quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef sweety2 het volgende:
ik snap ook niet dat ze alles opkropt. als je iets niet zint zeg het dan gewoon, maar dat durft ze nooit dat doet ze bij iedereen en dan achteraf pas flink klagen. zal er de volgende keer maar eens op aanspreken. en ze let ook zooo erg op iemands uiterlijk, echt dagelijks!!! en dan vooral de lelijke dingen van iemand, terwijl ze zelf niet knap is.
Hmm jaja.quote:
Klinkt niet echt als een warme vriendschap, waarin jullie elkaar waarderen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef sweety2 het volgende:
er is ook best wat dingen gebeurd, we gaan met verkeerde mensen om laatste tijd, waar wij beidde gek van worden maar daar heb ik nu contact mee verbroken, het komt wel goed!
alleen moet ze gewoon niet mij haar beste vriendin belachelijk gaan maken of uitlachen. slaat echt nergenst op, ik weet hoe ze is ,als iemand haar kwetst daar kan ze echt niet tegen, ze kan niet eens tegen kritiek. dan moet ze ook niet anderen kleineren
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:51 schreef sweety2 het volgende:
ik zet neer wat me nu echt dwars zit, dat weet ze niet eens.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef sweety2 het volgende:
ik snap ook niet dat ze alles opkropt. als je iets niet zint zeg het dan gewoon, maar dat durft ze nooit dat doet ze bij iedereen en dan achteraf pas flink klagen
Vriendschap is een competitie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:14 schreef Messenga het volgende:
Mwah, nooit problemen mee. op 1 onderdeel wel, mn beste vriend heeft een sixpack, daar staat die nogal stoer mee te doen, zo van: Kijk mij eens geil buikje hebbenniet dat ik dik ben ofzo
Njah, heb em op 1 onderdeel genaaid, de vriendin, ik kreeg et voor mkaar om iemand te versieren ( mn vriendin van nu) wat hem niet lukte
Soms wel ja, we kunnen er ook altijd smakelijk om lachen als andere kameraden nooit iemand weet te versierenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |