Ik dacht, hey, we gaan eens serieus bezig.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jup. Je ziet tieten en dan raak je ineens geinteresseerd. Heel vreemd.
Die heb ik dan weer nooit gespeeld. Andere spellen erbij gekocht of is dit tot nu toe de enige?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik heb er een, en ben nu bezig met Soul Calibur..
Jawel, maar dat zijn baggerspellen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gespeeld. Andere spellen erbij gekocht of is dit tot nu toe de enige?
True. Maar ik vond het saai worden.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb mij anders prima vermaakt met Mario Kart Double Dash. Zeker in de laatste levels, dat je mirror-mode hebt enzo wordt het erg moeilijk.En het is een mooi spel om met meerdere mensen te doen
Ja, ik was blij dat ik nog wat andere games daarbij had voor de afwisselingquote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
True. Maar ik vond het saai worden..
En de Urbz ken je ook niet?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik was blij dat ik nog wat andere games daarbij had voor de afwisseling
Reputaties opkrikken enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is toch de Sims enzo?
Typisch vrouwenspelletje. Mij niet gezien
Sims vond ik zelfs leukerquote:Op zondag 10 juli 2005 17:51 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Reputaties opkrikken enzo..
Het is opzich heel anders dan Sims.
Resident Evil lijkt me ook héél mooi.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:52 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik houd het nog wel even bij Metroid Prime en Resident Evil 4 als spellen die mij op dit moment bezig houden
Dat was inderdaad een hele goede impulsaankoop. Het is een erg mooi spelquote:Op zondag 10 juli 2005 17:53 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Resident Evil lijkt me ook héél mooi..
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een hele goede impulsaankoop. Het is een erg mooi spel Eén van de beste spellen ooit
ircquote:Op zondag 10 juli 2005 19:13 schreef Xrenity het volgende:
Wissel even MSN adressen met elkaar uit ofzo
Plus de reiskosten..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:49 schreef Neverstop het volgende:
Voor de mensen die graag goedkoop een heftig spel willen:
Bart Smit Alphen a/d Rijn (ik denk alleen in Alphen, Zoetermeer heeft hem niet bijv.).
Final Fantasy: Crystal Chronicles + GameCube=>GBA kabel in mooi doosje
¤ 29,95!
Je koopt dus gewoon FF:CC voor ¤ 14,-!
Na een uurtje of 11 ben ik er ook mee gestopt. Sfeer, setting, graphics, soundtrack, alles leek perfect.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond aan FF:CC geen ruk aan. Ja, het is wat anders dan de normale FF. Ja, je hebt een linkkabel. Maar het spel wordt echt doodsaai door het steeds opnieuw moeten doen van die levels
Dat was ook perfect. Maar die levels. Dood en dood saaiquote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na een uurtje of 11 ben ik er ook mee gestopt. Sfeer, setting, graphics, soundtrack, alles leek perfect.
quote:Op zondag 10 juli 2005 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Na een uurtje of 11 ben ik er ook mee gestopt. Sfeer, setting, graphics, soundtrack, alles leek perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |