abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:48:12 #1
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28572097
dag allemaal
ik vroeg me weleens af of jullie je ook weleens errrrgggg irriteren aan jullie beste vriend of vriendin.
ik heb dat nu heel erg met mijn beste vriendin, het zijn de stomste dingen kleine dingen eigenlijk.
ik accepteer haar zoals ze is , en iedereen heeft zijn minderheden heb ik ook, maar laatste tijd moet ik me echt inhouden , en toevallig is het laatst btje uit de hand gelopen.
en ik denk dat het andersom ook zo is, ze kat me af of probeert me jaloers te maken of lacht me zelfs uit. ik vroeg toen ook of ik iets heb gedaan ze zei dat ze alles opkropt ofzoiets.
ik kan laatste tijd ook weinig hebben, gaat niet zo goed, en dan komt zij er nog eens bij.
we hadden wel btje uitgepraat maar tog is het mij nog niet echt duidelijk en weet ookniet hoe ik er echt over moet beginnen, ik denk dat ik nu haar eventjes met rust laat.
don't dream your life... Live your dreams
pi_28572241
Gewoon elkaar even een periode niet meer zien/spreken. Scheelt een hoop/
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 6 juli 2005 @ 23:57:51 #3
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28572543
ik snap ook niet dat ze alles opkropt. als je iets niet zint zeg het dan gewoon, maar dat durft ze nooit dat doet ze bij iedereen en dan achteraf pas flink klagen. zal er de volgende keer maar eens op aanspreken. en ze let ook zooo erg op iemands uiterlijk, echt dagelijks!!! en dan vooral de lelijke dingen van iemand, terwijl ze zelf niet knap is.
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:06:07 #4
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_28572941
klinkt gewoon als een normaal standaard geval... zo zijn alle meiden toch
pi_28572968
Nee, ik kan heel goed met me beste viend en me beste vriendin opschieten en we hebben nooit ruzie of dat we elkaar irriteren ofzo dus gaat helemaal prima hier
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:12:35 #6
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28573218
ze is nu ongv 6 jr mijn beste vriendin , en andere meiden zijn niet zoals haar zo op het uiterlijk letten of elkaar jaloers maken zij mij dan. tenminnste ze probeert mij jaloers temaken wat niet lukt btw.
we botsen momenteel nu erg, zij is zoooo onzeker en ik juist niet, ik kom uit stabiel gezin zeg maar en zei weer niet. denk dat dat ook grotendeels mee te maken heb.
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:12:40 #7
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_28573225
Dit gebeurt volgens mij met iedereen, dat ze zich wel eens aan hun beste vrienden of vriendinnen irriteren. Maar het is hoe je er mee om gaat wat telt.

Het beste is om die irritaties met elkaar te bespreken en onder elkaar te houden. Sommige mensen maken de fout om er tegen anderen over te zeiken. In zo'n geval kan er grote schade ontstaan in de relatie tussen jullie.

Ook probeer redelijk te zijn. Sommige irritaties vloeien voort uit gedrag dat kenmerkend is voor die persoon. Het is wat die persoon maakt tot wie hij of zij is. Het is irritant, maar niet meer dan dat. Het heeft geen grote invloed op jouw leven. Deze dingen kun je het beste accepteren en pas opmerken als er een grens gepasseerd wordt Er zijn ook irritaties die meer zijn dan dat. Deze hebben invloed op jouw leven. Deze moeten zeer zeker besproken worden en uitgepraat worden. indien dat niet lukt, kan het voorkomen dat een vriendschap geen bestaansrecht meer heeft. Dit kan met name gebeuren als je wat ouder wordt of er veranderingen in je leven plaatsvinden, waardoor je je leven op een andere manier invult.
Horrible Cunt!
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:13:42 #8
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28573273
en ik denk dat met haar ook niet zo lekker gaat en mij helemaal niet. we reageren misschien wel btje op elkaar af nu, met rust laten is wel het beste ja.
pi_28573550
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef sweety2 het volgende:
ik snap ook niet dat ze alles opkropt. als je iets niet zint zeg het dan gewoon, maar dat durft ze nooit dat doet ze bij iedereen en dan achteraf pas flink klagen. zal er de volgende keer maar eens op aanspreken. en ze let ook zooo erg op iemands uiterlijk, echt dagelijks!!! en dan vooral de lelijke dingen van iemand, terwijl ze zelf niet knap is.
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef sweety2 het volgende:

ik accepteer haar zoals ze is
Hmm jaja.

Nee, ik herken het niet. Ik spreek in vriendschappen direct alles uit en het gebeurt echt heel zelden dat dat nodig is. Verder heb ik een gouden regel: als een vriendschap mij gedurende langere tijd meer energie kost dan het me oplevert kap ik ermee
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:24:38 #10
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28573682
er is ook best wat dingen gebeurd, we gaan met verkeerde mensen om laatste tijd, waar wij beidde gek van worden maar daar heb ik nu contact mee verbroken, het komt wel goed!
alleen moet ze gewoon niet mij haar beste vriendin belachelijk gaan maken of uitlachen. slaat echt nergenst op, ik weet hoe ze is ,als iemand haar kwetst daar kan ze echt niet tegen, ze kan niet eens tegen kritiek. dan moet ze ook niet anderen kleineren
pi_28573776
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef sweety2 het volgende:
er is ook best wat dingen gebeurd, we gaan met verkeerde mensen om laatste tijd, waar wij beidde gek van worden maar daar heb ik nu contact mee verbroken, het komt wel goed!
alleen moet ze gewoon niet mij haar beste vriendin belachelijk gaan maken of uitlachen. slaat echt nergenst op, ik weet hoe ze is ,als iemand haar kwetst daar kan ze echt niet tegen, ze kan niet eens tegen kritiek. dan moet ze ook niet anderen kleineren
Klinkt niet echt als een warme vriendschap, waarin jullie elkaar waarderen.
Hoe oud zijn jullie?
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:33:31 #12
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28574011
ik zit maar te denken en te denken wat het toch is, denk dat ik het wel btje weet ze is zooooo onzeker over zichzelf. daarom kraakt ze mensen af om zichzelf beter te voelen. maar soms gaat ze te ver! haar verleden is ook niet echt normaal zeg maar. moelijke meid soms.
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:39:17 #13
83645 Andoire
... .. ...
pi_28574262
Heb ik ook weleens gehad met een heel goede vriendin van me, het is bijna een ruzie geworden... het was tijdens een potje 'mens erger je niet'
Maar goed, het overkomt de beste vrienden denk ik.
Niet opkroppen, maar juist erover praten, en eerlijk zeggen wat jou dwarszit.
Tenminste, zo werkt het het beste denkk.
Что было, то прошло..
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:51:20 #14
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28574724
ik zet neer wat me nu echt dwars zit, dat weet ze niet eens. en dat ze me uitl e.d is de laatste paar dagen, normaal komen we echt altijd voor elkaar op.
  donderdag 7 juli 2005 @ 00:55:17 #15
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28574861
ik laat haar eerst even met rust.
pi_28575034
Dat gebeurt gewoon als je elkaar te vaak ziet. Ik spreek nooit te vaak of te lang met dezelde mensen af - als ik iemand drie keer in een week zie is het eigenlijk al teveel.

Dan ga ja je inderdaad aan kleine dingen ergeren, en ik weet van mezelf dat ik dan ook anderen ga irriteren.

Voorkomen is beter dan genezen, dus een beetje dimmen met dat contact. Kom van elkaars met breezer bedekte lip af.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28575127
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 00:51 schreef sweety2 het volgende:
ik zet neer wat me nu echt dwars zit, dat weet ze niet eens.
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef sweety2 het volgende:
ik snap ook niet dat ze alles opkropt. als je iets niet zint zeg het dan gewoon, maar dat durft ze nooit dat doet ze bij iedereen en dan achteraf pas flink klagen
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:10:59 #18
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28575389
ik weet niet meer wie het vroeg maar zij is 21 ik 20, en ja we spreken elkaar te vaak laatste tijd.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:13:22 #19
112375 sweety2
naughty naughty!!
pi_28575458
maar gaat snel veranderen allemaal, beidde strax studeren is andere plaats.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:14:14 #20
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_28575482
Mwah, nooit problemen mee. op 1 onderdeel wel, mn beste vriend heeft een sixpack, daar staat die nogal stoer mee te doen, zo van: Kijk mij eens geil buikje hebben niet dat ik dik ben ofzo

Njah, heb em op 1 onderdeel genaaid, de vriendin, ik kreeg et voor mkaar om iemand te versieren ( mn vriendin van nu) wat hem niet lukte
pi_28575544
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:14 schreef Messenga het volgende:
Mwah, nooit problemen mee. op 1 onderdeel wel, mn beste vriend heeft een sixpack, daar staat die nogal stoer mee te doen, zo van: Kijk mij eens geil buikje hebben niet dat ik dik ben ofzo

Njah, heb em op 1 onderdeel genaaid, de vriendin, ik kreeg et voor mkaar om iemand te versieren ( mn vriendin van nu) wat hem niet lukte
Vriendschap is een competitie?
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:17:00 #22
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_28575569
Ik irriteer me nooit aan iemand... Ergeren aan iemand daarentegen....
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:17:58 #23
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_28575599
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

Vriendschap is een competitie?
Soms wel ja, we kunnen er ook altijd smakelijk om lachen als andere kameraden nooit iemand weet te versieren opzich wel lullig, maar wel lachen
pi_28575691
Tsja, ik lach weleens ten koste van een vriend, maar dat gaat over en weer. Wat mij betreft is dat wel gezond als je af en toe op je mindere kanten wordt gewezen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Copycat op 07-07-2005 08:43:41 (Reactie op edit verwijderd) ]
pi_28576059
Maar TS jij vindt het vervelend dat je vriendin dingen opkropt en niet uitspreekt, maar zelf doe je precies hetzelfde. Het zal wel makkelijker zijn het vingertje naar de ander te wijzen, maar het lijkt me niet erg constructief voor je vriendschap. Kijk ook eens naar je eigen aandeel in het geheel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')