Ik vond Viewtiful Joe 2 een beetje tegenvallen hoor... Teveel van hetzelfde, met name omdat Joe gewoon beter is dan Sylvia, en je haar dus eigenlijk alleen als extra gadget voor bij puzzels gebruikt. Ze is ook niet anders genoeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Roy!! Onze game!! GEWELDIG! Viewtiful joe 3 erbij en het kan niet stuk met de 2d side scrollers op de Cube.
Prachtig prachtig prachtig prachtig spel.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:11 schreef BMH het volgende:
Gisteren weer lekker gecubed. Super smash bros is nogsteeds een blast. En Beyond Good & Evil is zo'n goed gemaakt spel. Mijn mond valt nog steeds open van de geweldige muziek tot de goede Nederlandse voice acting.
KOOP Beyond Good & Evil!
[afbeelding]
Gek he als +- 20.000 amerikanen het spel kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prachtig prachtig prachtig prachtig spel.
Nog steeds eeuwig zonde dat Ubisoft de geplande trilogie heeft gecanceled.
Blijft een dom besluit. Spel had de kwaliteit wel en kreeg uitstekende reviews. De mensen die het spel kochten vonden het helemaal geweldig. Hierop hadden ze moeten voortbouwen, zorgen dat de sequel wel een succes wordt. De bazen van Ubisoft hadden in de spiegel moeten kijken (origineel spel uitbrengen in de drukke kerstperiode en ook nog exclusief op de PS2) en de marketingafdeling een flinke schop onder de reet moeten zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:18 schreef BMH het volgende:
Gek he als +- 20.000 amerikanen het spel kopen.
Ik heb deel 1 niet uitgespeeld omdat ik Fire Leo niet kon verslaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:59 schreef speknek het volgende:
En ik heb deel 1 al niet uitgespeeld omdat ik het teveel van hetzelfde vond.
Overigens wil ik nog benadrukken dat Killer 7 geweldig is.
Wanneer ben je weer terug?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt geen geld. Zelfs niet voor Killer7 & RE4..
RE4 moet je spelen! Al moet je er een oud omaatje voor beroven!quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:47 schreef Oksel het volgende:
Ik heb echt geen geld. Zelfs niet voor Killer7 & RE4..
Ze hadden het spel op een verkeerd moment released.... er waren ook veel andere toppers toen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Blijft een dom besluit. Spel had de kwaliteit wel en kreeg uitstekende reviews. De mensen die het spel kochten vonden het helemaal geweldig. Hierop hadden ze moeten voortbouwen, zorgen dat de sequel wel een succes wordt. De bazen van Ubisoft hadden in de spiegel moeten kijken (origineel spel uitbrengen in de drukke kerstperiode en ook nog exclusief op de PS2) en de marketingafdeling een flinke schop onder de reet moeten zitten.
Maar nee, cancellen en weer wat meuk met de Tom Clancy naam uitbrengen was makkelijker. En de maker van Beyond Good & Evil laten we wel een spel over King Kong maken.
Ubisoft![]()
De hoofdpersonen spreken ook gewoon niet aan. Een suf vrouwtje met een camera en een varken, whoopteedoo...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hadden het spel op een verkeerd moment released.... er waren ook veel andere toppers toen.
Ik haat mensen die een game zo simpel bestempelen. Mario: klein mannetje met een snor.. whoopteedoo..quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:37 schreef OnaNia het volgende:
[..]
De hoofdpersonen spreken ook gewoon niet aan. Een suf vrouwtje met een camera en een varken, whoopteedoo...
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien hadden ze het Tom Clancy's Beyond Good & Evil moeten noemen.![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien hadden ze het Tom Clancy's Beyond Good & Evil moeten noemen.![]()
Omg, hoe gaaf.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:50 schreef Oksel het volgende:
Godver..
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3655&likref=html10
Die moet ik toch eigenlijk wel hebben..
Gewoon een platform/adventure met Zelda vecht elementen. Leuk spel, cool verhaal, kort maar krachtig. Aanraderquote:
Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik een nieuwe Zelda aan het gamen wasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:17 schreef Chocobo het volgende:
Een paar nieuwe screens van Zelda..... denk ik![]()
http://main.insidegamer.nl/screenshots.php?id=2172
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |