die zijn ook gewoon te downl.... zien?
Ik zal es rondneuzen.

Edit: Hoeveelste seizoen is dat? 10e? Daar zijn al iets van 15 afleveringen van???
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')