Hmja, maar een animatie is dan net iets 'erger'.quote:Op maandag 11 juli 2005 12:01 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
spiderman kan anders ook in de categorie kinderfilms thuisgebracht worden
Ik neem idd niet aan dat de postbode zo vroeg langskomt bij jouquote:Op dinsdag 12 juli 2005 06:19 schreef kinky_queen het volgende:
Gisteren
Moet je paypal hebben gelinkt aan een CC dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal betalen met mijn paypal omdat ik geen creditcard heb
Ik had al gemaild.. nu blijkt dat ik niet genoeg geld hebquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je paypal hebben gelinkt aan een CC dan?
Nou je kan dus op twee manieren doen..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had al gemaild.. nu blijkt dat ik niet genoeg geld heb
Weet jij hoe dat moet bij dvdheaven?
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Dacht dat deze edition van Amelie al OOP was, maar ik kwam toch nog een heel stapeltje tegen bij MM Rotterdam Centrum.
Collateral met sleeve 9,99 ja. Amelie 13,99. En de Rush Hour Double Box ook 9,99. Ik was op de koopjestoer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Voor hoeveel?? En is Collateral nog steeds 10 euro?
Damn... heb geen tijd om naar de MM in Rotterdam te gaan...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Butra het volgende:
[..]
Collateral met sleeve 9,99 ja. Amelie 13,99. En de Rush Hour Double Box ook 9,99. Ik was op de koopjestoer.![]()
Amelie LCE is al wel OOP, nu heb je waarschijnlijk een ongenummerde CE.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:04 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Dacht dat deze edition van Amelie al OOP was, maar ik kwam toch nog een heel stapeltje tegen bij MM Rotterdam Centrum.
Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Amelie LCE is al wel OOP, nu heb je waarschijnlijk een ongenummerde CE.
Standaard tekst..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef Butra het volgende:
[..]
Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.
Ik heb ook deze uitvoering, niet voorzien van een nummer ondanks de tekst, ook bij de Media Markt aangeschaft overigens.quote:Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.
Jep, die heb ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:32 schreef Butra het volgende:
[..]
Kan wel ja. Al staat er achterop: 'Deze genummerde 2 disc Collector's Edition van Amelie blablabla'. Ik kan alleen het nummertje niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |