netjes, maar mijn biertap moet het nog steeds zonder vat stellen. Ik ben al naar de Super in Dordt gegaan, maar daar hadden ze er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef freiss het volgende:
[..]
Hoe is je biertap? Wat vind je van mijn nieuwe avatar?
Gaat lastig worden voor vandaagquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Das waar, maar dat woirdt flink doorbuffelen
Inderdaad, en de volgende die het weer probeert me script te hacken krijgt een lege bierfles tegen de harsesquote:
Ik kan geen MTW ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb gewoon MTV op tijdens het fokken
Ook goed te doenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef kanaiken het volgende:
nog 60
Ik ook denk ik welquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en de volgende die het weer probeert me script te hacken krijgt een lege bierfles tegen de harses![]()
Hey TT, lang niet gezien hierquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, en de volgende die het weer probeert me script te hacken krijgt een lege bierfles tegen de harses![]()
Audioscrobbler houdt bij hoeveel en wat iedereen luistert, maar er zat iemand in de Fok! groep die 2000 keer represent had geluisterd en daarmee de stats verneuktequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, maar wat is het en wat is het probleem?
Lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Bier voor allen , allen voor Bier !
Wat nog meer?quote:
2000 keer?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Audioscrobbler houdt bij hoeveel en wat iedereen luistert, maar er zat iemand in de Fok! groep die 2000 keer represent had geluisterd en daarmee de stats verneukte
Maar we moeten wel even voordat jij op vakantie gaat een vaatje drinkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
netjes, maar mijn biertap moet het nog steeds zonder vat stellen. Ik ben al naar de Super in Dordt gegaan, maar daar hadden ze er nog nooit van gehoorden toen ben ik weer naar de super in SLD gegaan maar daar was hij nog steeds op en toen ik vroeg waneer ze het dan zouden krijgen, zeiden ze dat ze het niet wisten. Paupers
![]()
Hertog Jan is de manquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Bier voor allen , allen voor Bier !
Da's natuurlijk altijd okéquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb vandaag bier gehad en frikandellen gemaakt
zelf een paard door de gehaktmolen gehaald?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb vandaag bier gehad en frikandellen gemaakt
Daarom... maar tegenwoordig worden er alleen weekstats bijgehouden zie ik nuquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
2000 keer?
Omg, ik luister dat nummer niet meer dan 1 keer per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |